Keadaan di dalam kelas 4-A-2 sangat bising kerana ketiadaan guru sejak awal lagi.
Tiba-tiba kelas itu menjadi hening apabila melihat seorang namja memakai mask hitam itu masuk ke kelas dan duduk di kerusinya yang berada di sudut kelas.
Pelajar-pelajar di dalam kelas itu mula berbisik sesama sendiri kecuali Jimin yang memberanikan diri mendekati namja itu.
JIMIN:Yah Kim Taehyung..aigoo,kemana kau selama ni eo??
V diam sambil menatap Jimin yang duduk di kerusi Heyeon sebelahnya.Dia membuka masknya dan memandang Jimin lama.
V:Mana Heyeon??
JIMIN:Heyeon??molla..dia dah tak datang 3 hari.
V:jinjja???
Soal V yang kedengaran seperti tidak mahu ambil peduli tetapi tidak lama selepas itu dia berganjak dari tempatnya dan menuju ke meja depan di mana tempatnya Naeun dan Namjoo berada.
V:Mana Heyeon??
Soal V kepada Naeun dan Namjoo yang sedang memandangnya pelik..
NAEUN:Dia tak datang..
V:Wae??
NAEUN:Dia demam..
V:Macam m..
NAMJOO:Dia demam sebab dia cari kau.Dia lesu di sebabkan kau dan dia jadi pendiam di sebabkan kau Kim Taehyung..
Sampuk Namjoo yang dari tadi hanya berdiam diri.Sungguh dia sangat benci dengan namja yang berdiri di hadapannya ini yang tidak mementing orang di sekelilingnya..
V:Guerae..gomawoyo..
Balas V dengan senyum kecilnya..dia pun keluar dari kelas menuju ke mana-mana sahaja yang ingin dia tujui..
JIMIN:V tunggu aku..
Jerit Jimin dan berlari keluar untuk mendapatkan V..
**************
Hayoung termenung ketika guru mata pelajarannya sedang mengajar didepan.
Segala yang di katakan oleh cikgu tidak masuk kedalam otaknya kerana difikirannya hanya memekirkan Oh Sehun.
Yaa Oh Sehun yang kini sudah membuatkan Hayoung tidak senang duduk memikirkannya yang sudah lama mengganggunya atau bersua muka dengannya.
HAYOUNG:(Dia dah tak minat aku ke??aku sombong sangat dekat dia ke??kenapa aku tak henti-henti fikirkan dia ni??aku dah suka dekat dia ke??andwae!!!itu tak akan terjadi.Dia hanyalah seorang namja yang bermuka ketat dan dia bukan namja pujaan aku)
MR MIN:Oh Hayoung.Awak ada apa-apa masalah ke??
Lamunan Hayoung terhenti sebaik sahaja Mr Min menegurnya.Dia menoleh kedepan dan menggeleng pelan tanda tidak ada apa yang sedang berlaku.
Sebaik sahaja Mr Min menyambung pelajarannya,dia kembali merenung keluar jendela.Tiba-tiba matanya menangkap seorang namja yang sedang lalu di tepi kelasnya sambil tangan masuk ke dalam poket seluar.
Namja itu hanya memandang Hayoung sekilas dan kembali memandang kedepan seperti tidak ada yang sedang dilihatnya.
HAYOUNG:(Dia memang dah tak sukakan aku.Ermmm..itulah padahnya bila sombong dengan orang yang suka dengan kita.Kau dah terlepas JACKPOT Oh Hayoung...)
SEHUN:(Aigoo,sampai bila aku nak diam macam ni??dia tak kejar atau tegur aku pun.Chorong main-main kan aku ke apa ni??plan apa ni??buat aku tak senang duduk adalah..)