Když jsme přišli domů, šla jsem se vysprchovat a Vadim ležel na posteli. V koupelně jsem měla jen můj župan nic víc..Takže jsem nahá pod županem vylezla ze sprchy a Vadim se na mě zakoukal.
Co je? Usměvavně jsem se zeptala.
"Jsi krásná" odpověděl vážným pohledem..
Když jsem si vyndavala z kufru věci na převlečení, cítím jak me Vadim zezadu objímá..otočila jsem se a začala ho líbat..nevim jak se to ve mně vzalo, ale najednou mi bylo úplně všechno jedno.
položil mě na postel a začal mi sahat pod župan. Líbal mě na krku, ale mně se to všechno libilo a tak jsem ho nechala. Sundal ze mě župan a sundal si triko. To je poprvé co jsem viděla jeho nahé tělo. Bylo krásné, vypracované a na dotyk úžasné!
Po chvilce si svlékl i kalhoty a já dostala najednou takový strach..U mě to bylo poprvé, ale vim, že u Vadima ne...
Vadime počkej prosím..
"Stalo se něco?" Zeptal se mě vystrašeně.
Ne nic..akorát já jsem ..no..ještě jsem..
"Panna? To nevadí..neboj"
Bojím se Vadime..
Bala jsem se, ale chtěla jsem o to přijít s Vadimem..chtěla..Bud prosím něžný..
"Neboj, nebudu ti dělat nic co by se ti nelíbilo, kdyby něco bylo špatně řekni mi to a přestaneme ano?"
Byl na me tak hodný a něžný, ze jsem řekla jo..
Chvilku jsme se jen tak libali a sahali na sebe a potom to přišlo..
"Mužu?" Zeptal se jemným hlasem.
A-ano..se strachem jsem souhlasila.
Když to bylo, zeptal se jestli je všechno v pohodě..ze začátku to trochu bolelo ale potom to byl nezapomenutelný zážitek. Bylo to uzasne!
-----
Ráno mi ale nebylo moc dobře, bolela me hlava a všechno..Vadim se o mě jako vždy staral a dělal všechno proto, aby mi bylo lépe..JÁ SI PROSTĚ UVĚDOMILA, ZE HO NA 100% NESMÍRNĚ MILUJU!
ČTEŠ
Radost Nebo Smůla?!
Teen FictionPříběh o 16ti létě Nikol a 17ti letem Vadimovi:D Doufám, že se vám bude líbit..krásné počteníčko <3