PARMAKLIKLAR

21 3 0
                                    


-Komutanım ne sorun varsa benle çözün Hasan amca'nın herhangi bir ilgisi yok o sadece bana el uzatmak istedi herhangi kötü bir niyeti yoktu.Ayrıca 18'imi geçmiş bir kızım şikayetçi falan değilim .Darp konusuna gelince de ben öyle bir emirde bulunmadım hepsi iftira.

-Firuze hanım biraz sakin olun Susan hanım geldiğinizde her ikinizin de beyanını alacağız zaten .

-Ama komutanım adalet binası değil midir burası ? Nasıl oluyorda suçluymuşum gibi muamelede bulunuyorsunuz.

-Öyle bulunmalıyız çünkü ortada bir şikayet dilekçesi var hanım efendi,lütfen biraz sakin olun .

Kapı çalındı ,içeriye bir bayanın geldiğini haber veren asker

-Komutanım bir bayan sizi soruyor ismi Susan.

-Buyur çağır içeri oğlum

-Emredersiniz komutanım!

-Peki oğlum çıkabilirsin.

Kapıdan içeri uzun siyah saçlı bir bayan topuklu ayakkabı giyinmeli; ayakkabı sesleri odanın içersini dolduracak tonları vardı.Bayan içeri girdi ve suratında hafif bir buruşukluk ,sinirlilik vardı.

-Buyurun hanım efendi oturun lütfen

-Teşekkürler!

Evet buyrun hanım efendi maruzatınızı tekrar dile getiriniz.

-Peki! Ben eşimin darba uğradığına dair şikayetçiyim şu kızdan .Emir diye birini tutmuş ,aralarında bir ilişki varmışcasına çevresine yansıtıyor hatta bu beyefendi de bu işin içinde oğlu falan da değil .Bu adamın bir büyük oğlu da var aslında vardı.Şehit diyorlar ama bence o teroristti devlet haini benim kayınpederimde bu teroristlerle küçük yaşla samimi olan kız yüzünden vurduruldu.

-Ne diyorsun sen kadın! Benim oğlum anlı açık bir şehit ağzını topla sen kim oluyorsunda bir şehit hakkında böyle konuşuyorsun? Ayrıca Emir benim öz ikinci oğlum herhangi bir sahtekarlık yok.Ona da bu temiz kıza da iftira atmaya utanmıyor musun ha ?

-Lütfen Hasan bey oturun yerinize!

-Komutanım şerefim hakkında ne konuşuyor duydunuz nasıl bir iftiradır bu ?

-Senin oğlun askere gitmiş olabilir ama o bir teroristti.

-Hanım efendi lütfen ağzınızı toplayınız yoksa sizi tutuklatma emrini vereceğim

-Peki.

Hasan beyin gözleri dolmuştu oğluna yapılan bu iğrenç iftira onu mahvetmişti ama her hali ile dik duruyordu çünkü onun oğlu şehitti.

Firuze bu olanlarının bütün suçlusu kendisiinin olduğunun farkındaydı, amcası sırf onu ele geçiremedi diye çevresindeki insanlara manevi eziyet yaşatıyordu.Asıl pislik olan oydu asıl vatan haini oydu.

-Komutanım hasan beyin hiçbir suçu yok .Ahmet abim de şehit hem de anlı açık bir askerdi .Askeri okulunu yapmış bir subaydı sevdiği ile de asker olduğuna dair bir sürü izleri var bunların hepsi birer iftira.

-Nasıl iftira peki bu fotoğraflara ne dersiniz.

-Ne fotoğrafı hanım efendi ?

-İşte bunlar komutanım.'Uzattı komutana ve kapağı açmasına yardımcı oldu.

Komutan uzunca bir daldı dosyaya ve gözleri doldu ,

-Nasıl olur da bu kadar kötü olabilir bir genç

YAĞMURDAN ÖNCESİ FIRTINAWhere stories live. Discover now