Ráno:
Ve městě se začali objevovat divné věci.
Lidé se ztráceli. Komisař Lenin se beznadějně snažila najít viníka.
Každý se začal bát o svůj život. Nikdo nemohl věděl kdy zmizí někdo z nich. Proto se lidé začali bouřit. A Louis měl velký problém musel zjistit, kdo to dělá jinak by se mohla stát strašná věc.
Třeba taky jednou zmizí, ale víc než o svůj život se začal bát o Harryho.
Komorník náhle vběhl do místosti a Louise vyrušil ze zamyšlení.
,,Louisi...", byl zadýchaný a něco držel v ruce.
,,Co se stalo?"
,,Dneska byla nalezena mrtvá žena to myslím, že víš, ale asi nevíš, že to byla No.. to byla Niallova žena ..", odmlčel se a pak pokračoval. ,,A tohle našel Lenin." Ukázal mu náhrdelník na kterém bylo veliké písmo "H".
Louis vyděšeně zjistil, že to je jeho náhrdelník.
,,M-možná jsem ho tam ztratil." Řekl zbrkle Louis a vzal si od něj náhrdelník. Louis byl dost vyděšený, ale pak si uvědomil. Vždyť já to neudělal nemám se proč bát.
,,Louisi nikdo si nemyslí, že by jsi to udělal. No příště si dávej na svoje věci větší pozor."
Pak odešel. ,,Kdo mě tak nenávidí?" Pomyslel si Louis.
,,Pane, prosím mohl bych mluvit s králem Louisem?" Chlapec stál před vchodem do místnosti a zkoumal Louise. Byl tak roztomilí na to, že mu zřejmě už bylo 17, měl takové baculaté tvářičky. Co tady, ale dělá?
,,To jsem já. Co potřebuješ?", řekl Louis.
Chlapec se zbrkle uklonil a řekl: ,,Přijel jsem navštívit Nialla." Chvili se odmlčel. ,,Co se dá dělat že? Ale přísahám, že toho zmrda chytnu a pověsím ho za koule do průvanu!"
Louis se trochu vyděsil, ale věděl, že se nemá proč bát. On ji nezabil.
,,Omlouvám se, mohl byste mi ukázat můj pokoj." Louis přikývnul a zavedl ho do pokoje.
To samé ráno(ve stejnou dobu):
,,Ten tvůj plán moc nevychází co?", řekl mu Nick.
,,Hej to byl jen začátek ty hloupí pako.",řekl Ornias.
,,Hm začínám pochybovat, že to zvládneš."
Čaroděj se na něj nasral. A odešel, teprve teď mu ukáže svojí sílu.
Jeho první pokus moc nevyšel. Louis je jejich král, proč by ho podezřívali jen kvůli tomu, že ho nějaký pasáček obvinil?
Nick ani zdaleka neví jakou moc Ornias má. Umí nejen očarovat věci, ale i sebe a ostatní lidi ...
ČTEŠ
Zimní víla 2
FanficPokračování Zimní víla Co se stalo s Nickem? Bude nakonec Louis s Harrym? Kdo je tajemný muž? To všechno se dozvíte v této nové povídce. Doufám, že budete spokojený Lucius^^