Klid před dalším bojem

149 11 1
                                    

,,Meliss, pořád tě bolí ten kotník?" zeptala se starostlivě Vanessa a trochu jí prstem stačila kotník. Melissa vykřikla a cukla sebou. ,,Nesahej na něj!!" zaskuhrala Melissa. ,,Buď za ni ráda. Vždyť ti Vanessa zachránila život." řekla Carmen a držela si na hlavě sáček s ledem, protože se při boji praštila do hlavy. ,,Jo to jo, ale nemusí mi sahat na kotník." řekla Melissa a koukla se na Emily, jak kroutí zápěstím. Toho si všimla i Alex, a proto jí s úšklebkem řekla ,,Chceš si ho vykloubit? Klidně ti pomůžu." ,,Um... Ne díky, mám své zápěstí ráda." řekla Emily a vyplázla na ní jazyk. V tu chvíli někdo šíleně zabouchal na dveře, jako kdyby je chtěl vyrazit. Vanessa vstala od Melissy a šla otevřít dveře. Jen je otevřela a do pokoje se nahrnuli Vítek, Jayson, Matt a Jimmy. Matt se přímo rozeběhl ke Carmen a začal jí říkat věci jako ,,Já jim rozbiju hubu!" nebo ,,Jsem rád, že se ti nic nestalo.". Vítek přišel k Alex a místo slov ji vášnivě políbil. Jimmy se s Emily obejmul a pak si začali povídat o tom boji. Jayson přišel k Melisse a řekl ,,Co se ti stalo s kotníkem?" a přejel jí hladce prstem po kotníku. ,,No trochu jsem si ho zvrtla, když sem bojovala s holkou, která nejen, že vládne zlé síle, ale taky tě miluje a za to mně nenávidí." řekla a pokrčila rameny Melissa. ,,Aha... Počkat co? Jak jako, že mně miluje?" řekl nechápavě a udiveně Jayson. Melissa se na něj podívala jako kdyby říkala ,,jako vážně?". ,,Aha už chápu." řekl a usmál se. Melissa mu úsměv oplatila, chytla ho za límec košile, přitáhla si ho k sobě a dlouze ho políbila, přičemž on jí ho oplácel. Matt se najednou otočil na Vanessu, která se na všechny koukala a culila se u toho jako andílek, a řekl jí ,,Jo, sháněl se po tobě Bob." Když to Vanessa uslyšela, tak celá zrudla jako rajče. ,,Kdo je Bob?" zeptala se Alex, když se konečně odtáhla od dlouhého vášnivého polibku. ,,Jeden kluk, kterému se líbí Vanessa a on se líbí Vanesse." řekl Matt a otočil se zpět na Carmen. ,,A proč spolu nechodí?" zeptala se Melissa, která se koukala Jaysonovi do očí a ani se neotočila. ,,Protože se moc stydí." pokrčil rameny Vítek. ,,T-tak já asi za ním půjdu..." řekla Vanessa ještě pořád červená a chytila kliku. Ostatní kývli a Emily řekla ,,Pak nám napiš." Alex se zaculila a řekla ,,Jo, jak vše proběhlo do podrobnosti." Vanessa se zasmála a odešla.

Po půl hodině povídání museli jít na hodinu svého učiva (musí se tu i učit ne? :P).
Carmen, Alex a Matt šli na hodinu biologie. Melissa, Jayson a Emily šli na literaturu. Vítek a Jimmy šli na tělocvik.

Na hodině literatury...
Melissa ucítila, jak jí něco lehkého trefilo ze zadu do krku. Když se koukla na zem ležel tam zmuchlaný papírek. Všimla si toho i Emily, která rty naznačila ,,Co se tam píše?". Melissa pokrčila rameny a papírek sebrala. Když si ho rozbalila, tak tam bylo napsané : Jestli si myslíš, že bitva skončila, tak se šíleně pleteš!!
Hned věděla, od koho to je, a když se otočila, tak ji Eleanore přímo propalovala pohledem. Melissa protočila panenky a zase se otočila.

Na hodině biologie...
Carmen a Alex seděly spolu a Matt kus od nich. Když do třídy vešel pan učitel Harwel, tak za ním šla nějaká holka. Měla hnědé, lesklé a dlouhé vlasy. Na sobě měla rudou kratší sukni, která vypadala, že pod ní nic nemá. Bílé tílko prosvítalo, takže bylo vidět, že pod ním má černou podprsenku. Zatímco všichni kluci ve třídě na ní nadrženě koukali, tak jí všechny holky propalovaly pohledem. ,,Co je to za stětku?" prskla Alex ke Carmen ,,Nevím, ale už teď ji nemám ráda." zasyčela Carmen. ,,Zdravím třído." řekl hlubokým hlasem učitel. ,,Doufám, že jste se vyspali dobře. Ne počkat, mně to nezajímá... Jak jste si jistě všimli, tak tu máme novou žačku. Představ se nám." Brunetka kývla, prohrábla si vlasy a řekla ,,Já jsem Ashley Konagal. Je mi 16 let. Přistěhovali jsme se z rodiči z Kypru. Mám ráda sportovce, nakupování, lakování nehtů a hodně zábavy." znovu si prohrábne vlasy a podívá se jejíma zelenýma očima na učitele, který poté řekl. ,,No děkujem za představení, i když mně to nezajímá... Tak, slečno Konagal, sedněte si vedle Matta Kolince." řekl a ukázal na volné místo vedle Matta. Ten okamžitě zrudnul jako rajče. Stejně tak zrudla i Carmen, jenže vzteky a závistí. Když si toho všimla Alex, tak řekla. ,,Uklidni se nebo praskneš! A neboj jestli tě má Matt vážně rád, tak s tebou zůstane." ,,A co bys dělala ty, kdyby se motala kolem Vítka?" prskla Carmen. ,,Upřímně? Zabila bych ji!" řekla s úšklebkem Alex. Tím sice Carmen rozesmála, ale hned, jak se smát přestala, tak zase zrudla jako rajče a zamračila se na Ashley smějící se s Mattem, kteří si spolu povídají. V tom Ashley se smíchem položila ruku na Mattovo rameno. Když si toho všiml, tak zčervenal a zahleděl si s Ashley do očí...

Táák po dlouhé době je tu trochu kratší ale přesto další kapitola.
Co se stane dál? To se dozvíte v další kapitole.
Doufám, že se vám kapitola líbila. Na začátku máte moji oblíbenou písničku.

Petisek

Čtyři Dívčí Elementy [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat