Not An Update

367 20 11
                                    

yo yo yo~~ladies and gentleman,welcome to Kae World😂sorry sbb ni bkn update,haha mesti terkejutkan author tetiba semakkan noti korg dgn ayt dkt ats tu kn?mian2,raya nk dkt dh,duit raya author pokai😁ok actually author ni nk mintk pendpt korg,readers sekalian,hehe😁 actually author ni ada kwn,erm senangla author nmakn dia si A hahh..

Ok si A ni mcm ada mslh kluarga skit,mslh apa?adala,tpi dia ni jenis suka pendam,dia xbrani nk trus terang dkt family dia sbb dia tkut,dia ni bole kta kekok dgn family sendiri,pelik an?mmg dia mcmtu,dia kekok dgn family tpi dgn adik beradik dia x,adik beradik dia xthu apayg slama ni dia pendam yela tgk slalu happy ja mesti mcm xada mslhkn?ok tu stu mslh,stu mslh lgi dia ni ada mslh nk kenal dgn org.Dia ni segan atau lebih terperinci,pemalu orgnya.Dia xbeberpa rpt dgn bdx klas dia sbb dia malu nk ckp dan kekok.Dkt klas tu ada kwn dia dri dlu lgi,tpi bdx klas dia slalu lbihkn kwn dia dri si A ni,so si A ni rsa tersisih.Dia pendam bnda ni,klau sy letih dgn suma ni,haritu dia menangis,dia luah apayg berlaku msa silam dia dgn sekarang entahla nk kta,sadis juga hidup dia.Tiap tiap mlm menangis,dkt skolah asyik ckp "bila aku akn mati?knapa aku xmati?"pelik kn?dia tersisih sgt2,org yg btul2 rpt akn tau betapa tersisihnya diri dia.Hrini dia menangis dan kwn si A sruh dia trus terang dkt kwn lma A yg seklas tu tpi si A xnk,dia tkut bergaduh.Dia xnk org fikir dia ni 'control' kwn lma dia.Dia sekrg sedih sbb mmg org x peduli dkt dia,sisihkn dia,xlyn dia,suma pergorbanan yg dia buat mcm xdihrgai,org kta klau dia pendam nnti jdi tekanan tpi si A ni mcm masuk telinga kanan keluar telinga kiri.Dia nk biar dia mati awal,senang.Sekarang ni ,dia....




menangis.



Lagi.

Jdi apa pendpt korg?mcm mn nk selesaikn mslh si A ni?sorry klau kcau korg tpi mmg author perlukan pertolongan korg,thanks sbb bca luahan hati ni,siapa yg ringan tgn tu tlgla komen psal selesaikan mslh dia nae?

Annyeong^^~

Sweet Lover,xoxo2Where stories live. Discover now