OMG! Napsal mi Vadim, štěstím jsem zakřičela.
Vadim: Ahoj jsi ještě na utuberingu?
Já: ahoj, jasně!
Vadim: nechceš na mě někde počkat? Za chvíli už končíme.
V duchu jsem úplně jásala, ale nechtěla jsem dělat nějakou blbku tak jsem udělala frajerku.
Já: jasně a kde? :D
Vadim: hmm co třeba u prodeji lístků?:)
Já: OK čekám tu!
Když jsem šla s Lenkou k lístkům, zeptala jsem se ji, jestli by ji nevadilo, že by jela sama domů. Odpověděla mi, že by ji to nevadilo a tak jsme se rozloučily a já tam zůstala sama.
Sedla jsem si na chodník a čekala jsem. Asi za 10 minut mě uviděl Vadim.
"AHOJ" řekl mi.
Ahoj, tam co budeme dělat?
"Můžeme jít na nějakou véču chceš?
Tak jo. A znáš nějakou restauraci nebo tak?
"Mekáč"? :D
Pff jo..zapomněla jsem, že tu je :D
Sedli jsme si do Mekáče, já jsem si dala mcwrap a Vadim nějakej burger..
Koukala jsem na něj a strašně se mi líbil.
Z POHLEDU VADIMA
Ta Niki je fakt krásná! Ty její tmavé oči a vlasy..jsem z ní vedle! Venku už je tma a tak se ji zeptám, jestli u mě nechce přespat..
"Hele Niki, vim, že mě ješte moc neznáš, ale nechceš u mě přespat? Přece jenom už je pozdě a tma.."
Vadim se mě zeptal, jestli u něj nechci spát? To je snad sen! Prosím, ať se nevzbudim!
Jasně, ráda. Děkuju!
Přišla jsem k Vadimovi domu, měl to tam moc pěkne! Furt nemůžu uvěřit, že kvůli utuberingu jsem u něj doma.
"Chceš něco k pití?" Zeptal se..
Ani ne, děkuju!
Máš moc hezký pokoj, tady natačíš?
"Jo..to je můj koutek" řekl a zasmál se.
Povídali jsme si několik hodin. Hrozně jsme si rozuměli a smáli se spolu. Hele Váďo, kolik je vůbec hodin?
"23:42" řekl..
Hm to jsme prokecali hodiny..zasmála jsem se.
"Nejsi jako ostatní holky, jsi jiná"
Jiná? Mám to brát v dobrém? Zasmála jsem se..
"Jasne, ze v dobrém" zasmál se..
Já si zase myslela, že youtubeři jsou jen namyšlený kluci, ale ty si fakt strašně super..
Z POHLEDU VADIMA
Sakra! Je tak krásná! Hrozně me láká ji políbit, ale známe se pár hodin, nevim jak na to zareaguje..co když mě odmítne a bude strašný trapas. Nevim co mám dělat.
------
"Víš Niki, hrozně se mi líbí tvoje oči"
Fakt? Jsou obyčejně hnědé, ale děkuju!
"Hnědé, ale krásné"
Já - já jsem tak šťastná, nikdy jsem nevěděla jaky jsi přitažlivý.. Sakra, co-co jsem to řekla promiň, vyjelo to ze--
Ani jsem do nedořekla a ucítila jsem jeho rty na mých! Byl to nejhezčí den mého života! Chytl mě za stehno a přitiskl si me k sobě. Já jsem dala moji ruku na jeho hrud..cítila jsem jeho vypracována prsa a jeho mohutné ruce me tiskly k jeho tělu! Bylo to úžasné!
ČTEŠ
Radost Nebo Smůla?!
Teen FictionPříběh o 16ti létě Nikol a 17ti letem Vadimovi:D Doufám, že se vám bude líbit..krásné počteníčko <3