Vzhlédl když uslyšel zvuky dveří. Byli to nějaký lidi 2 v modré kápi, Niall a ještě někdo. Něco se mu nich nezdálo, ty muži jejich oblečení mu připomínalo jedno království nedaleko od jejich, ale které.
,,Přišel čas." řekl Niall a kývl na ty modré.
,,Počkat, kdo to je?!" najednou pociťoval slabost, jako by ho nějak ty modrý oslabili. Cítil se strašně slabě, kdo to jen může být?
Na jeho otázku hned našel odpověď, když uviděl jejich velitele. Robert. Hned se mu vybavilo všechno, co spolu podnikli, pomáhal mu v cestě zpátky za Harrym, když byl pryč z hradu, ale doopravdy mu nezáleželo na Harrym, ale na Louisovi. Louis na něj úplně zapomněl, poslední, co si pamatoval, bylo, že ho nechal u brány a jel hledat Harryho do lesa.
,,Roberte?" řekl překvapeně.
,,Tak ty sis na mě vzpomněl, jak milé." odpověděl mu uraženě Robert.
,,Roberte, já jsem pravý Louis vím, že ty mi uvěříš. Jsem to opravdu já!" šeptal mu spěšně Louis. Vypadalo to, že Roberta přesvědčil, kývl na své lidi a ty odešli i s naštvaným Niallem, který si něco zlostně mumlal.
,,Víš Louisi o té doby, co jsme se neviděli jsem se změnil, nejsem žádnej blbej chlapeček, umím trochu kouzlit a myslím, že jsem teď víc sexy." Louis byl v koncích, koukal se na mříže, které silně pulsovali, aby je nemohlo žádné kouzlo použité zevnitř přečarovat. Musí Robiho přesvědčit, aby mu uvěřil.
,,To je moc pěkné, ale to teď na nic, já tě potřebuju, aby jsi mi věřil a pomohl mi." koukal se mu do očí a rychle ještě dodal, ,,ale proč se tě vlastně ptám raději poprosím nějakého jiného fešáka, aby se mě zastal."
Otočil se k němu záda a čekal, co udělá.
,,Ehm, ne!" chvíli váhal a pak dodal, ,,já ti pomůžu!" Louis se k němu otočil zpět. Jestli to myslí vážně tak to je úžasné, určitě se za mě přemluví a.. najednou se začal Robert hlasitě smát.
,,Co je?! Myslíš vážně, že mi pomůžeš?"
,,Jasně, protože myslím, že ani ten nejprofesionálnější čaroděj by si nevzal ty tvoje růžové trenky s jednorožcem." Louis si rozpačitě zastrčil trenky do kalhot a musel se taky zasmát. Začal mít konečně naději, po tolika pokusech si teď byl jistý, že tohle vyjde. Zhluboka se nadechl a poděkoval mu.
,,Však, ještě nemáš, proč děkovat..ještě jsme nevyhráli."
,,Ale vyhrajeme, když mám na své straně tak mocného čaroděje může to vyjít."
Robert se usmál a zavolal své lidi, kteří odvedli Louise před zraky všech lidí na velké místo uprostřed království. Byli tam všichni vesničané, Josh a jeho kráva Mařenka, Bob, Niall, který propaloval Louise pohledem taky tam byl Liam, který zabral místo v předu , samozřejmě tam byl i ten hnusák Ornias a vedle něj Harry. Ornias mu něco říkal a on se sladce smál, Louise přitom zabolelo u srdce a chvíli se zastavil. Na to hned jeden modrý, zareagoval a přiložil k němu ruku, něco zabrebtal a Louis měl spoutané ruce. Řetězy ho pálili do kůže, která mu slabě rudla.
Přivedli ho k opuštěné židli uprostřed popraviště, Robi k němu ještě rychle přiběhl a pošeptal mu.
,,Neboj, Louisi budu hned vedle, mám připravenou úžasnou řeč." Louis se ho už chtěl zeptat, jak to stihl asi za těch 5 minut vymyslet, ale raději nic neříkal.
Ornias si stoupl a utišil dav. ,,Všichni víme, proč tu jsme a tak to nebudu prodlužovat. Tento muž si neuctivě hrál na mě a také mě dlouho držel v zajetí naštěstí jsem se včas dostal ven a přemohl toho to.."
,,Kdo chce palačinky?! Čerstvé perníčky! Toto nesmí chybět v žádné domácnosti!" křičel Zayn a strkal do vesničanů, aby mu zaplatili.
,,Hej ty, neruš obřad!" okřikl ho naštvaně Ornias. Chci už Louise potrestat! Vychutnám si jeho krásnou smrt!
,,Á-á, Louisi, omluvám se! Eh.. nechceš perníček na posilnění?"
A najednou to Louise napadlo. Možná má Ornias jeho podobu, ale má i jeho chování?
,,Nechci, děkuji, běž si své perníky prodávat jinam!" Ornias už byl dost nervózní a přesně tohle bylo, co Louis chtěl. Přestane se ovládat a odhalí celému království, kdo doopravdy je.
Harry ho chytl za ruku a naznačil mu ať to neřeší. Ornias mu stiskl pevně ruku a zavadil o Louise pohledem. ,,Takže, ano, skončil jsem u toho, jak hrozné bylo věznění v jeho pevnosti."
,,Oprava ve vaší pevnosti." promluvil Robert a mlčky si stoupl a přišel k Louisově židli.
,,Moje pevnost? Co to tu meleš?" Louis musel uznat, že to Ornias hraje dobře, přesvědčit lidi o opaku bude dost těžké. Jedna pozitivní věc byla, že má na své straně i Zayna.
,,Jen říkám, že teda tento muž." ukázal Robert na Louise . ,,je pravý a vy jste jen debil." vyzývavě se usmál, je vidět, že se jen tak nevzdává, ani Louise se určitě ještě nevzdal, i když u něj má malou šanci.
,,Vzpamatuj se, Raberte! Neměl jsi sním zůstat sám v tom vězení, ovládá strašná kouzla! Očaroval tě a ty mluvíš nesmysli!"
Vesničané ohromeně couvli, nějaký muži na Louise volali sprostá slova, jiný se zase modlili a děti se tiskli ke svým matkám.
Unesen, vězněn, osvobozen, vězněn.. a teď? Kdy už bude konec mého utrpení? Nesnesu podle na Harryho, který nevědomky flirtuje s jiným.. Vítězství je blízko, nechci čekat. Nedokážu dlouho čekat.. potřebuju tě.
Proč je Robert tak klidný? Dal mi ruku na rameno a prsty pomalu ťukal, bylo to svým způsobem uklidňující. .,,Jmenuji se Robert, princi."
Chvíli bylo ticho, Ornias, ztratil niť a snažil se hned vymyslet odpověď. Otočil se na Harryho a řekl: ,,Tak já jsem se spletl. Už to vzdejte je jasné, že ty nejsi Louis, že je to tak Harry?" věnoval mu zářivý pohled. Proč mám takové tušení, že chce říct ano? Pomyslel si Louis.
Lucius^^
ČTEŠ
Zimní víla 2
Fiksi PenggemarPokračování Zimní víla Co se stalo s Nickem? Bude nakonec Louis s Harrym? Kdo je tajemný muž? To všechno se dozvíte v této nové povídce. Doufám, že budete spokojený Lucius^^