*Pohled spectátora*
Dívky vrazily do dveří a následně je zabouchly. ,,Nemůžu uvěřit, že jim to uvěřili!!" zakřičela Melissa a kopla do koše, který následně zmrznul. ,,Ty mrchy se prostě musí plést mezi nás!!" prskla Alex a sedla si na postel. ,,Zítra si to s nimi vyřídíme!" řekla Carmen a převlékla se do pyžama. Ostatní udělali to samé. ,,Dobrou holky a sněte o tom jak jim nakopeme prdele!" řekla Emily a zalehla do postele.
jedna hodina ráno
Carmen se vzbudila s divným pocitem. Nebylo jí moc dobře. Vstala a šla do koupelny na záchod. Zavřela za sebou, rozsvítila a zůstala stát před zrcadlem. Její pohled na sebe jí uchvátil. Změnila se. Její pleť byla narudlá, vlasy měla červené a zároveň oranžové a oči měly oranžovou barvu. Ihned šla vzbudit holky. Rozsvítila a hned je začala budit. ,,Holkyy vztávejte!" řekla a klepala postupně s každou, dokud se neprobudili. ,,Páni yjak to vypadáš?" zeptala se Melissa a vylezla z postele. ,,Já vím, ale vy taky!" řekla Carmen a prohlížela si holky. Melissy pleť byla ledově bledá. Oči měla nabělalé. A vlasy měla modré ale zároveň bílé. Alex měla namodralou její ofinu a vlasy měla průhledné na začátku a konečky měla modré. Její oči nabíraly průhlednou barvu. A pleť měla světle modrou. Emily její vlasy zezelenaly a pleť zhnědla. Oči měla tmavě zelené. ,,Co se to s námi děje?!" řekla Alex a začala si prohlížet její pleť a potom vlasy. ,,To nevím, ale asi to není dobré." řekla Emily a zkoušela si dát na sebe pleťovou barvu, ale ta vůbec nepomohla. ,,Holky, pojďte sem." řekla Melissa a koukala se do jejich velkého zrcadla. Holky k ní přišly a Melissa opět spustila. ,,Hele není to zas tak zlé. Cítíme se dobře? Jo. Tak proč se strachovat? Mě se to náhodou líbí." ,,No Melissa má asi pravdu. Nic nám není. A mě se to taky líbí." řekla Carmen a prohlédla si své vlasy. ,,Jo asi máte pravdu." řekla Emily a už to s tou pleťovou barvou vzdala. ,,Holky necítíte se teď silnější?" zeptala se Alex. ,,Jo a to hodně." řekla Melissa a vytvořila si malou ledovou kuličku do ruky a usmála se. ,,Co s ní chceš dělat?" zasmála se Carmen. ,,Máte rádi sníh?" zeptala se Melissa. Nečekala na odpověď a poslala ledovou kuličku do stropu, kde se kulička rozbila a v pokoji začalo sněžit. Holky se smály a Emily řekla ,,To udělala tak malá kulička, jo?" ,,Nikdy nic nepodceňuj." řekla Melissa. Hned, co sníh přestal padat, tak se Alex zeptala. ,,A jak to vysvětlíme všem na téhle škole? A nebo Emily babičce?" Nad tímhle se museli zamyslet. ,,No dnes za Emily babičkou zajdeme a zeptáme se jí na to." řekla Carmen. ,,Dobře." řekla Melissa a Alex přikývla, ale Emily začala něco cvakat na mobilu. Po chvíli mobil odložila a řekla ,,Napsala jsem babičce, že k ní dnes přijdeme a že s ní potřebujeme mluvit. Jo a taky ať připraví sušenky." při té poslední větě se zasmála. ,,OK tak už o tom ví." zasmála se Alex a zalezla si do postele. Holky si taky zalezly do postele a šly spát.
Ráno
Holky se vzbudily nastejno. ,,Dobré" řekla Melissa a vběhla do koupelny dřív než Alex, která následně řekla ,,Hej já tam chtěla první!" Carmen a Emily se smály. Když byly všechny hotové, tak vyrazily k Emily babičce. No samozřejmě si na sebe vzaly černé mikiny a nějaké kalhoty. (Samozřejmě i boty xD) Emily babička zrovna byla v pekárně, kde pracovala. Když otevřely dveře, tak jejich příchod ohlásil zvoneček. Pár lidí se otočilo a, když jejich pohled padl na čtyři holky s kapucemi na hlavách, otočili se zpět a něco si začali šuškat. Toho si Alex a Melissa všimli. Melissa se zamračila a Alex zavrčela ,,Idioti" ,,Přesně" sykla Melissa a šla spolu s Alex za Carmen a Emily, které už byly u pokladny. ,,Zdravím je tu paní Kaltersová?" zeptala se Emily ,,J-jo je v kancel-láři" řekla jedna zrzka za pokladnou. ,Klepal se jí hlas..že by se nás bála?' řekla si vduchu Melissa. Holky šly tedy ke kanceláři. Když došly ke dveřím, tak Carmen zazvonila. (Byla tam šňůrka, za kterou když zatáhnete tak zazvoníte. Jen aby ste to věděli xD) To se jí trochu nepovedlo a šňůrka začala hořet. ,,Sakra!" ,,Uhas to!! Uhas to!!" vyjekla Melissa a začala poskakovat na místě. ,,Uff dobrý." oddychla si Alex, když uhasila ten oheň pramínkem vody. V tom se dveře otevřely a v nich stála Emily babička. Holky se jí lekly a všechny nadskočily. ,,Zdravím, děvčata, pojďte dál" řekla mile paní K. (Teď jí budu psát takhle. Už mě štve jak píšu furt ,Emily babička' Snad vám to neva. xD) Vůbec neřešila, že mají holky kapuce a není jim vidět do obličeje. ,,Tak o čem jste potřebovali mluvit?" řekla vážně paní K. Holky na sebe koukly a povzdychly si. Pak si jejich mikiny rozeply a nechaly je spadnout na podlahu. Když je paní K. uviděla tak jí úsměv zmizel a na tváři měla neštěstí. ,,To je to o čem potřebujeme mluvit. Stalo se to v noci. A nevíme jestli je to dobře."řekla Emily a znova si prohlédla její pleť. ,,To není dobré. Teď musíte být opatrné." ,,Proč? Co se děje?!" ,,Propadáte se do svých elementů."
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
To se nám to zvrtlo! A teď budu potvora a nechám vás čekat na další kapitolu. 😂😂
Doufám, že se kapitola líbila a to v závorkách sem psala jen aby ste to věděli. No další kapitola bude asi v pátek.Dnes už zase vytlemený Petisek 😂😘
ČTEŠ
Čtyři Dívčí Elementy [DOKONČENO]
FantasíaPříběh je o nejlepších kamarádkách, kterým je 16 let. Zjistí, že ovládají čtyři schopnosti: vody (Alex), ohně (Carmen), mrazu (Melissa) a země (Emily). Studují na Yaleově univerzitě. Mají co dělat, aby své schopnosti zakryli a aby nikdo nezjistil je...