Liam's POV.
Anouk en ik lopen hand in hand naar huis toe. Zodra we bij de ingang van de flat staan geef ik haar een kus op de wang. "Bye Anouk." Zeg ik glimlachent. "Bye Liam." Zegt ze glimlachent terug. Ik loop naar de flat waarin ik en de jongens wonen. Het is eigenlijk best wel grappig. Ik heb haar op date gevraagd terwijl ik op mijn kamer uit het raam hing. De flats staan vijf meter uit elkaar dus we hoefden niet te schreeuwen. Ik stap in de lift en druk op het knopje 15, waardoor ik vervolgens met mijn pasje door een apparaatje heen moet. De jongens en ik hebben zo'n pasje gekregen omdat de lift regelrecht naar de woonkamer van ons Penthouse gaat, dus kan er niemand anders zomaar in tenzij we de lift op 'open' zetten. Ik weet het. Het is ingewikkeld. Ik heb gehoord van Anouk dat hun ook zo'n pasje gekregen hebben. Ik voel de lift stoppen en ik hoor 'ping'. Ik loop naar binnen. Ik zie Niall en Harry op de bank zitten een film te kijken. "Hi Liam." groeten ze me. "Hi guys." Ik ga naast Harry op de bank zitten. Hij draait zich naar mij toe. "So, how was your date?" Vraagt hij me. Ik krijg een lach op mijn gezicht. "It was so amasing!" Ik begin alles te vertellen. Niall is inmiddels ook meegegaan in het gesprek. "And then I asked her to sing for me. She's really good! I have to send her to The X Factor guys!" We gingen nog een andere film kijken en toen die afgelopen was gingen we naar bed. Ik hoorde dat Zayn en Louis naar een feest waren, dus die kwamen nog lang niet thuis. Ik ben benieuwd wanneer ik haar vriendinnen te zien krijg. Vast wel snel. Anouk heeft mij verteld dat Tess en Lisa Directioners zijn, en dat Tess Louis leuk vindt en Lisa Niall. Ik doe mijn ogen dicht en val in slaap.
_____________________________________
-> De volgende ochtend <-
Ik hoor mijn wekker afgaan en ik stap uit mijn bed. Ik loop naar mijn badkamer en stap onder de douche. Ik voel de warme stralen over mijn huid glijden. Ik was mijn haren en zeep mijn lichaam in. Daarna doe ik nog conditioner in. Ik laat het 1 minuut inwerken en spoel het dan uit. Als ik uit de douche stap pak ik een handdoek en droog me af. Ik sla de handdoek om mijn middel en begin mijn tanden te poetsen. Ik kleed me aan en loop naar de keuken waarin ik Harry zie staan. "Morning Harry." "Morning Liam." Ik loop naar de koelkast en haal een pak melk eruit. "What are we gonna do today?" Vraag ik."I don't know. Maybe we can go shopping, I need new clothes." "Yeah, that's a great idea. I'm gonna wake Ni op okay?" Zeg ik. "No need for that, I'm already up!" Zegt Niall die met zijn handen over zijn gezicht gaat.
JE LEEST
Our Neighbours (Dutch One Direction Love Story)
FanfictionAnouk, Lisa en Tess zijn drie beste vriendinnen. Lisa en Tess zijn echt helemaal weg van One Direction. Anouk niet zo. Het muziek is wel okay, en de jongens zijn wel knap, maar verder heeft ze er niet echt iets mee. Ze hadden alle drie de droom om i...