Louis došel nahoru a zkoumavě si prohlížel Harryho, který seděl na židli.
,,Copak jsi chtěl?" Harry se na něj podíval a řekl: ,,Pořád máš nějaké starosti chci být konečně s tebou.", vstal a šel zavřít dveře.
Louis byl trochu nervozní a opakoval si v hlavě. Nejsem na chlapečky, nejsem na chlapečky.., ale Harry se usmál a šel k němu.
Sakra musím něco vymyslet. Harry si mu sednul na klín a chytl ho pasu. Už se jejich rty přibližovali, ale Louis si dal rychle přes ústa ruku a Harry se na něj zmateně podíval.
,,Ehm.. nechceš se jít projít znám jedno lepší místo než tady." Naštěstí to zabralo, Harry byl zmatený, ale poslech ho.
Louis ho chytl za ruku a vedl ho ze zámku. ,,Počkej tu chvíli, zlato, jen si pro něco dojdu." Vzal z kuchyně láhev a hned se vrátil k Harrymu.
====
,,Hele, zdá se to jen mě a nebo je Niall nějakej jeblej?", řekl Zayn. Niall k nim přišel uplně rozesmátý jim dal na stůl nějaký nechutný jídlo.
,,Mám ten stejný pocit.", odpověděl mu Liam a ochutnal to. ,,No, chutná to pořád líp něž ta šišky v marmeládě."
,,Sakra, Liame tady se něco děje! A my to na to musíme přijít. Ta babka musím jí znova vidět."
,,Á, Zayn se nám zamiloval!"
,,Ne, jen nebyla to žena já to vím.", Liam se na něj udiveně podíval.
,,Tak ty seš taky gay?" Zayn obrátil oči v sloup a táhl Liama směrem k té pevnosti
====
Mezitím u Louise a Harryho.
Konečně, pomyslel si Louis a teď udělám poslední prohřešek a zničím Louisovi pověst. Pomyslel si Louis.(Každému snad už došlo, že je to Ornias :D)
*Píp* Píp*
,,Co to je?", zeptal se Harry.
,,To je jen takový upozornění.", Ornias se podíval na hodinky a tam byla zprávy od Nicka, že nějaký sráči mu klepou na dveře. Odpověděl mu, že je má nějak odehnat má tam knihu kouzel.
,,Louisi, poslední dobou mě děsíš. Tím jak pořád mizíš a jak se chováš. Bojím se."
Ornias k němu přišel, pomyslel si, že teď musí něco udělat Harry nesmí mít podezření. Přitáhnul si ho k sobě a dlouze ho políbil. Nechal ho ať se nadechne a pak mu znovu a znovu oplácel polibky. To by mohlo stačit, ale Harryho ho nechtěl pustit.
Příště na tuhle práci pošlu Nicka. Pomyslel si naštvaně Ornias.
====
Omlouvám se za kratší díl. :c
Lucius^^
ČTEŠ
Zimní víla 2
FanfictionPokračování Zimní víla Co se stalo s Nickem? Bude nakonec Louis s Harrym? Kdo je tajemný muž? To všechno se dozvíte v této nové povídce. Doufám, že budete spokojený Lucius^^