Moc se vám omlouvám zlatíčka, že jsem vůbec nevydával Zimní vílu :( už budu psát častěji :x
Ochutnávač se svíjel na zemi v bolestech. Samozřejmě komisař Lenin hned přiběhl na místo činu.
,,Hmm, to je hnus odkliďte tu mrtvolu.", Lenin se otočil a všimnul si Louise, který seděl na židli a mnul si spánky.
,,Louisi, chci být k vám upřímný.", Louis se na něj podíval a čekal, co řekne.
,,Jestli nenajdeme jiného viníka budeme muset.. zavřít vás.", Lenin se odmčel a pak řekl. ,,no.. nový král se bude hledat těžko."
,,Přestaňte vy, vy šašku!", Harry přiběhnul k Louisovi a chytnul ho za ruku.
,,Já vím, že to on nebyl!"
Lenin se jen ušklíbl a šel za svou skupinou, která odklízela mrtvé tělo.
,,Děkuji, Harry.", Louis ho obejmul. Harry ho pevně stiskl: ,,Já vím, že ty bys mě zabít nechtěl.", zamumlal a pořád ho pevně držel.
=====
Mezitím Ornias a Nick oslavovali.
,,Jo, ještě jedna věc a Louis bude ve vězení.", řval Nick a pil ze sklenice vína.
,,A nebo ještě líp bude viset na šibenici!", zasmál se Ornias a přiťukl si s Nickem.
Když dopili začali vymýšlet další ďábelský plán. Seděli v orniasově tajném sídle, kde je nikdo a nic nebude rušit. Jejich plán byl tak úžasný, že ho nešlo ani popsat, tak musíme čekat, co se stane.
====
Na hradě už šli všichni spát, ale Louis nemohl usnout. Opatrně vstal s postele, aby nevzbudil Harryho. Ten, ale sladce spal a tak se rychle vykral z místnosti a šel se projít na chodbu.
Na chodbě bylo ticho. Dostal docela hlad a tak šel do kuchyně.
,,Orniasi jde do kuchyně.", zašeptal Nick. Nick mohl klidně šeptat a Ornias by ho slyšel, byl přeci čaroděj ten slyší všechno.. ano všechno. ( :D)
,,Ano, přesně podle plánu.", usmál se Ornias.
===
Louis* (z jeho pohledu)
Ach, jo musím něco udělat, aby mě lidi zase brali vážně a hlavně kvůli Harrymu nechci, aby se za mě styděl. Ty přezdívky mě taky štvou, co si ty poddaní vymýšlí nejprve ,,Teplý král" teď ,,Vraždící teplý král".
Fakt nevím, asi zvednu daně.
*Plesk* Třísk*
,,Halo, kdo tam je?" Zvuk se ozýval z zadní části kuchyně.
,,Nechci mít žádný problémy dám ti prachy a ty vypadneš jo?"
Nastalo úplné ticho. Potichu jsem se blížil k místu, odkud se ozval ten zvuk. Když jsem nakouknul za roh čekalo mě veliké překvapení. Seděla tam černá kočka.
,,Ahoj, kočičko.", pohladil jsem jí. Ona se ke mě začala tulit tak jsem si jí zval do náruče a začal jí drbat. Kočička se náhle hbitě ohnala a strhla mi náhrdelník s písmenek "H".
Kočka na nic nečekala a rozběhla se pryč.
,,Hej, jak to ta blbá kočka udělala?" Rychle jsem se za ní rozběhnul.
,,No, tak čičí-íí, zastav." Kočka se vážně zastavila.
,,Tak čekej..", pomalu jsem k ní šel jenže ona se rozběhla zase dál. ,, Kurva zastav ty zmrde!", zakřičel Louis. Úplně zapomněl, že jsou skoro 3.hodiny ráno a on tu řve jak pomatený.
Všude se začali rozsvěcovat světla. Louis uslyšel hlasy, ale nespomalil musel tu kočku chytnout.
,,Sakra, kdo to tady řve!", dveře Liamova pokoje se otevřeli dokořán. To kočka zřejmě nečekala a nabourala do dveří.
Liam se zmateně koukal na kočku, která se dost slušně omráčila. Doběhnul jsem k ní a sebral jí náhrdelník. Otočil jsem se na Liama. Ten po mě hodil pohled, který přímo říkal ,,Jsi normální?".
Usmál jsem se: ,, Děkuji, že jsi otevřel tak prudce ty dveře nikdy ti na to nezapomenu.", mrknul jsem na něj a utíkal jsem chodbou zpátky do kuchyně.
Otevřel jsem dveře. Hrozně jsem se lekl. Ta kočka tam seděla na stole a usmívala se. Chvíli jsem si myslel, že jsem zdrogovanej, ale nebyl jsem, no ale ujistit jsem se musel.
,,Jedna + tři jsou čtyři, dva + jedna jsou tři."
,,Co to jako děláš?",řekla kočka.
,,To je taková pomůcka jestli jsem zdrogovanej.. no a zřejmě nejsem."
Oba na sebe koukali a pak mu to došlo.
,,Ty mluvíš!! Jo a milí čtenáři omluvám se, že jsem takový dement.",usmál jsem se.
,,Ano mluvím. A ke komu to sakra mluvíš ty!?"
,,Nic ti říkat nebudu. Jdu ke svému miláčkovi a nekraď mi náhrdelník kočko blbá.", chtěl jsem už odejít, ale omdlel jsem a spadl na zem.
,,Výborně Orniasi.", Nick vyšel zpoza dvěří.
,,Jen by jsme mu tam příště mohli dát peřinu. Ten beton je dost trvrdej.", Ornias zavrtěl hlavou a potom popadnul Louise a odnesl ho pryč.
Takže fu-uu další bláznívý díl je tu :D
Ještě jednou upozorňuji NEMÁ TO NIKOHO URÁŽET.
Snad vás dnešní díl pobavil mějte se zlatíška. ;)
Lucius ^^
ČTEŠ
Zimní víla 2
FanfictionPokračování Zimní víla Co se stalo s Nickem? Bude nakonec Louis s Harrym? Kdo je tajemný muž? To všechno se dozvíte v této nové povídce. Doufám, že budete spokojený Lucius^^