Yoo Shin birden gözlerini açar.Karşısında Ji Sook'u görünce şaşırır.
-Sen ned- sözünü tamamlamadan Ji Sook'u parmağını dudağanin üstüne koyar.
-Konuşarak yorma kendini biraz dinlen ve sana bunu yapanı bana söyle.Yoo Shin seni kaybetmek istemiyorum.-Sana bunu söylemicem sadece Kim Tan'a söylüyücem.Kim Tan seninle özel konuşmalayım.
-Tabi ki konuşabiliriz.
-Hayır ben olmadan başkasıyla konuşmazsın.Bende duyucam.
-Kim Tan çok önemli.
Ji Sook bunun üzerine odadan çıkar ve kapıyı sert çarpar elini duvara vurur.Kim Tan ve Yoo Shin konuşmaya başlar;
-Kim Tan Kuzey Kore'yle babamın ne alakası vardı?Babam hain miydi? Söylesene Kim Tan.Diyerek ağlamaya başlar.Kim Tan buna dayanamaz ve ona sarılır bunu Nana görür koşarak hastaneden çıkar.Ağlamaya başlar.Bi taksiye binip uzaklasir.Yoo Shin Kim Tandan hala cevap bekliyordur.Kim Tan ;
-Bunu babam daha iyi biliyor.Ben pek bilmiyorum seni koruyan kişi aslında babam ve başkandı.Çok büyük bi oyun var.Bunu babamdan öğrenmen daha iyi.
-Ama sen bana başkan dedin bu yalan mıydı ben nasıl bir oyun içindeyim doğruyu söyle.Kim katil artık öğrenmek istiyorum.Yeterrrr yaaa.
Diyerek bileğindeki serumu çıkartır.Ayağa kalkar Kim Tan durdurmaya çalışsada Yoo Shin kararlıdır.Bi taksi durdurup biner.Kim Tan'in babasının kapısının önüne gelir.Kapiyi çalar açan olmayınca ayağayla tekme atıp kirar.İçeriye dalar.Hizmetliler korkar bağırmaya başlar.
-Çabuk çık olduğun delikten.Bu sirada Kim Tan'in babası odasından çıkar.
-Neden bağırıyorsun.
-Babamı kim öldürdü babam hain miydi çabuk söyle.
-Yoo Shin senin baban hain değildi ama gerçek baban.Yani sen aslında Shin ailesinin kızı değilsin.Senin gerçek ailen.2 saat önce öldü.