Ji Sook ağzından;
Yoo Shin'in kalbi durmuştu doktorlar kalp masajı yapsada kendine gelmiyordu.Ben buna dayanamazdım içeriye zorla girdim Yoo Shin'in yaşamasını istiyordum sanki onsuz eksik kalıyodum o benim solyanımdı şimdi ona veda edemezdim bu kadar erken olamazdı.Doktorların hepsine bağırdım
-Yoo Shin yaşamazsa bu hastane kapanır doktorlar hemşireler hatta temizlik elemanları bi daha asla iş bulamaz.Anladınız mı?Bunun üzerine Yoo Shin'in kalbinin ritmi geri gelmişti.Hemen ona gidip sarıldım.
Kim Tan ağzından
-Babaaaa nerdesin çabuk çık karşıma.
-Saygısız neden bağrıyosun.Kim Tan bunun üzerine babasının boğazından tutup duvara yaslar.-O kıza zarar verme demedim mi zaten ailesini öldürttün.Bi de üstüne onu niye öldürtmeye çalışıyosun.
-Bırak beni bu benim işim değil bunu devlet yaptı biz sadece emir aldık ve o hain aileyi öldürdük.Ama Yoo Shin'e hiçbirşey yapmadım.Hem Kuzey Kore yapmışsa bu işi Yoo Shinden belgeleri almaya çalışacak asıl yaşarsa tehlikede olucak onu ya MİT ya da Kuzey Kore öldürecek.
-Ben olduğum süreçte kimse ona zarar veremez anladın mı?Kim Tan hızla evden çıkar.
Ji Sook ağzından:
-Yoo Shin uyandığında sana daha iyi biri olucam.
Bu sırada Kim Tan gelir Yoo Shin'in odasına girip onu kucaklar noluyo şimdi:
-Napiyosun sen Yoo Shin'i çabuk bırak ne hakla alırsın onu.Kim Tan onu umursamadan götürmeye başlar bu sırada Nana görür
-Kim Tan neden Yoo Shin'i kucağına aldın?
-Nana çekil önümden onu buralardan uzaklaştırmam gerek.
-Başka bi kızla buradan beraber mi uzaklaşacaksin buna izin veremem Kim Tan.
-Nana Yoo Shin şuanda daha önemli özür dilerim.Diyerek tam gidecekken Ji Sook zorla Yoo Shin'i alır ve yatağana yatırır. Sonra sinirli bi şekilde bakıp.Kim Tan'a yumruk atar.Bunun üzerine Kim Tan da ona Nana araya girer.İkisinide sakinleştirmeye çalışır.Yoo Shin bu sırada Kim Tan diye sayıklar...