...a celkem se to povedlo...
Opět mezi námi vládlo ticho. Bylo vidět i slyšet, jak si pochutnávají. A nejen to. Eleanore stále pokukovala po Jaysonovi a stejně tak po ní pokukoval Jayson. Pak, když se jejich pohledy střetly, tak se na sebe dlouho dívali. Najednou se mi žaludek otočil vzhůru nohama a mě se prostě chtělo zvracet. Vstala jsem se zavrzáním židle a tím upoutala pohledy u našeho stolu. Beze slova jsem se rozeběhla na záchodky. Zaběhla jsem do jedné kabinky, zamkla a začala zvracet (do záchodové mísy). ,,Meliss? Jsi tu?" uslyšela jsem Carmen. Místo odpovědi jsem však jen zakňučela a začala zase zvracet. ,,Jsi v pořádku?" uslyšela jsem tentokrát Alex. Zase ze mě vyšlo jen zakňučení. Nezvracela jsem kvůli jídlu, ale kvůli tomu pohledu, kvůli té události tam. Nesnesla sem to. Přestala jsem zvracet, odemkla a šla k umyvadlu, nad kterém bylo zrcadlo. Opláchla jsem si obličej, ruce i pusu a pak se koukla na svůj odraz v zrcadle. Byla jsem bledá a pusu jsem měla rudou. ,,Je ti dobře?" zeptala se Carmen. ,,Jen jsem zvracela. To bude dobrý." kňukla jsem. ,,Ale mám takový pocit, že mám v sobě dost ledu, který potřebuju dostat ze mě ven." povzdechla jsem si a šla k oknu. ,,Myslím, že jsme na tom stejně... Teda kromě toho ledu." řekla Carmen a Alex kývla. ,,A kde je Emily a Vanessa?" zeptala jsem se. ,,Ty tam zůstaly, aby to nevypadalo divně." řekla Alex. Kývla jsem a otevřela okno. Pod okno jsem dala koš a stoupla si na něj. Pak jsem jen vyskočila z okna a stejně tak to udělala i Carmen a Alex. V rukou jsem začala tvořit obrovskou ledovou kouli. A tak i Carmen ohnivou a Alex vodní. Pak jsem ji vypustila a jeden opuštěný domek před námi zmrzl. Carmen na tentýž domek vypustila oheň a ten led roztál. A nakonec Alex poslala vodní kouli, takže tam byla menší vodní spoušť. Oddechla jsem si, jak se mi ulevilo. ,,Ulevilo se mi." řekla jsem. ,,To sice jo, ale barvu tváře máš furt bledou a ledovou." řekla Carmen. ,,To přejde... Doufám." řekla jsem. ,,Eeh a jak se teď dostaneme dovnitř?" zeptala se Alex ,,No.. teď musíme vchodovými dveřmi." řekla jsem a pokrčila rameny. Šli jsme tedy ke vchodovým dveřím a zrovna jako naschvál se mi začala motat hlava. Chytla jsem se stěny a koukla se do země. ,,Meliss?! Co ti je?" začala vyšilovat Carmen. ,,Nic jen se mi motá hlava.. Asi se potřebuji napít." řekla jsem a pustila se stěny. ,,Ale pro jistotu si vezmi prášek." řekla Alex, kývla jsem a šla dál ke dveřím. Otevřeli jsme dveře a náš příchod ohlásil zvoneček. Několika lidí jsme upoutali pohled, to jsem však nevnímala a šla si sednout k našemu stolu. ,,Je ti dobře, Meliss? Jsi úplně bledá." řekl Vítek ,,Jo... Jen se potřebuji napít." zavrčela jsem a sedla si na židli. Hned, co jsem to řekla, mi Jayson podal Colu. ,,Ne díky. Objednám si ledový čaj." odsekla jsem a objednala si ledový čaj. Sedla jsem si a servírka mi donesla ledový čaj. Alex mi dala prášek na bolest hlavy a já ho zapila. Zase mezi námi vládlo to už známé užíravé ticho. ,,Jak?" zeptala jsem se znechuceně, zvědavě a poraženě zároveň. ,,Co?" zeptal se Jimmy ,,Říkám jak?! Jak jste se dali dohromady?" řekla jsem trochu naštvaně. ,,No když jsme vás hledali, tak jsme narazili na Eleanore a holky a seznámili se. Zjistili jsme, že jste kamarádky a tak nám pomohly vás hledat. Když už jsme byli unavený, tak jsme šli sem a cestou jsme potkali Ashley, tak šla s námi a pak jsme vás našli tady." dokončil "krátkou" story o jejich seznámení Jayson. ,,To jako fakt?!" vyjekla naštvaně Alex a vraždila pohledem ty čtyři obludy. ,,Aha.. tak to mi teda řekni, kdy se z nás staly do prdele kamarádky?!" zavrčela jsem a koukla se vražedným pohledem na Eleanore. ,,Půjčila sis ode mě matiku a pak jsme zjistili, že máme hodně společného, a tak se z nás staly skvělé kamarádky." řekla Eleanore jejím andělským hláskem a mrkla na mě. Všichni kromě holek jí to sežrali i s navijákem!!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tohle je další kapitola v tomto příběhu. Trochu slaďák ale zvrtlo se to no ne? No co si myslíte o celé té situaci? Co udělají?
Můžete zkusit hádat nebo počkat na další kapitolu, která bude v pondělí a nebo středu.Petisek :3
ČTEŠ
Čtyři Dívčí Elementy [DOKONČENO]
FantasíaPříběh je o nejlepších kamarádkách, kterým je 16 let. Zjistí, že ovládají čtyři schopnosti: vody (Alex), ohně (Carmen), mrazu (Melissa) a země (Emily). Studují na Yaleově univerzitě. Mají co dělat, aby své schopnosti zakryli a aby nikdo nezjistil je...