[12]

1.7K 128 28
                                    

Petang itu APINK duduk melepak di cafe unnie Eunji.Banyak perkara yang mereka ceritakan.

BOMI:Jinjjayo???oppa kau buat macam tu sekali??aigoo,kenapalah oppa kau perangai macam tu..

NAMJOO:Aku rasa kan oppa kau ada penyakit sawan kot sebab tu dia macam tu..

EUNJI:Nah air korang..

Eunji meletakkan air di atas meja dan duduk di sebelah Hayoung yang sibuk main game di telefon nya.

HEYEON:Bagi korang lah kan..V tu memang macam tu ke??i mean macam oppa aku cakap.

CHORONG:Oppa kau cakap tu memanglah betul tapi dia dah jauh terpesong aku rasa.Bercinta sebab nafsu??fakta mana oppa kau kutip ni??takpe biar aku ceramah sikit anak Oh tu.

EUNJI:Ceramah dia kaw-kaw punya unnie.Dia kan tak berani nak lawan cakap unnie.Kawan baik lah katakan mestilah dia ikut cakap unnie..

APINK mengangguk setuju kecuali Hayoung yang sibuk dalam dunianya sendiri.Tiba-tiba fon nya di rampas oleh Bomi secara mengejut..

HAYOUNG:Yah fon aku lah*merengek*

BOMI:Orang tengah lepak kau busy dengan fon.24 jam main fon je kerja kau..

HAYOUNG:Unnie..tengok Bomi..*tunjuk Bomi*

Chorong menongkatkan dagunya dan melihat Bomi seperti yang di suruh oleh Hayoung..

HAYOUNG:Unnie..*merengek*

CHORONG:Waeyo??kau yang suruh aku tengok kan??aku tengah tengok lah ni..*sedut air*

HAYOUNG:Jinjjayo??

Terkejut Hayoung.Dia menyilangkan tangannya dan merenung keluar jendela..Sengaja nak menyakat Hayoung.

HEYEON:Jom gi taman.Bosan lah asyik duduk kat sini je..

APINK:Jom!!!

APINK mengambil air mereka masing-masing dan bersiap sedia untuk keluar dari cafe.Eunji yang masih duduk memandang mereka geram..

EUNJI:Yah ingat free ke??bayar lah..muflis lah perniagaan unnie aku..

CHORONG:Jassica unnie gomawo for the drink..*aegyo*

Jessica yang sedang sibuk mengemas memandang Chorong dan membuat thumb up.APINK tersenyum luas dan menjeling Eunji yang masih tidak puas hati..

HEYEON:Jom..

Heyeon menarik Eunji keluar dari cafe dan masuk ke dalam kereta Chorong.Separuh lagi dekat kereta Naeun..

-unic park-

APINK jalan beriringan sambil makan ais krim.

Burk!

Tiba-tiba Heyeon terlanggar seorang budak kecik yang sedang bermain-main.Aiskrim pun turut jatuh ke tanah.Heyeon pun mencangkung untuk menolong Budak kecik itu bangun..

HEYEON:Gwenchana??

Kata Heyeon sambil membersihkan kotoran yang ada di baju budak itu.

Budak itu mengangguk kecil dan tersenyum manis kearah Heyeon..

NAEUN:Wahh kyeopta*cubit pipi*

BOMI:Hai cute girl.What your name??

???:Kim Minri imnida..

HAYOUNG:Cute name like you..

Crazy BoyWhere stories live. Discover now