Hoofdstuk 4.
___________
Anouk's POV.
Ik heb net een leuke jongen ontmoet genaamd Liam, en nu gaan we op een date. Zonet hoorde ik de deur dicht klappen, dus nu ga ik even kijken wie het was. Ik gooi mijn deur open en voordat ik het weet ligt Tess op de grond.
"Eehh Hi??" Zeg ik.
"Hi!?" Zegt Tess terug als ze opstaat en de deur dicht doet.
"Dus..Met wie was je aan het praten?" Vraagt ze dan.
"Ja, alsof jij dat niet weet!?" Roep ik lachend.
"Oohhjah, klopt...Maar effe serieus meid Dubbel U Tee Ef (WTF) heb jij een deed met Liam Fucking James Payne?" Omg, echt weer zo'n zin voor haar. Maar goed.. Wat zei ze nou? Liam James Payne, die ene van One Direction? Ochh, heb ik weer!
"Je bedoelt die van One Direction?" Vraag ik nieuwschierig.
"Ehh Ja-ha! Ik bedoel wie heet er nog meer Liam James Payne. Maar hoe? En zijn ze onze buren ofzo. Of alleen hij?" Roept Tess.
"Ik denk niemand, en ik deed mijn raam open en daar stond hij, en toen nog wat. En ja ZE zijn onze buren." Zeg ik alsof het de normaaltste zaak van de wereld is.
"Je bedoelt ZE als in One Direction?"
"Ja dat bedoel ik, nou ja hij zei: "Ik woon hier met nog vier anderen." Dus ik denk het wel ja!
"OMG en jij hebt nu een date met hem? Je moet hem overhalen om de rest te ontmoeten. Of nou ja in ieder geval ik moet Harry ontmoeten, hij is een GOD, en zijn haar, en..." Ik hoor de rest niet want ik loop uit mijn kamer en loop naar de keuken.
Ik smeer een broodje en kijk op mijn mobiel. Ik heb een what'sappje gekregen van een onbekend nummer. Eens kijken... Ik open mijn bericht en zie dit staan:
van onbekend: Hii, how are you? x Liam Okay het is dus Liam. Ik reageer terug.
ik: Hoii! I'm good. How are you? x Anouk
Liam: eehh Hoi? I'm good too thanks. x Natuurlijk! Hij kan geen Nederlands!
ik: Hoi means Hi in English, haha
Liam: Aahh, okay! Sooo, are you looking forward to our date? xo
ik: Yeaahh! Ofcourse I do! xo
Liam: That's great! I do too! Well I have to go now! See you tomorrow love, bye! xxx
ik: Bye! xxx
Hij noemde mij love! Omg. WTF ben ik nu aan het fangirlen? Nee, ik heb gewoon zin in onze date. That's all.
___________________________
Dat was weer een hoofdstuk! Zouden jullie even een comment achterlaten met wat ideeën en/of enkele namen voor meer spelers? Alvast bedankt xx
JE LEEST
Our Neighbours (Dutch One Direction Love Story)
FanficAnouk, Lisa en Tess zijn drie beste vriendinnen. Lisa en Tess zijn echt helemaal weg van One Direction. Anouk niet zo. Het muziek is wel okay, en de jongens zijn wel knap, maar verder heeft ze er niet echt iets mee. Ze hadden alle drie de droom om i...