*Din perspectiva Dianei*
Imi deschid ochii, iar primul lucru la care ma uit este Juju. Cel putin asa credeam… Unde s-o fi dus? Ma ridic lenesa din pat si ma indrept spre bucatarie. E aici. Se chinuie sa faca niste clatite. Cat de dragut e cand gateste! Cred ca nici nu a observat ca sunt aici, inca e concentrat. Acum serios, nu puteai si tu sa-ti iei un tricou? Merg tip-til si cand ajung in spatele lui ii pun mana la ochi.
-Ghici cine e! Il provoc eu.
-Chiar nu stiu cine ar putea fi decat cea mai frumoasa fata din lume, sopteste el.
Isi intrerupe activitatea de „masterchef” si imi da palmele de pe fata lui cu o miscare fina. Se intoarce razand si ma saruta in mod repetat si scurt pe buze spunandu-mi:
-Te…iubesc…asa…mult!
Se opreste si ma priveste in ochii. Parca trist ca nu i-am spus nimic la randul meu.
-Esti asa de dulce! Zic chicotind.
Il trag spre mine intr-un alt sarut, de data asta lung. Ii apare din nou zambetul pe fata la auzul cuvintelor mele. Intra in jocul meu lundu-ma in brate. Nici nu imi dau seama cand ajung pe masa. Ma opresc din acel sarut patimas si imi trec usor mana pe abdomenul lui. Putea fi mai perfect de atat? Imi musc puternic buza de jos. Il simt imediat cum se incordeaza si incepe sa rada.
-Iti plac, nu? Ma intreaba el.
Simt imediat un miros periculos de cunoscut.
-Clatitele, zic eu repede.
-Iti plac clatitele!? Ma intreba din nou confuz.
-Se ard clatitele! Strig eu.
Ma dau jos repede de pe masa ca sa opresc dezastrul ce era sa apara
-Am reusit! Chiar nu voiam sa imi ia foc casa! spun razand.
Simt niste maini jucause ce se misca in sus si in jos pe corpul meu. Tremur…Tremur din cauza lui. Ma face sa simt senzatii pe care nu l-am mai experimentat niciodata avand in vedere relatia cu Robby cand doar ne sarutam, nimic serios. Eram doar niste copii desi am tinut enorm la el. Revenind la Justin…Ii spun pe nume doar cand sunt emotionata sau suparata. Nu stiu de ce si cum fac asta, dar o fac!
-Se pare ca am o gospodina in toata regula langa mine, se mandreste el.
-Te rog, ma faci sa rosesc! ma rusinez eu.
-Nu spun asta doar asa, e purul adevar, ma saruta el din nou patimas.
-Ce avem noi aici? Se aude o voce intrebatoare pe fundal, sigur nu a lui Justin.
Ne oprim si ne intoarcem spre persoana care se afla in tocul usii. Nimeni alta decat Dede care bate de zor din picor in podea.
-Ce faci aici la ora asta? Reusesc sa-i spun eu complet rusinata de tot ce a vazut mai devreme.
-Cum ce caut? Ai uitat ca azi avem scoala? Ma intreaba ea razand de fata pe care o aveam.
-Scoala!? Am uitat complet, ma plang eu.
-De-asta sunt eu aici, zambesete.
-Si eu voiam sa-ti fac o surpriza cu clatitele in prima dimineata din clasa a XII-a, dar se pare ca nu mi-a iesit nimic, spune Juju suparat.
-Mi-au fost de ajuns saruturile tale, rostesc eu.
-Gata, gata ca imi creste glicemia, ne spune Dede razand.
-Haide sa te pregatesti, continua ea.
-Ok. Dute la noi in camera ca vin si eu acum, ii spun.
-Ma duc pana la studio, m-a chemat Scooter. Voiam sa te duc eu la scoala in prima zi…Imi pare rau, dar promit ca o sa ma revansez! Imi zice Juju.
-Nu-ti face griji! Deci ne vedem dupa ore? Intreb vesela.
-O sa vin sa te iau. La cat iesiti?
-Nu stiu. Te anunt, ok?
-Bine, dar sa nu uiti. Ai grija de tine, imi sopteste.
