Part 8

395 36 2
                                    

Chanyeol makan seorang diri.Dia memikirkan tentang Suho.Memang salah dia juga kalau dia tak melawan pasti Suho tak jatuh sakit.Kini,kehadiran dia pun Suho taknak tengok lagi.Mungkin disebabkan terasa dengan apayang berlaku.

Xxx:hey makan sorang jeke?
Chanyeol:yeon ah,hai*senyum*buat apa dekat sini?
Yeon Ah:saja,nak meronda terserempak dengan awak.
Chanyeol:awak takda kelas harini?
Yeon Ah:tak,tapi saya kena pergi juga nak kena pergi library lagipun Yoora ada kelas petang tu.
Chanyeol:ouh.
Yeon ah:awak ni saya tengok gusar semacam je kenapa?ada yang tak kena?ceritala dekat saya
Chanyeol:*mengeluh*semalam saya balik lewat,hyung yang tinggal satu rumah dengan saya tegur saya,saya marahla dia yela hal saya kenapa dia nak masuk campur?
Yeon ah:dia kata apa?
Chanyeol:dia kata yang saya gaduh dengan Eunji ke sampai Baekhyun mengamuk,saya sekarang rasa bersalah,disebabkan saya yang cari gaduh
Yeon ah:awak ni sedar tak something?
Chanyeol:apa?
yeon ah:yela sebab awak ajak saya sembang je dia cemburu
Chanyeol:setiap pasangan memang begitu
Yeon ah:tapi saya tak rasa dia perlu cemburu sebab yela saya ni classmate dia ja,hanya bersembang dengan namchin dia,jadi salahker saya nak cakap?kalau saya tanya soalan takkanla dia nak cemburu juga?
Chanyeol:*berfikir*
Yeon ah:lagipun takkanla awak nak berharap dekat dia ja?
Chanyeol:betul cakap awak
Yeon ah:saya cakap ikut naluri,saya ni bukan ada pengalaman
Chanyeol:tak pernah bercinta?
Yeon ah:*geleng*
Chanyeol:untungla,meh teman saya makan orang yang tak pernah bercinta
Yeon ah:amboi perli!
Chanyeol:well this is Park Chanyeol okk
Yeon ah:*smirk*

Di rumah Eunji

Eunji POV

"aku sekarang ni tengah fikirkan katil ni hah!welll~plus aku lapar.Haish bilala aku nak ada lesen?kereta yang appa beli dekat aku tu dah berhabuk.Aku fikir nak basuh tapi kerja banyak,petang ni aku nak pergi rumah Chanyeol,Suho demam.Alang2 bawa Heonju.Cakap pasal Chanyeol,aku tak berhubung langsung dengannya.Lantakla,bukan merajuk ke apa tapi aku agak yang dia takkan angkat call atau balas mesej aku.Namjoo kejap lagi sampai nak pergi rumah Chanyeol sekalila katanya.Harini kelas dia petang jadi dia nak pergi dengan Baekhyun petang nanti.Ni pun aku balik dengan Jihyun dan Minna.Baru saja aku masuk,aku ternampak Leo oppa dan Jiyul unnie dekat meja makan.Haih terlanjur ker?haihh mulut.Aku mendekati mereka lalu menarik kerusi disebelah Jiyul unnie.Ok suasana tegang.Aku nak mulakan macam mana?"

Sweet Lover,xoxo2Where stories live. Discover now