Episode 11

148 11 3
                                    

Pada  15.08.2016

     Pengambaran Happy Together bermula pada jam 10 pagi di Mapo, mereka mempunyai 3 jam sebelum bermulanya pengambaran. Dari Gangnam ke Mapo mengambil masa dalam 1jam 30 minit jika tiada kesesakan jalanraya tidak berlaku..

     "Mwo?! Leo hilang? Mana dia pergi pagi-pagi ni"- Ngeluh N, "Adelah tu berdekatan, takkanlah dia rajin nak berjalan jauh"- jawab Ravi. "Hyuk & Ken pergi cari dekat lobi, N & Hongbin cari sekeliling koridor, Saya & Andrea cari dekat cafe berdekatan, Ravi tunggu dekat sini mana tahu dia dah balik.." -Arah Hye Ri sambil menunjukkan beberape kawasan.

     Setelah pergi ke tempat yang diarahkan, Hyuk dan Ken pergi kearah pengawai hotel yang bertugas tersebut. "Ahjusshi, Ada nampak lelaki tinggi dia 183cm? Ouh dia pakai jaket warna hitam berhood. Ada nampak tak?" -Tanya Ken kepada pengawai hotel tersebut.

     "Takdelah pulak, kenape yea?"- Tanya Pengawai hotel tersebut, "Dia kawan kami yang keluar pagi-pagi da tak pulang-pulang lagi. Terima kasih yea ahjusshi" -Jawab Hyuk. "Mana dia ni? Jarang tengok dia menghilang ni, biasanya Hongbin & Ravi je selalu hilang"- Mengeluh Ken, "Jomlah tunggu dia dekat sini" -Kata Hyuk yang penat mencari hyungnya.

     "Ahjumma, ada nampak lelaki tinggi dia 183 pakai jaket hitam berhood tak?"-Tanya N, "Tiadalah nak, cuba tanya pengawal hotel, manalah tahu di ada nampak"- Kata seorang ahjumma. "Kemana hilangnya hyung ni, ingatkan Ravi je yang selalu menghilang"- Mengeluh Hongbin. "Kau pun selalu hilang Hongbin, sedar diri sikit"- Tegur N, "Baiklah hyung.."- Kata Hongbin dengan malas.

     "Cafe mana nak pergi dulu ni?"- Tanya Andrea, "Kita cari cafe yang terdekat dululah"- Jawab Hye Ri. "Jomlah, nanti lambat pulak"- Kata Andrea sambil menarik tangan Hye Ri, "Excuse us, encik ada nampak seorang lelaki tinggi anggaran 183cm pakai jaket hitam berhood?"- Tanya Andrea.

     "Kejap yea, itukah orangnya?"- Kata seorang pelayan sambil menunjukkan kearah seorang lelaki yang duduk dibucu cafe, "Kamsahabnida"- Kata Hye Ri sambil menuju kearah lelaki tersebut. "Excuse me, boleh tunjukkan muka sekejap? Kami nak tanya sesuatu"- Kata Andrea, lalu

     "Leo!"- Jerit Andrea lalu mulutnya ditutup tangan Hye Ri, "Ouh, macam mana korang tahu?"- Tanya Leo, "Siapa lagi yang suka minum kopi 24jam. Dah jom cepat, lambat plak kita nanti. Andrea call yang lain kata yang kiteorang dah jumpa Leo"- Arah Hye Ri kepada Andrea.

     "Leo-hyung!"- Jerit ahli VIXX, "Dah takpayah nak berdrama, kita dah lambat ni, nanti siapa yang kena marah, kiteorang jugak"- Mengeluh Adrea sambil mengangkat beg ke dalam van. "Yelah, nak buat drama sikit pun tak boleh"- Kata N sambil mengerling kearah Andrea, "Taknak tolong angkat ke?!"-Arah Hye Ri.

     Setelah semua masukkan barang, semua ahli masuk kedalam van. "Mianhae Hye Ri & Andrea ssi"-Kata Leo sambil membuat muka bersalah, namun Hye Ri dan Andrea terus berdiam diri sepanjang perjalanan. "Ayokk hyung, manager kita marah dekat hyung."-Tegur Ravi, "Diamlah, Ravi"-Kata Leo dengan mata yang tajam.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 31, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

..VIXX Next Door.. [[PT3:Hiatus]]Where stories live. Discover now