-Si tu de tine, il imbratisez si aleg pe scarile reci catre camera noastra.
-Ai venit in sfarsit, zice Dede plictisita.
-Hai ca nu a durat asa mult, rad.
-Nu…Deloc, spune ea sarcastica
Cautam impreuna o tinuta draguta si simpla ca pentru scoala. Ma hotarasc sa imi iau o rochita roz pal, scurta, impreuna cu niste platforme crem. Bineinteles adaug si niste accesorii si o rog pe Dede sa-mi onduleze parul putin la varfuri. Cat despre fata, nu-mi dau decat cu putin rimel si un luciu de buze. Nu imi place sa ma machiez asa mult,doar ma stiti. Avand in vedere ca e prima zi decid sa imi iau decat telefonul si niste bani intr-o gentuta.
-Sunt gata! Arat bine? Zambesc.
-Esti superba! Acum sa mergem, nu vreau sa intarziem din prima zi, spune Dede.
-Nu credeam ca esti asa nerabdatoare sa incepi scoala, rad eu.
Chicoteste la randul ei impreuna cu mine.
Scoala nu e asa departe si mergem pe jos. Nu strica si putina miscare, nu?
*Din perspectiva lui Justin*
-Am ajuns, zic eu.
Ma uit in jur si nu vad pe nimeni. Inaintez catre camera unde inregistram si acolo il zaresc pe Sooter cu niste foi in mana.
-Avem un proiect nou, zambeste el entuziasmat.
-Ce!? Ma mir eu.
-Ce ai auzit! Raspunde fericit.
-Vorbesti serios? Il intreb eu.
-Cel mai serios posibil! Avem un proiect nou si trebuie sa semnezi acum! Spune inmanandu-mi hartiile.
-Despre ce e vorba? zic eu in timp ce ii iau actele din mana.
-Piese noi, videoclipuri noi, album nou, turneu nou, explica el pe scurt.
-Suna bi… Stai, ce!? Turneu?
-Da! O sa fie cel mai lung turneu de pana acum!
Deci vorbeste serios. Turneu…asta inseamna ca trebuie sa plec de langa…Diana? Imi arunc ochii pe hartii si incep sa citesc. Rasuflu usurat cand vad ce e scris acolo. Turneul incepe abia pe 31 decembrie chiar de ziua ei. Ma bucur ca o sa am timp pentru noi pana atunci. O sa fie totul OK. Asa sper…
-Inca o veste Bieber, imi zice Scooter.
-Acum ce mai e? Intreb eu neatent si ingandurat.
-Sambata seara ai fost invitat la Billboard Music Awards impreuna cu Diana.
-Bine ca m-ai anuntat. Si trebuie sa pregatesc ceva? Spun acum mai interesat ca mai devreme.
-As long as you love me live plus Big Sean, ma anunta Scooter.
-Ok…deci zilele astea o sa fiu la pregatiri, spun .
-Inca ceva, ranjeste el.
-Ce mai poate fi?
-Ed o vrea pe Diana ca dansatoare principala de acum in colo in echipa.
-Ce!? Cum a aflat ca Diana stie sa danseze? Intreb eu mirat de ce tocmai mi-a spus.
-Pai a vazut o filmare pe telefonul tau cand dansa pe As long as you love me , la filmari.
-Nu intreba cum a facut rost de telefonul tau ca habar nu am, continua el.
-OK…Si eu ce trebuie sa fac? Sa-i spun Dianei? Zic ezitand.
-Da. Cred ca ar fi o opurtunitate perfecta pentru voi sa fiti mereu impreuna. Tu o sa pleci in concerte, la repetitii, nu o sa poti sta doar cu ea. Justin, nu esti un om de rand!
-Stiu, de-asta ma urasc. O sa vorbesc cu ea, dar nu promit nimic!
CITEȘTI
She don't like the lights [Justin Bieber]
FanfictionTrecutul...Ce se intampla cand acesta se reintoarce? Cand persoana la care ai tinut cel mai mult reapare in viata ta fara abrobare? Cand esti confuza? "Pe cine iubesc defapt?" Intrebarea asta o distruge si o face sa aleaga persoana nepotrivita...Ce...