EUNJI:Anyeong.
HEYEON:Kau bukannya nak study ke tadi??
EUNJI:Malas lah.Takde mood nak study hari ni..aku ada berita tergempak untuk di ceritakan..
APINK:Apa dia??
EUNJI:V dah putus dengan Irene.
APINK:Mwo??
Apink tidak sengaja bercakap kuat dan membuatkan semua mata memandang mereka bertujuh.
EUNJI:Kenapa dengan korang ni??senyap lah sikit aku hentak jugak pakai mangkuk ni..
CHORONG:Yah ppali cerita..
Baru sahaja Eunji ingin bercerita,tiba-tiba seorang pelajar datang mendekati mereka bertujuh.
???:mianhae menggangu..
HAYOUNG:Kau nak apa Minjae??
MINJAE:Ni ada pelajar kat UKS.
NAEUN:Siapa??
MINJAE:Kim Taehyung..
APINK:Kim Taehyung??
MINJAE:Sehati sejiwa lah korang ni*tersengeh*
HEYEON:Kenapa dengan dia??
MINJAE:Dia kelar tangan dia.
APINK:Mwo??
MINJAE:Wah serentak lagi..
NAEUN:Aku gi tengok dia kejap..
HEYEON:Nope.Biar aku yang gi tengok dia.
Heyeon terus bangun dan menuju ke bilik UKS dengan segera.
NAMJOO:Risaunya dia.Dah jatuh hati kat V apa??
CHORONG:Namjoo!
NAMJOO:Erk??hehehe mianhae unnie..
BOMI:Aku setuju dengan kau Namjoo.
CHORONG:Errr..
BOMI:Wae unnie??unnie jelouse ke??
CHORONG:Me jalous?please lah..
-bilik UKS-
Heyeon masuk ke bilik UKS dan menuju ke katil yang di kerumuni oleh BTS.Dia pun mendekati katil V.
HEYEON:Korang keluar dulu.Biar aku yang settle budak bangang ni..
BTS mengangguk dan keluar dari UKS.
HEYEON:Jimin tutup pintu UKS.
Jimin mengangguk dan menutup pintu UKS itu.
HEYEON:Apa yang kau buat ni??kau ni bodoh ke apa??dah tak nak hidup??jangan pasal cinta kau jadi bodoh nak kelar-kelar tangan lah.Banyak lagi yeoja lain lagi cantik lagi baik dari dia..
Heyeon membebel sambil tangannya mengubati lengan V dengan ubat luka.V yang mengerang kesakitan di hiraukan dan terus mengubati luka tu.
V:Slow lah sikit.Ingat tak sakit ke??
HEYEON:Tahu pulak kau sakit.Tadi masa kelar tak sakit pulak.Kenapa tak potong sampai habis je.Crazy namja!!
V:Mana Naeun kenapa kau yang rawat aku??kau risaukan aku ke??ahhh!!!sakitlah*terjerit*
HEYEON:Siapa risaukan kau??aku cuma laksanakan tugas aku.
V:Iye ke??b-
HEYEON:Cha..kerja aku dah settle.Kau duduk sini sampai tamat sekolah.Aku masuk kelas dulu.