Всичко започна, когато един Сатир на име Минтол откри полубог и го заведе в лагера на Нечистокръвните. Но чааакаай. Има време.
Това лято беше най-хубавото за Анабет и Пърси. Всеки ден бяха заедно и преживяха какви ли не неща. Караха се и се сдобряваха. Но винаги има едно но...
Това стана в един съботен ден през лятото. Двамата стояха на брега и гледаха към морето. Те се държаха за ръце и разговаряха:
-Пърси?
-Да?
-Кога мислиш, че ще се случи предсказанието, което изрече Рейчъл? Така де Оракула.
- Имам лошото предчувствие, че ще се изпълни много скоро.
-Дано да гре...
Анабет не можа да довърши, защото се чуха копита. До тях дотича Гроувър. Той изглеждаше объркан.
- Елате бързо! Има нов полубог.
- Иии...- каза Пърси.- Постоянно идват нови полубогове.
-Но този е различен-отговори Гроувър.
-Ох, добре идваме.
Щом пристигнаха в Голямата къща видяха непозната. Косата на новодошлата беше руса, а очите ѝ-сини като морето.
-Те много приличат на тези на Пърси- помисли си Анабет.
Момичето беше много красиво. С перфектна кожа, високо и дори с онези изгорели дрехи тя изглеждаше великолепно. Толкова беше красива, че сякаш беше пратена от боговете.
-Е тук сме-рече Пърси. Погледна към новото момиче- Здравей! Аз съм Пърси. Ти как се казваш?
-Сабрина.-отговори момичето.
-Е, Сабрина това е лагерът на Нечистокръвните и...
-Спокойно Пърси! Тя знае всичко за нас. Обяснихме ѝ.-обади се Минтол.
- Призната ли е вече?- попита Анабет.
-Вижте сами-рече Рейчъл, която до сега беше стояла настрана.
Над главата на Сабрина се показа най-станното нещо, което можеше да се случи Всички ахнаха.
-Това не е възможно!-прошепна Анабет. Беше се появил не един знак, а цели два! Този на Посейдон и Афродита.
-Но как е възможно??-ахнаха всички.
Сабрина се обърна нагоре и също видя знаците и се учуди.
- Значи е ясно. Сабрина е дъщеря едновременно на Посейдон и Афродита.Здравейте! За пръв път пиша история и още се уча. Дано първата глава ви е харесала. Ще продължа само, ако е така. Коментирайте, ако искате да включа нещо в разказите, което ще ви е интетесно. Приятен и усмихнат ден!
YOU ARE READING
Пърси Джаксън
FantasyАми, ако стане така, че Пърси Джаксън има полусестра, а тя не е полубогиня? Прочетете историята ми и ще разберете за какво говоря!