Part 26

198 13 0
                                    

Eunji:*cuba untuk lepaskan diri*Yoora memang tak guna! Eh kalau boleh aku nak smackdown dia ja! Macam mana aku boleh terpedaya dengan hasil penipuan syaiton ni??
Yoora:*curi-curi dengar*dia memang berubah
Xxx:Yoora,kenapa awak buat semua ni?
Yoora:takda kaitan dengan kau, apa yang aku arah, kau kena ikut
Xxx:tapi..
Yoora:Ki MinSoo! Kau dah buat separuh jalan dan kau baru nak rasa bersalah?! Kalau macamtu baik takpayah ikut aku!
Minsoo:tapi cara ni salah!
Yoora:salah kaula sukakan aku, kalau kau tak sukakan aku, tak payah buat! Kau kata kau sanggup buat apa saja untuk aku!
Minsoo:betul, tapi..
Yoora:sudah! Kau dengan YeonAh sama! Janji palsu! Baik aku bunuh kau terus!
Minsoo:saya rela,Yoo, asalkan awak puas!puas dengan perbuatan awak untuk membunuh orang tak bersalah! Dia tiada kaitan dengan kes buli awak! Dia hanyalah kawan Hyuna,dan dia satu satunya kawan awak!
Yoora:sebab dia kawan dengan Hyuna aku sanggup bunuh dia!

Flashback

Eunji:Yoo Ah!
Yoora:*pusingkan badan*Eun Ah!
Eunji:Yoo, esok birthday aku! Esok Hyuna nak buat majlis dekat aku! Jomla join kitorang!
Yoora:*diam*
Eunji:*pegang tangan Yoora*jangan risau! Confirm kau suka punya sebab diaorang peramah!
Yoora:*senyum*erm!

Keesokan harinya

Yoora:*jatuh terduduk*
Hyuna:huh,Eunji tengok ni mesti dia gembira!
Yoora:kenapa kau buli aku?!
Hyuna:senang, sebab kau rapat dengan Doojoon! Jadi aku akan buat supaya orang yang rapat dengan Doojoon takut dengan aku! Korang! Pegang tangan dia kuat2!aku panggilkan Eunji!
Yoora:Kim Hyuna!
Hyuna:Eunji dah sedia?
Eunji:hadiah apa ni?
Hyuna:macam aku cakap, kalau kau tuang pasti hadiah tu cair!
Eunji:hahaha mana ada hadiah cair! Okey! *tuang sesuatu*
Hyuna:okey boleh buka mata!
Eunji:*buka mata**terkejut*
Hyuna:hah nilah hadiah aku cakapkan tu! Dia nilah yang cuba rampas Doojoon dari aku!
Eunji:*diam*
Hyuna:Happy birthday! So how the present? Kau dengan rasminya menjadi ahli kumpulan aku!
Eunji:Yoo Ah...
Yoora:*ketap gigi*
Eunji:Yoo.. Maafk..
Yoora:*bangun**pergi*
Eunji:Yoo!

Sweet Lover,xoxo2Where stories live. Discover now