Hoofdstuk 3.
____________________
Lisa's POV.
Tess, Anouk en ik hebben besloten om vandaag Londen te gaan verkennen. We zijn er al een keer met ons werkweek van school geweest in de derde, maar we hadden nog niet alles gezien. We gaan geen touristen route doen ofzo.. Maar gewoon zoeken naar leuke restaurantjes, parkjes en supermarkten. We gaan eerst opzoek naar een supermarkt. We hebben bijna niks om te eten, en we kunnen ook niet elke dag patat (friet) en pizza halen, ookal zal dat wel lekker zijn.
"Lisaaaaa!!!" Hoor ik Anouk schreeuwen. "Ja wat?!" Schreeuw ik terug. "Ik weet waar we heen moeten!" "Vertel!" "We moeten gaan eten bij Nando's!" Nando's? Waar heb ik dat woordje eerder gehoord? Nando's...Nando- Niall! "Ohh myy Gooddd! Ja daar moeten we heen en wel nu, nu, nu! " "Waarom nu al?" Vraagt Anouk. "Dat is Niall's lievelings restaurant!" Roep ik enthousiast. "Serieus? Okay nou nu hoef ik er niet meer heen." "Ach kom op! Word vast gezellig!" Ze zucht. "Oké dan." Ze loopt naar haar kamer en begint True Love van P!nk te zingen.
-Onderweg naar het centrum-
"Dus..Wat gaan we allemaal doen vandaag?" Vraag Tess terwijl ze de muziek in de auto keihard aan zet. "Ehm. Geen idee?" "Schiet lekker op." "Ja hé!?" Zeg ik.
Eenmaal aangekomen in het centrum zien we direct een supermarkt, dus daar lopen we heen. We hebben Anouk er op af gestuurt om al onze euro's in ponden om te wisselen. Dus die is bij de bank. Trouwens het is super dom van mijn dat ik in Londen ben gaan wonen. Want mijn engels is, nou ja, laten we zeggen niet echt perfect. Eerder slecht. Maar goed ik ben een Directioner en wil dus in Londen wonen. -Zucht-. Tess is ook niet echt zo goed in Engels, maar gelukkig hebben we Anouk nog. Zij kan goed Engels! Zij is hier om Engels te gaan studeren, ze vond het altijd altijd een leuk vak, en ze had altijd achtens en negens. Maar goed...We komen er wel uit.
Ik zie Anouk alweer deze kant oplopen. We lopen de supermarkt in, en wanneer Tess en ik wortels zien beginnen we super te fangirlen. "Aahh Carrots! Louis!" Alle mensen kijken ons raar aan, ook Anouk. -zucht- Ze snappen er ook echt niks van.
Tess' POV.
Als we bij Nando's zijn lopen we naar binnen en gaan aan een tafeltje zitten. Er is een stilte..dan begint Anouk te gapen, en beginnen we met een gesprek. Als we klaar zijn met eten gaan we terug naar ons huis.
Als we thuis zijn zegt Anouk dat ze naar haar kamer gaat en Lisa en ik gaan een film kijken. Als de film bijna afgelopen is hoor ik Anouk praten. Ik loop naar haar kamerdeur en doe het open. Ik zie Anouk uit het raam hangen aan het praten met een jongen. Ik doe de deur verder open en kijk naar de jongen. O-M-F-G- dat is de Liam Fucking Payne! Aahh! Ik probeer niet te gillen en gooi de deur met een klap dicht. Hopelijk hebben ze dat niet gemerkt. Ik doe mijn oor tegen de deur aan en luister het gesprek verder af. "So, it's a date then?" Hoor ik Liam zeggen. Nee toch? Zou ze een date hebben met Liam? "Yeah, it is!" Zegt Anouk terug. OMG! "What time should I pick you up?" "Any time is fine with me." "Okay, i'll pick you up at seven." "Okay!" "Bye!" "Bye Liam!" Zegt Anouk lachend.
Ze doet haar raam dicht en ik hoor voetstappen. Ik druk mijn oor nog verder tegen de deur aan en voor ik het weet lig ik op de grond in de kamer van Anouk.
JE LEEST
Our Neighbours (Dutch One Direction Love Story)
FanficAnouk, Lisa en Tess zijn drie beste vriendinnen. Lisa en Tess zijn echt helemaal weg van One Direction. Anouk niet zo. Het muziek is wel okay, en de jongens zijn wel knap, maar verder heeft ze er niet echt iets mee. Ze hadden alle drie de droom om i...