Párty a nevinné polibky

332 23 3
                                    

Nastal pátek a dívky se po uklizení pokoje začali připravovat na párty... ,,Co si vezmete na sebe?"zeptala se Alex. ,,Já si beru tmavě modrý overal"řekla Melissa ,,A ty Emily?"zeptala se. Melissa Emily ,,Já si beru modré tričko a šedé kalhoty a ty?"řekla Emily a podívala se na Alex. ,,No vezmu si kostkovanou košili a černé kalhoty" odpověděla a ukázala jim Alex její věci. ,,Já si beru červené šaty!"zakřičela z koupelny Carmen tak, aby jí holky slyšeli. Carmen si v koupelně nandávala make-up a po asi pěti minutách vyšla a sedla si k holkám... Povídaly si až do chvíle, kdy Melisse zazvonil mobil. ,,Kdo ti volá?"zeptala se Alex s neskrývanou zajímavostí v hlase. ,,To je Jayson"řekla a než stačila přijmout hovor, tak ještě Emily pověděla ,,Dej to nahlas, ať víme co říká!" Melissa jen přikývla a přijala hovor. ,,Ahoj, tak co děláš?"zaznělo z telefonu ,,Přemýšlím, jaké to bude na té párty."řekla Melissa a holky se zatím tlumeně hihňaly. ,,Nemusíš mít strach.. bude to bomba"zaznělo od Jaysona ,,A kdo tam všechno bude?"vlezla do hovoru Carmen ,,Jé ahoj Carmen no bude tam Vanessa, Matt, Vítek, Jimmy, vy, Erik a další lidi." ,,Dobře a když tak tu je ještě Emily a Alex"řekla ještě Carmen ,,Ahoj!"zakřičela Alex s Emily naráz do telefonu div neohluchl. V tu chvíli se holky začaly smát. ,,Alex?"řekl najednou Jayson ,,Anó?"zeptala se Alex ,,Vítek se tě ptá jestli piješ alkohol."řekl Jayson. A i když u něj Emily a Melissa nejsou, tak si obě domyslely, že se přitom, co řekl culí. ,,Občas si dám s holkami panáka, ale jinak ne. Proč?"řekla Alex s trochu podezíravím hlasem. Holky se zatím s těží drželi aby nevybuchli smíchy. ,,Prý, že chce vědět jaký alkohol piješ."řekl Jayson do telefonu a někde v dáli se ozval Jimmy. ,,Tak už ji netrap"řekla s úšklebkem Melissa ,,Ok a těšíte se?"zeptal se Jayson ,,Jo těšíme!"řekla trochu nahlas Carmen ,,Tak to je fajn"řekl najednou Vítek a nikdo neví, jak dlouho tam je. ,,Juj! Ahoj Vítku, jak dlouho nás posloucháš?"byla tak nervózní, že jí začala z rukou téct voda. ,,Jen chvíli. Teď jsem přišel..." to Alex uklidnilo a pak chvíli bylo ticho, dokud se Melissa nezeptala do telefonu ,,Nó... kde a v kolik je ta párty?" ,,Přijede pro vás Mat v šest hodin a je to u pláže. Ještě nějaká otázka?"řekl a když se zeptal všichni poznali, že se culí. ,,Ne dobrý. Tak ahoj"řekla Melissa ,,Čau"řekl Jayson a Carmen za Melissu ukončila hovor...

