Imi zambeste cald si isi indreapta privirea catre hainele asezate pe pat. „Le admira” cateva secunde si ma priveste intens.
-Perfecte ca intotdeauna, rosteste dandu-mi putinele fire de par desprinse din coada dupa ureche cu o miscare fina.
-Multumesc, multumesc! ma aplec facand o reverenta in timp ce zambeam larg. Acum te las sa te schimbi.
*Din perspectiva Andreei*
Ce dimineata! Ma trezesc tot pe pieptul lui Zayn exact cum am si adormit. Il sarut usor pe nas si ma ridic lenesa din pat. Imi fac siesta completa si merg sa vad daca s-a trezit si cum e de asteptat, doarme dus. Nu vreau sa-l trezesc si cobor jos unde , spre mirarea mea, baietii sunt treziti si umbla prin toata casa. Niall in bucatarie, Harry in living cu telefonul in mana, Liam se uita la televizor si Louis se plimba pe langa cei 2 intrebandu-se „Unde am pus morcovii?”. Ciudati, dar de treaba in acelasi timp.
-Neata, strig eu incat sa ma poata auzi toata lumea.
-Buna dimineata, raspund toti in cor.
-Ce faceti? ii mai intreb eu.
-Bine, zic ei din nou ca la gradinita.
-Ce aveti?
-Nimic, rostesc tot in cor.
-Gata, nu mai spun nimic. M-am enervat! Apropo Louis , morcovii tai sunt in bucatarie in ultimul corp, jos.
-Multumesc, stiga fugind ca ars spre destinatie.
Ma asez intre Harry si Liam si incep sa butonez telefonul. Ma uit putin pe twitter si vad o poza postata acum cateva ore de Diana cu Parisul noaptea. Chiar e frumos! Sper sa ajung si eu acolo curand.
Mai pierd timpul pe aici si ma hotarasc sa-i dau un apel Dianei.
-Neata, zic voioasa.
-Neata, Dede. Ce faci? Se aude cu un glas relaxat.
-Am vazut poza de pe twitter si m-am gandit sa te sun, dar tu?
-Il astept pe Juju sa se schimbe si dupa mergem la repetitii.
-Dragut! O sa fie televizat concertul?
-Nu prea stiu. Trebuie sa ma interesez in legatura cu asta.
-Sa ma anunti si pe mine. Cand va intoarceti? Deja mi s-a facut dor de voi, ma plang eu.
-Duminica seara, cred. Si noua de tine. Baietii tai ce fac?
-Nu sunt toti baietii mei, rad. Sunt bine, toti vrednici inafara de Zayn.
-Lenesul Malik ca intotdeauna!
-Hei, nu mai te lua de el. Uite ca s-a trezit.
-Bine, imi retrag cuvintele. Oh, ma suna tata. Mai vorbim noi, ok?
-Ok, ok. Te pup! Zic imitand prin telefon un pupic.
-Si eu, pa!
Termin de vorbit cu Diana si alerg catre Zayn sarindu-i in brate cat pe ce sa-l pun la pamant.
-Ce facem azi? il intreb gingasa cu gura pana la urechi.
*Din perspectiva Dianei*
II raspund tatei dupa al doilea apel si vorbim putin despre diferite lucruri. Pun capat repede conversatiei pentru ca se vedea cat de obosit este si trebuie sa se culce, la el fiind noapte.
-Te iubesc tati! Rostesc cu un ton dulce si plin de dor.
-Eu te iubesc mai mult! Ne mai auzim, dulceata, mormaie el.
CITEȘTI
She don't like the lights [Justin Bieber]
Hayran KurguTrecutul...Ce se intampla cand acesta se reintoarce? Cand persoana la care ai tinut cel mai mult reapare in viata ta fara abrobare? Cand esti confuza? "Pe cine iubesc defapt?" Intrebarea asta o distruge si o face sa aleaga persoana nepotrivita...Ce...