[4]

2.1K 165 9
                                    

Heyeon turun dari lantai atas dengan keadaan mamai.Cermin mata bulatnya dibetulkan.Dia pun duduk di kerusi untuk bersarapan dengan familynya.

HEYEON:Good morning*senyum*

SEHUN:Dah lah bangun lambat,belum mandi,busuk pulak tu..eee saeng siapa lah ni??

Sehun menunjukkan rasa jijiknya kearah Heyeon.Dia hanya buat bodoh dan nenyuap makanannya ke dalam mulut.

HEYEON:Omma nak pinjam kereta boleh??

MRS OH:Nak buat apa??

HEYEON:Nak jalan ngan kawan lah omma.nak pinjam kereta oppa tapi dia kedekut.*jeling Sehun*

SEHUN:Heyeon ada mintak kat oppa ke??takde kan..

HEYEON:Okey kalau macam tu..oppa nak pinjam kereta..

SEHUN:Tak boleh*jelir lidah*

Heyeon terus membaling garfu yang di pegangnya kearah Sehun.Mrs Oh yang melihat terus bersuara.Pagi-pagi dah bergaduh

HEYEON:Baik takyah mintak tadi.Pabo.Oppa pabo..

MRS OH:Heyeon,tak baik cakap macam tu kat oppa.Mintak maaf sekarang..

HEYEON:Shireo..

Heyeon mengambil garfu lain dan sambung makan balik..

SEHUN:Besok Heyeon pergi sekolah jalan kaki.

HEYEON:Apa ada hal.Kereta omma ada.Tak hingin pun naik motor kokak oppa tu..

MRS OH:Sudah diam.

MR OH:Apa yang bising-bising ni??

Mr Oh yang baru turun terus menerpa mereka bertiga.Bising mengalahkan pasar tani..

HEYEON:Appa,oppa tak bagi pinjamkan kereta dia..

SEHUN:Heyeon kan nak pinjam kereta omma tadi.Pakai je lah kereta omma.

HEYEON:Oppa bukannya pakai kereta tu pun.Oppa kan dah ada motor kokak tu..bagi je lah kereta oppa tu dekat Heyeon..

SEHUN:Shireo.I love my car than you..

MR OH:Sehun*tegas*

SEHUN:Nae appa?

MR OH:Bagi je lah kereta tu kat saeng kamu.Dah berapa lama appa tengok kamu tak pakai kereta tu..

SEHUN:Tapi appa..

MRS OH:Bagi je lah..

SEHUN:Ye lah.

Sehun terus menundukkan kepalanya sedih kerana kereta kesayangan dia jadi milik Heyeon sekarang.Heyeon melihat Sehun dengan senyuman yang puas dan gembira.Akhirnya tak perlu lagi nak ke sekolah naik motor..

*********

SEHUN:Nah.Jaga kereta ni baik-baik kalau ada calar sikit je oppa gantung Heyeon kat tiang bendera..

Sehun menghulur kunci keretanya kepada Heyeon.Dia pun mengambil kunci kereta tu dengan hati yang girang..

HEYEON:Gomawo oppa..

Chup~~~

Heywon menghadiahkan satu ciuman kepada oppanya.Yaa,walaupun selalu bergaduh tapi dia tetap sayangkan oppanya yang senget tu.Sehun hanya tersenyum melihat Heyeon pergi dan dia kembali masuk ke biliknya.

Crazy BoyWhere stories live. Discover now