Hoofdstuk 2.
___________
Anouk's POV.
Ik hoor mijn moeder fluisteren. "Anouk opstaan het vliegtuig vertrekt in 3 uur." Mijn ogen vliegen open en ik ren uit mijn bed. Ik poets mijn tanden en doe mijn kleren aan. VANDAAG IS DE DAG! IK GA NAAR LONDEN VERHUIZEN! Ik pak mijn koffers en til ze op. Ik krijg ze haast niet van de strap af en opeen hoor ik een knal. Een van mijn koffers is naar beneden gevallen. Ik kijk naar mijn andere koffers, en gooi ze ook van de trap af. Als ik beneden kom zie ik mijn moeder in de keuken staan. "Hier schat, je ontbijt." "Thank youu!" Ik probeer mijn broodje binnen te krijgen, maar ik ben te zenuwachtig dus begin ik te kokhalzen. Ik sta op en pak een banaan. Als ik die met moeite heb binnen gekregen zie ik dat Lisa's ouders al met hun auto op onze oprit staan.
Ik geef mijn broer een knuffel. "Ik ga je missen." Zegt hij. "Ik jou ook!" En ik geef hem nog een knuffel. Ik loop naar mijn vader en geen hem een knuffel en een kus op de wang. "Doei pap!" "Doei! Ik ga je missen!" "Ik jou ook!" Ik ren naar mijn koffers en zoek mijn moeder. Als ik buiten ben zie ik mijn moeder bij de auto van Lisa's ouders staan. Ik loop naar haar toe. "Doei mam!" "Doei schat!" Ik zwaai nog even en zeg dat ik van ze hou, voordat de auto begint te rijden en we naar Tess' huis gaan.
Eenmaal aangekomen bij Tess' huis komt ze naar buiten rennen en stapt ze de auto in. "Doeii Love you!" We rijden naar het vliegveld.
-Skippen tot de vlucht-
We zitten nu al een kwartier in het vliegtuig en we moeten nog een halfuur...Ik doe mijn oordopjes in mijn oren en luister muziek van Pink. Terwijl ik muziek luister kijk ik naar Lisa en Tess die op het muziek van One Direction zitten te dansen. Crazy people! Niet dat ik tegen One Direction ben ofzo...Maar ik ben ook niet echt een fan. Ik heb ongeveer twee liedjes van hun op mijn mobiel staan. Zoals One Way Or Another en What Makes You Beautiful.
Tess' POV.
We zitten nu in de taxi die ons naar onze Panthouse brengt. Als de taxi stopt kijk ik naar de flat. Jezus wat groot. Ik betaal de taxi chauffeur en loop de flat binnen. Anouk en Lisa lopen naar de lift, dus ik volg ze maar. We gaan naar verdieping 12. Nu nog even zoeken naar..WTF! WHAT F'CKING BEAUTIFUL! En zo groot! PFOE!!
Ik gaap en zeg dat ik ga slapen...
JE LEEST
Our Neighbours (Dutch One Direction Love Story)
FanfictionAnouk, Lisa en Tess zijn drie beste vriendinnen. Lisa en Tess zijn echt helemaal weg van One Direction. Anouk niet zo. Het muziek is wel okay, en de jongens zijn wel knap, maar verder heeft ze er niet echt iets mee. Ze hadden alle drie de droom om i...