*Šest hodin*
,,Matt je tady!"zakřičela Carmen, když se podívala, tak aby jí holky slyšeli. ,,Jo!!"zakřičely holky nazpátek. Holky se oblíkly a došly ke dveřím. Carmen měla vlasy zapletené do dvou copů, Emily si vlasy udělala do culíku a Alex s Melissou měly rozpuštěné vlasy. Holky vyrazili ven a když Mat zpatřil Carmen zůstal chvíli na ni koukat s otevřenou pusou. Carmen se zčervenala a usmála se na něj. Když si holky nastoupily (kromě Carmen) do auta tak, aby Matta probrali z okouzlení z Carmen, tak Alex hlasitě zabouchla dveře. ,,Hele holubičky, mohli by jsme už vyrazit?"řekla a u toho se rošťácky uculila. Oba dva si nasedli do auta a asi za půl hodiny už byli u velkého a krásného domu u pláže. ,,Wow!"řekla Emily, když uviděla Jaysonův dům ,,Hlídej si ho Melisso, než se s ním ožením a budu bohatší než ty."řekla Emily a rošťácky se usmála na Melissu, která byla vedle ní. Melissa se na Emily usmála a šťouchla jí loktem do břicha. Když dorazilo dalších pár lidí, tak se párty pořádně rozjela všichni divoce tancovali dokud nepřišel na řadu ploužák (kdo by nevěděl, tak je to romantický tanec). Carmen si na židli četla její oblíbenou knížku. V tom za Carmen přišel Matt a natáhl k ní ruku. ,,Tancuješ?"zeptal se, Carmen zčervenala a vyzvání k tanci přijala. Melissa zatím šla na verandu a dívala se na svítící Měsíc a kolem něj na miliardu hvězd. Chvíli tam byla sama, dokud za ní nepřišel Jayson, stoupl si vedle ní a rukou jí chytil za ramena a nepřisunul si jí k sobě. Melissa se na něj usmála a pak spolu pozorovali noční oblohu. Emily chvíli tancovala s Jimmym, ale pak jí řekl ,,Nechceš se jít procházet se mnou po pláži?" Emily přijala a šla s Jimmym na pláž. Procházeli se vedle sebe a pak Emily chytil za ruku. Emily se na něj podívala a usmála se. Pak se dál procházeli ale dál se drželi za ruce. Alex alespoň půl hodiny tancovala a pak jí napadlo ho pozvat do parku. ,,Nechceš jít se mnou do parku?"zeptala se a podívala se na něj. V očích měla jiskřičku, která Vítka uchvátila a nabídku přijal. Když dorazili do parku, tak si sedli na lavičku a chvíli si povídali. Pak si navzájem podívali do očí. Vítek jí položil ruku na tvář a jemně jí políbil. Alex to ani nijak nevadilo a tak spolupracovala.. Melissa si zatím povídala s Jaysonem a přitom koukala na Měsíc. Když se mu podívala do očí, tak viděla záři z Měsíce. Jayson se na ní podíval. Pomalu se k sobě začali sklánět až se nakonec jeho rty dotkly těch jejích. Carmen tancovala s Matem, ale pak se rozhodla, že najde Emily a ostatní. ,,Promiň, ale půjdu najít holky."řekla a už byla na odchodu, ale v tu chvíli jí Mat chytil za ruku a řekl ,,Jsem rád, že jsem s tebou mohl tancovat" Carmen se na něj usmála a políbila ho na tvář. Pak odešla a než úplně odešla, tak se stihla otočit a viděla, že zčervenal. Emily se zatím dobře bavila s Jimmym. Seděli na písku a povídali si. Emily si položila hlavu na jeho rameno on se usmál a dal jí pusu do vlasů. Když Carmen našla Emily, tak nevěděla, co má dělat, ale nakonec se rozhodla jí napsat SMS. Jdu zpátky na univerzitu. Uvidíme se tam. Napsala jí Carmen a úplně stejnou SMS napsala i holkám. Emily, Melissa i Alex se podívaly na mobil a všechny asi napadlo to stejné a odpověděly OK. Carmen šla zpátky na univerzitu, když v tom slyší, jak za ní někdo běží. Když se ohlédne tak vidí Melissu, jak za ní běží a mává. ,,A-Ahoj"řekla udýchaně a chytila se Carmen za rameno. Carmen se usmála a řekla ,,Ahoj, si v pohodě?" ,,Jo, jen jsem udýchaná"řekla a narovnala se. ,,Co, že si tak brzo šla zpět?"zeptala se a uculila se ,,Ani nevím a co ty že si tak proběhla?"uculila se Carmen  taky a dál pokračovala v kroku. ,,Nechtěla jsem se nechat ucucat k smrti"řekla Melissa a uchechtla se. Carmen se na ni podívala a s Melissou se začala bouřlivě smát...

***

Čtyři Dívčí Elementy [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat