Trable a zase trable

273 15 0
                                    

*03:20 další den ráno*
,,Co to je zase hluk?"zeptala se Alex s obličejem na polštáři ,,To nevím, ale zní to od holek od vedle." řekla Emily ,,Jo a taky to zní jako kdyby tam po sobě házeli knížky." řekla Carmen a zacpala si uši. ,,A už toho mám tak akorát dost!!" vykřikla Melissa a vylezla z postele. ,,Co chceš dělat?!"zeptala se vystrašeně Carmen a pozorovala Melissu, jak otevírá okno. ,,Jdu se podívat, co se tam děje." odpověděla Melissa a rozhlédla se z okna, aby zjistila jestli je čistý vzduch. ,,Čekej na mně!" vykřikla Alex a vyskočila z postele. ,,Hej a co já?" zeptala se Emily a rychle vylezla z postele. ,,Dobře, jdu taky." povzdechla si Carmen a vylezla z okna k holkám. Když se doplížily k oknu, odkud slyšely ty rány, tak spatřily tři holky, jak trénují své temné síly a smějí se u toho. ,,Nejsou to ty holky, co chtěly, aby jsme je vzali sebou na párty?" zeptala se Emily a koukla se na holky. ,,Jo jsou a taky to jsou ty zlé síly, před kterými nás tvoje babička varovala." řekla Melissa a podívala se na Emily. ,,Šššt šeptejte" zasyčela na ně Carmen. V tom jedna z holek poslala obří zlou sílu těsně vedle okna. ,,To bylo dobrý, ale příště radši opatrněji, Eleanore." řekla jedna z nich na, jak jste teď slyšeli, Eleanore. ,,Tak se předveď, Spencer." zasmála se další z nich. ,,Dobře" řekla Spencer a poslala trochu menší sílu ve tvaru koule nad jejich postel. ,,Tak proti tomuhle nemají ty čtyři nány nejmenší šanci viď, Kathrine?" zasmála se Spencer ,,Oh vážně o nás vědí." zašeptala Carmen a smutně se podívala ,,Nepůjdeme zpět na pokoj?" zeptala se Emily ,,Tak jo, ale potichu." řekla jim Melissa a otočila se k odchodu. ,,Něco jsem venku slyšela." řekla Kathrine a šla k oknu. To slyšela Alex a zašeptala ,,Dělejte slyšela nás." Holky tedy trochu přidaly, pak slyšely, že se za nimi otevírá okno, tak rychle skočily oknem zpět do jejich pokoje. Bohužel nestihly zavřít okno. Carmen viděla v odrazu v okně, že se z okna dívá Eleanore a zrovna se podívala na jejich okno. Když viděla, že je otevřené tak se ušklíbla a zalezla zpět do pokoje. Carmen toho využila a zavřela okno. ,,Tak a už vědí, že o nich víme." řekla Carmen a podívala se na holky. ,,Tak to jsme v háji." řekla Melissa a zalezla si do postele...

*07:35 ráno*
,,Holky vstávat!! Zaspali jsme!!" vypískla Carmen, když se podívala na hodiny. ,,No jo." řekla ospale Melissa a promnula si oči. ,,Ještě pět minut" řekla Alex a schovala si hlavu pod polštář. ,,Vstávej, Alex, nebuď šípková růženka." řekla s úšklebkem Emily a sebrala Alex deku. ,,Fajn!" zamručela velmi ospale Alex a šla do koupelny. Holky si zatím připravovaly věci. Když Alex vyšla z koupelny, tak tam rychle vlétla Melissa. Když se holky připravily, umyly a namalovaly, tak bylo 07:55. Rychle běžely na jejich hodiny. Melissa s Alex na matiku, Carmen na chemii a Emily na literaturu. Melissa s Alex si sedly jako vždycky. V tom do třídy vešla paní učitelka Kartens a hned za ní byl...Jack?! ,,Co on tady dělá?" zeptala se Melissa Alex, ale ta jen pokrčila rameny. ,,Dobrý den, třído." začala učitelka ,,Jistě jste si všimli, že je tu nový žák. Mohl bys se představit?" zeptala se Jacka. Přikývl a začal. ,,Jmenuji se Jack Hill. Přistěhoval jsem se z Brooklynu. Je mi 17 let. Baví mně hraní na kytaru, ježdění na koni a hrát fotbal." U posledního slova udělal takový úšklebek, že se skoro všechny dívky povzdechly zamilováním. ,,Jak hnusné" řekla si pro sebe potichu Melissa. Po vyučování se holky sešly u skříněk. ,,Neuhodneš, co se stalo!" vypískla na Carmen Alex, když se k nim o pár metrů víc přiblížila. ,,Jack je tady na téhle univerzitě" řekla otráveně Melissa ,,Co?! No tak to je síla!" vykřikla Carmen ,,Jo a několik holek na něj zamilovaně zíraly." řekla Alex a udělala obličej jako, že jí je na zvracení. ,,Hele tamhle je Emily s ... Kdo to je?" řekla Melissa udiveně. Holky jen pokrčily rameny. ,,Ahoj, Emily. Kdo pak to je?" řekla Carmen a pokusila se o falešný úsměv. ,,Ahoj, to je Vanessa." řekla Emily a ukázala na dívenku se zrzavými vlasy vedle ní. ,,Ahoj, holky." řekla Vanessa a usmála se. ,,Emily, hádej co se stalo!" začala Carmen a zaculila se na Melissu ,,Nevím, co se stalo." ,,Je tu Jack." ,,To jako ten Jack? Jack Hill? Tvůj bývalý př..." ,,Jo je to on!" přerušila ji Melissa a náhle vykulila oči, protože za Emily viděla Jacka, jak si to míří k nim. ,,Ale ne." povzdechla si. ,,Co je?" zeptala se Vanessa. ,,Za vámi je ten idiot a míří si to sem." řekla Melissa a sklopila hlavu dolů. ,,Čau dámy a ahoj Melisso." řekl a uculil se, když k nim došel. ,,Nazdar!" řekly dívky nastejno. ,,Hele, holky, já už budu muset. Pa. " řekla Melissa a odešla pryč.

Čtyři Dívčí Elementy [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat