Ji Sook ağır yaralanmıştır Kim Tan ise ordan uzaklaşmıştır.Yoo Shin şoka girmiştir ama kendine gelip Ji Sook'un yarasına atkısını bastırıp tampon yapar ambulans çağırır ağlayarak;
Yoo Shin;Eğer beni bırakırsan Ji Sook seni öldürürüm sen beni bırakamazsin senin gibi bi ukalayı kaybetmek benim kalbimi acıtıyor nedeni bilinmeyen bi çukur var içimde benim için ölme lütfen benim için ölme.
Diyerek ağlamaya devam eder ambulans gelir Ji Sook'u alır.Yoo Shin de ambulansa biner hastaneye geldiklerinde Ji Sook ameliyata alınır Yoo Shin de pek kendinde değildir.Bi yere oturup Ji Sook'un ameliyattan çıkmasını bekler.3 saat sonra ameliyat biter.O sırada Nana ve başkan gelmiştir.
Ama Yoo Shin'nin sol göğsünde ki yara kanıyordur.Bunu gören sağlık görevlileri Yoo Shin'i başka bi odaya alır.
Ji Sook'un ameliyatı başarılı geçmiştir Yoo Shin ise yavaş yavaş kendine geliyordur.Kim Tan ise hiçbisey olmamış gibi hastaneye gelir.Ve Yoo Shin'nin odasina girer;
Yoo Shin;Yaa sen pislik herif seni öldürücem.
Kim Tan;Yoo Shin olduğun yerde kal sen benim babamı öldürdün!Bunu sana yapmalıydım benim babam senin aileni öldürmedi senin aileni başka birisi öldürdü ve seni ailenden ayıran kişi de şuan da sevdiğin adamın babası başkan.
Yoo Shin;Ba-başkan mı!
Kim Tan;Babamın ölmesini atlayabilirim zaten sen yapmasaydin bunu ben yapacaktım artık şirkette ki hisselerinin benim olması gerekiyordu o seni öldürme kararım da çok saçma bi anda senin üstüne yıktım herşeyi ve seni öldürmek istedim.
Yoo Shin;Peki ailem kimdi?
Kim Tan;Yoo Shin asıl ailem başkan tarafından öldürülmek istedi benim babam da onların öldürüldüğünü söyledi ama aileni ben korudum.
Yoo Shin;Sen mi korudun bu nasıl bi mantık hatası hem beni öldürmeye çalış hem de ailemi koru sen ne kadar babandan nefret etsende Kim Tan ben senin babanı öldürdüm!
Kim Tan;Benim annemi öldüren kişi babamdı emin ol onu bende öldürücektim ama senin aniden hareket edip öldürmen galiba bunu kaldıramadim sevdiğim kadının böyle birisi olmasını istemedim.Ve evet aileni ben kurtardım bu olayı Nana sayesinde öğrendim ve orada olan bi kaç adamıma onları gizlice kaçırmasını söyledim ve Yoo Shin senin bi kız kardeşin daha var.
Yoo Shin;Kız kardeşim mi kim nerde yaşıyor?
Kim Tan;Kız kardeşini ve ailenin yerini öğrenmek istiyorsan.Başkandan da intikam almak istiyorsan benimle evlenmelisin Yoo Shin...
(Arkadaşlar yb ile karşinızdayim bu hikaye benim ilk hikayemdi o yüzden biraz acemi bi final yapmıştım ama sonradan düzeltmeye karar verdim ve yeniden yazdım saygısız bi kaç insan hikayeme yorum yaparken fazlasıyla dozunu aşıyor.Ama diğer okuyucularım sizi seviyorum.Ve o okuyucu benden çekeceğin var tatlım)