Artık ipler bizim elimizdeydi bu işte ortak olan herkesin sonu belliydi.İçimdeki kini ve nefreti yenmem imkansızdı.Bunun bedelini en başta çocukları ödemeliydi.Bu yüzden Kim Tan'la beraber başkanın kızını imha etmek için bi plan hazırladık.Mutsuz son yaklaşıyordu onlar için.Ama bu işte bi tek birinin zarar görmemesinin istiyordum.Bu kişi de benim platonik aşkım Kim Tan'dı.Çocukluğumdan beri beni herşeyden koruyan.Canımının yanmasına dayanamayan bu adama aşıktım.Ama bunu söyleyemezdim.İntikamımı almamda başarısız olabilirim.
İntikama dönücek olursak başkanın kızı Nana'nın koruması olmam gerekirdi.Bu yüzden başkanın yanına gidip onunla konuşmam gerekti.Ama annemin ve babamın katilinin nasıl gözünün içine bakabilirdim.Bunu yapmam acı verici olsada üstümü giyinip başkanın evine geldim.Başkanın odasının kapısına geldiğimde kendimi toparlayıp içeri giricekken.İçeride Kim Tan'ın babasını gördüm.Kapı aralığından onları dinliyorum.Kim Tan'ın babası kızgın bir biçimde başkanı birşeyi söylememesi için tehdit ediyordu.Başkanın sesi o kadar garip geliyordu ki sanki ağlicak gibi tam bişey söylicekti.Omzuma bi el dokundu arkamı döndüğümde Nana vardı.
"Babamın şuanda misafiri var.Ji Sook'da başka bir korumayla arkadaşlarının yanına gitti.Bende alışveriş merkezine gidicem ama bi kadın korumayla gitmek daha güzel ve eğlenceli olur bana eşlik eder misin?"
Bunu duyunca fırsat ayağama gelmişti planım için başlangıcın zamanıydı.
"Tabi ki sana eşlik ederim."
Beraber evden çıkıp mağzaya gelmiştik.Nana'ya
"Bir arkadaşımı aramam gerek eğer izin verirsen."
"Tabi ki konuşabilirsin."
Kim Tan'ı arayıp "Nana yanımda artık onun korumasıyım.Şans ayağamıza geldi."
"Sakın aceleye getirme kendine hakim ol."
"Merak etme aptal değilim." diyerek telefonu kapattım.Bi anda etrafta kapılar kapandı ışıklar söndürüldü.
(Acaba alışveriş merkezinde neler oluyor.)