Prolog

66 2 0
                                    

Mikey P.O.V

Siedzimy właśnie w salonie czyli ja Michael, i moji kumple, nagle luke mówi :
- Gordon mam dla ciebie wyzwanie, przyjmujesz je?
- No ok, jakie?
- Rozkochasz w sobię największą kujonice w całej szkole no wiesz Belle i przelećisz ją a następnie ośmieszysz ją na oczach wszystkich, jeżeli przegrasz musisz ją zbić, a jeżeli wygrasz to dajemy ci BMW stoi?
- Stoi - podaliśmy sobie ręce
Od jutra akcja rozkochania w sobie szkolnego kujona uważam za rozpoczętą
To będzie długie dwa miesiące

Ale wtedy nie zdawał sobie z tego jaka ona będzie dla niego ważna

Bella. P.O.V

Cześć wam mam na imię Bella Tomilson, tak mam starszego brata Louisa który wyjechał 2 lata temu w trasę koncertową, czasami przyjeźdza na święta i przywozi mi różne rzeczy, w szkole nikt nie wie że on jest moim bratem i mam spokój od fanek Directioners, na codzień chodzę w babcinych ubraniach jak to mówią moi prześladwcy, ale nikt nie wie że pod tą maską kryje się najniebezpieczny człowiek w całym. Sydney, tak jestem ten Słynny Evil, mój brat o tym wie, on też jest w gangu tylko że jest przywódcą a ja do tego gangu należę i zastępuje brata. Mam w szkole przechlapane, od tego roku zaczynam się ubierać normalnie. Nie będą mną pomiatać głupia banda. Clifforda z plastikami na czele.....
.......................................................
I mamy prolog, rozdziały będą się pojawiać dwa razy w tygodniu
Myślę że się spodobało i liczę na komentarze i gwiazdki 🌟🌟

Clifford4ever :)
Zdjęcie belli jak wygląda
Ps jutro pojawi się pierwszy rozdział

Sorry Baby It Was Only Departament. ( M.C)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz