Irský sňatek

495 29 0
                                    

Sotva se Alžběta narodila, začal se jí Filip shánět po vhodném partnerovi. I když by se v tomto případě měl bavit spíše s manželkou, ani tentokrát neupustil od svého zvyku zeptat se na názor své milenky. Spolu se nakonec domluvili na sňatku princezny Alžběty s Irským princem Vladivojem, který byl, o 11 let starší než ona.

Paulína pěkně zuřila, když zjistila, že se manžel radil s milenkou a ne s ní. Zvláště ji to vadilo z důvodu, že se jednalo, o její dítě. Proč se raději ta děvka nestará, o svého vlastního parchanta, když už chce domlouvat někmomu manželství?! Jaké měla na to právo, motat se do budoucnosti její dcery?! Proč jí to Filip dovolí?

Bylo to prvně, kdy se Paula s Filipem spolu kvůli něčemu pohádali, ale rozhodně se nejednalo, o poslední výměnu názorů mezi nimi dvěma.

Zatímco Paulinině dceři domluvila s Filipovím svolením manželství poměrně brzy, u vlastního syna si dávala poměrně na čas. Jako by jí v tomto  případě, žádná nevěsta nebyla dost dobrá. Zvažovala různé možnosti, ale žádná z nich se jí nezamlouvala natolik, aby se pro ní jednoznačně rozhodla. A tak se, o Arturově nevěstě nakonec rozhodlo, až v jeho dospělosti.

Alžběta s Vladivojem měli 3 děti z toho 2 dcery (Martinu a Ludmilu) + 1 syna Daniela. I přes velký věkový rozdíl se stalo něco s čímž nikdo při uzavření tohoto sňatku nepořítal, manželé se do sebe na první pohled zamilovali a manželství to bylo velmi šťastné.

OdhodlanáKde žijí příběhy. Začni objevovat