Hoofdstuk 5.

90 6 0
                                    

Ik dacht het is nog aardig vroeg in de avond, ik ga er nog een doen. Geniet ervan!

Hoofdstuk 5.

_____________________

Liam's POV. (surprise!)

Ik heb net een meisje ontmoet genaamd Anouk. Eerst vond ik het een beetje een rare naam, maar toen ze vertelde dat ze uit Nederland kwam is het wel logisch. Morgen heb ik een date met haar. Ik heb gehoord dat ze twee vriendinnen heeft. Ehm, hoe heten ze ook alweer, ehm, Lis-Lisa! en Tess. Ja. Misschien iets voor de andere boys. 

Ik ga haar meenemen naar een meertje. En dan picknicken. Tot zonsondergang. Misschien een beetje te veel van het goeie, voor een eerste deed. Maar zo ben ik, alles moet altijd goed zijn. Ik ga maar eens slapen, ik ben echt uitgeput. Ik zet mijn wekker en ga onder de dekens liggen. 

Lisa's POV. 

Ik hoorde net dat Anouk een date heeft met Liam Payne. Echt hoor zij wel weer. Niet dat ik jaloers ben ofzo, ik heb een crush op Niall. Al de volle drie jaar lang. Ik kende ze al vanaf de X Factor UK. En toen heb ik Tess ermee ingekregen, maar Anouk niet. Over Anouk gesproken, ik moet haar mee nemen naar het centrum, een jurk ofzo kopen. 

"Anouk!" Schreeuw ik door het huis heen.

"Jaahh, wat?" Schreeuwt ze terug.

"We gaan naar het centrum jij hebt een jurk nodig!" 

"Oké ik kom!"

__________

Okay, deze was echt slecht ik weet het. Maar ik wist even niks meer sorry! sorry! sorry! 

Misschien dit weekend een nieuw hoofdstuk, maar volgende week sowiezo! 

xx

Our Neighbours (Dutch One Direction Love Story)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu