Zniknięcie ||19

1.2K 66 13
                                    

Następnie przyszedł czas na dzikie tańce .

Później wzięło nas na rozmowy o chłopakach i miłości , następnie zaczełyśmy się sobie zwierzać oczywiście doszło do tego , że popłynęły nam łzy obejrzałyśmy horror i rozeszłyśmy się do swoich pokoi . Leżałam na łóżku z zamkniętymi oczami lecz nie mogłam zasnąć przez ten horror po co my go w ogóle oglądałyśmy . No dobra pomyślę o czymś miłym ... Nagle ktoś się na mnie położył a ja zaczęłam wrzeszczeć na cały dom i zepchnęłam napastnika którym okazał się być Leo na podłogę .

-Boże dziewczyno co ty robisz ?

-Jejku przepraszam

-Co ja ci zrobiłem ?~ zapytał oburzony

-Nic kochanie po prostu oglądałyśmy horror ~zaczęłam się tłumaczyć podchodząc powoli do bruneta i łącząc nasze usta w namiętnym pocałunku .Poszliśmy razem spać . Dzień minął nam na oglądaniu finów z Chloe i Charlie'm , Olą i Harrym . Niestety musiałam iść już do domu a wraz ze mną Harry i Ola . Leżałam w swoim łóżku i oczywiście nie mogłam zasnąć nie dość , że było mi zimno to przyzwyczaiłam się do spania z moim kochanym Leo . Rozglądając się po pokoju spostrzegłam bluzę bruneta . Założyłam jego bluzę , która przesiąknięta była zapachem mojego chłopaka .

Rozmowa sms

Od Miś 💗
Nie mogę sam przez ciebie zasnąć 😥 Tęsknie malutka ... Dobranoc Kocham cię 💗💗

Do Miś 💗
Ja mam tak samo 😂 , ale na szczęście znalazłam twoją bluzę 😍 i mogę spać spokojnie . Dobranoc też cię kocham 💗

Od Miś 💗
Ej... to nie fair😖 dlaczego to dziewczyny mają zawsze lepiej ?

Do Miś 💗
Wcale nie mają lepiej !

Od Miś 💗
Jak nie jak tak ... Wymień 3 powody przez które mają gorzej niż chłopaki !

Do Miś 💗
1) okres
2) ciąża
3) szkolenie niegrzecznych chłopców (wtf co ja piszę 😂😂)

Od Miś 💗
No dobra wygrałaś . Jakich niegrzecznych chłopców ?

Do Miś 💗
Takich jak ty 😘😂 Dobra kochanie ja lecę spać dobranoc

Od Miś 💗
Ja zawsze jestem grzeczny księżniczko😉 . Dobranoc 💘

Rano gdy zeszłam na dół zastałam Olę , która robiła ryż z truskawkami 💗. Jak ona mnie zna .

-Hej Oluś a gdzie Harry ? -zapytałam

-Eh no wiesz dostał telefon z wytwórni i przez tydzień go nie będzie a mieliśmy od tego wszystkiego odpocząć i spędzić ten czas razem -odpowiedziała ze łzami w oczach dziewczyna .

Zjadłyśmy pyszne śniadanko naszykowałyśmy się i na pocieszenie ruszyłyśmy na zakupy a następnie do kina , odwiedziłyśmy też Chloe a na koniec Caluma i Wiktorię . Byłyśmy wykończone tym dniem . Po powrocie do domu zjadłyśmy kolację , przygotowaną przez moją mamę pokazałyśmy co kupiłyśmy i każda z nas udała się do swojego pokoju . Spojrzałam na zegarek wiszący na mojej ścianie było po 22 kurde jak ten dzień szybko zleciał . Postanowiłam sprawić sobie gorącą kąpiel z kulą z lush'a o zapachu truskawek . Po relaksującej kąpieli odpłynełam do krainy Morfeusza. Mój sen nie trwał za długo , gdyż nad moim łóżkiem stała blondynka która natychmiast kazała mi się ogarnąć była to oczywiście Chloe wykonałam polecenie przyjaciółki i usiadłyśmy na moim łóżku .

-To powiesz mi dlaczego ściągasz mnie z łózka o 8 rano ( tak dla mnie to wczesny ranek )

-Kompletnie nie wiem co się dzieje od dwóch dni nie widziałam się z Charlsem od wczoraj wieczora dzwonie, pisze do niego a nawet byłam u niego w domu lecz nikogo tam niezastałam ~ powiedziała przejęta blondynka z prędkością światła

My Ride Or Die !☆Leondre Devries☆Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz