Nalezenec

1.2K 53 0
                                    

Je noc. Všude v Paříži je ticho a klid. Pouze před jedním domem stojí žena s malým dítětem v náručí. Jedná se, o rusovlasou holčičku s hnědýma očima. Dotyčná už na nic nečeká a zaklepe na dveře. Otevřít jí přijde hnědovlasá žena s tmavě modrýma očima. "Tak jste tu. Jen pojďte dál." Přivítá ji paní domu a jakmile je uvnitř zavírá. O chvíli později už obě sedí naproti sobě a probírají záležitost, která je přivedla dohromady, až k tomuto nočnímu setkání a tou je právě miminko, které žena přinesla. "Jejích rodičů je mi skutečně líto. Ač byla její matká má sestřenice, až přes sedmé koleno, přeci jen příbuzná to byla." Povídá žena. Přitom se holčičku mile usměje. Teď je tedy na ní, aby toto dítě vychovala, jako vlastní a postarala se, o něj. "Jsem ráda, že to berete takhle, paní. Sama bych si ji klidně vzala k sobě, ale sama mám tři vlastní děti, dalších bych už stěží uživila." "Chápu vás a nebojte se. Postarám se, o Alžbětu." Ujistí ji opět ona. Takže už rozhodla, o jejím jménu.

Jakmile žena odejde, matka se začne své nové dcerce věnovat.

Ani jedna z žen nemohla tušit, jak jednoho dne dívka, která právě dostala jméno Alžběta sehraje v zemi významnou roli. A, že jednou, až nastane ten správný čas bude tou nejvlivnější ženou v celé Francii, jejíž přízeň, či naopak nemilost bude rozhodovat, o osudu mnoha lidí.

 A, že jednou, až nastane ten správný čas bude tou nejvlivnější ženou v celé Francii, jejíž přízeň, či naopak nemilost bude rozhodovat, o osudu mnoha lidí

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Adoptivní Alžbětina matka

OdhodlanáKde žijí příběhy. Začni objevovat