*Din perspectiva Dianei*
Speciala? Privirea aia… De ce am impresia ca a spus-o cu un alt inteles fata de cel pe care il cred eu? Imposibil! Juju nu ar putea tine la mine in felul ala, eu sunt sora lui mai mica. Dar daca.. Il cunoasc, mi-ar spune , plus ca el e cu Selena.
-Justin, soptesc, ti-am mai spus cat de mult te iubesc?
-Da si mai vreau sa mi-o spui, zambeste.
Ma dau mai aproape de el si imi pun mainile dupa gatul lui strangandu-l tare intr-o imbratisare calduroasa. Stam asa cateva secunde dupa care Scooter incepe sa tuseasca. Ma desprind de el repede si incepem toti trei sa radem.
-Scuze, vina mea, zic usor rusinata. Deci, Scooter, m-ai cam bagat in ceata cu replica aia din aeroport.
-Mi-a venit pe moment. Nu mai conteaza, poti sta linistita, raspunde linistit.
-Sigur? Daca e vorba de ceva important, m-as bucura sa ajut. Mi s-a parut ca asta a fost ideea.
-Uite, daca nu o sa rezolv problema iti promit ca o sa-ti cer ajutorul, dar sper sa nu fie nevoie. E bine asa? Ma intreaba zambind.
-Bine, cum crezi. Sunt dispusa sa va ajut la orice.
-Nu cred ca ai vrea in orice caz, sopteste el abia putand sa-l aud.
Nu am mai spun nimic si las discutia in aer. Nu vreau sa mai presez lumea cu intrebarile mele. De ce sunt eu o fire asa curioasa?
*Din perspectiva lui Justin*
A renuntat momentan. Daca nu o sa gaseasca o fata, o sa-i spuna. Cam greu sa apara o minune in mai putin de 2 zile. Firar! Ghinionist mai sunt!
-Juju? Aud o voce, dar parca nu ma pot trezi din gandurile mele.
-Ma auzi? Continua aceasta.
-A? Aaa, da! Scuze, ma gandeam la ceva, incerc sa ma scuz.
-Voiam sa te intreb la cat incepe concertul maine, spune Diana.
-Pai din cate stiu la 21:00. Scooter?
-Da. Oricum noi trebuie sa fim mai devreme acolo. Cel putin cu o ora inainte, plus repetitiile de maine.
-Deci iar o sa fiu obosit, ma plang eu.
-Te ajut si eu cu pregatirile, se ofera Diana zambareata.
-Chiar? intreb mirat.
-Sigur, ma pricep si eu cat de cat cu organizarea.
-Multumesc mult pitic, spun sarutand-o usor pe obraz.
-Deci o sa ai o zi mai usoara Bieber, se baga si Scooter in discutie. S-a facut destul de tarziu, cred ca ar trebui sa mergem. Maine ne trezim de dimineata, cel putin eu.
Cerem nota de plata si apoi mergem catre hotel. Il salut pe Scooter si ii spun si Dianei „Noapte buna”. Sper ca totul sa fie ok in continuare. Incep sa ma cam ingrijorez pentru afurisitul ala de videoclip desi melodia este una dintre preferatele mele.
*Din perspectiva Dianei*
A trecut si ziua de azi. Ma dezbrac repede de haine si imi iau pijamalele pe mine. Merg catre fereastra si dau usor draperiile la o parte cat sa vad intregul oras. Parisul, ce peisaj! Am ditamai fereastra si se vede perfect.
CITEȘTI
She don't like the lights [Justin Bieber]
FanfictionTrecutul...Ce se intampla cand acesta se reintoarce? Cand persoana la care ai tinut cel mai mult reapare in viata ta fara abrobare? Cand esti confuza? "Pe cine iubesc defapt?" Intrebarea asta o distruge si o face sa aleaga persoana nepotrivita...Ce...