"Wait a second
Let me catch my breath
Remind me how it feels to hear your voice
Your lips are moving
I can't hear a thing
Living life as if we had a choice"Jestem z Leondre już rok natomiast Charlie z Chloe są już 2 lata . Wiadomo jak w każdym związku zdarzało ma się posprzeczać , ale zawsze od razu się godziliśmy .Przez ten rok kariera chłopaków nabrała rozpędu powstał duet Bars&Melody . Chłopcy dali dużo koncertów w Anglii , Walii , Szkocji i Irlandii a w dodatku za 2 miesiące miała być premiera ich debiutanckiej płyty pod tytułem "143" . Szczerze nie spodziewałam się , że to wszystko potoczy się w tak szybkim tempie , że zdobędą tyle fanek . Przyszedł i taki czas , że fanki chłopaków , które nazywały się bambinos pojawiły się w Polsce okazało się , że jest ich tam więcej niż w innych krajach . Menadżer Leo i Charlsa zaplanował im trasę koncertową po Polsce . Jako , że akurat 2 dni przed naszą rocznicą muszą lecieć do Polski Leondre postanowił , że zabierze mnie ze sobą a Charlie zabierze Chloe .
Dzień wyjazdu
O godzinie 5:00 obudził mnie budzik , gdyż o 6:00 miał przyjechać po mnie bus z resztą ekipy . Niechętnie zwlekłam się z łóżka i ruszyłam do łazienki wykonać poranną rutynę a następnie zrobiłam makijaż i ubrałam się, uczesałam i zeszłam na dół zjeść śniadanie , którym był oczywiście płatki .
Na zegarku wybiła 6:00 a ja pożegnałam się z mamą i ruszyłam w drogę z chłopakami i Chloe . Droga na lotnisko minęła dość szybo i po 4 godzinach znaleźliśmy się w hotelu .
- I jak podoba ci się kochanie ? - zapytał brunet składając delikatny pocałunek na moich ustach
- Jest idealnie - posłałam mu uśmiech
- To co robimy ?- zapytał
- Nie mam pojęcia - oparłam rzucając się na łóżko
- Koncert jest dopiero jutro , więc może obejrzymy jakiś film ?
-Okej to ty coś wybierz
- Nie ma sprawy
Po upływie 10min poczułam jak materac się ugina zablokowałam telefon i wtuliłam się w bruneta , który właśnie przed chwilą położył się obok mnie i splotłam nasze dłonie Film był tak nudny , że każde z nas chwyciło za swój telefon i przeglądało social media . Gdy weszłam na Instagram'a zobaczyłam , że Leo dodał nasze zdj a tak właściwie to naszych rąk ... I napisał "Jutrzejszy koncert będzie bardzo wyjątkowy " . Oczywiście pod tym zdjęciem było z 1000 komentarzy "Masz dziewczynę ? " " Kim ona jest ? " itd.
CZYTASZ
My Ride Or Die !☆Leondre Devries☆
Fanfiction-Hej mała jestem Leo -Ta to już wiem ... Jak ona mogła mnie tak potraktować co zemną jest nie tak ?! Historia 17letniej dziewczyny i jej początkowo wroga (Wiadomo kto się czubi ten się lubi ) , który pomaga jej bardziej niż najlepsi przyjaciele .