Pár óra múlva, még mindig a takaró alatt voltam. Nem volt kedvem senkihez és semmihez. Egyszer csak barátnőm rontott be szobámba.
-Neul! Kelj fel! Most! Óriási baj van!-ordította, majd lehúzta rólam a takarót
-Ne! Épp a végleges halálomat tervezgetem-nyávogtam, miközben próbáltam visszahúzni a takarót
-Azonnal kelj fel! Most hívott V, állítólag lerövidítették a koncertet. Pár óra múlva itthon lesznek, viszont a ház romokban, tehát keljél felfele!
Egyből kiugrottam az ágyból és mindketten a nagyszobába rohantunk, ahol leginkább látszódtak a tegnap este történései. Felszedtük a törött dolgokat, felmostunk, kisöpörtünk, kiszellőztettünk, letörölgettünk és 3 óra alatt el is készültünk.
-Te...hallod nem kéne főznünk valamit? Biztos kajásak lesznek mikor hazaérnek-mondta Seo
-De persze, csináljuk!
Majd áttértünk a konyhára. Igazából csak Seo tud főzni, ezért én a széken ülve támogattam őt. Sokáig nem szóltunk egymáshoz, majd később ő szólalt meg először.
-Ugye tudod, hogy mit fogsz csinálni, ha Suga hazaér!?
Erre nem válaszoltam, csak egy poharat fogdosva néztem magam elé.
-Mert hogy ugye tudod, hogy nem fogsz mondani semmit se a tegnapról!!-mondta, mikor kiszedte az olajból a megsült kaját
-Nem tudom megjátszani, hogy nem történt semmi
-Ajj de elegem van az önsajnáltatásodból, akkor mond már el mit akarsz csinálni..bevallasz mindent? Gratulálok!
-Talán elfelejtetted mi történt? Lefeküdtem D.O-val Seo!! Nemcsak kis piti hazugságról van szó érted? Megcsaltam Sugát!-magyaráztam barátnőmnek szótagolva
Ordítozásunk közbe hirtelen valaki becsöngetett. Egymásra néztünk kikerekedett szemekkel, majd az ajtóhoz rohantunk, Seo pedig kinyitotta azt. A lány elsikoltotta magát, Taehyung nyakába ugrott, majd megcsókolták egymást.
-Na jól van Tae, ezt ne az ajtóban ok?-majd J Hope bevonszolta magát, bőröndjeivel együtt
-Menjetek már szobára légyszi-mondta Rap Monster, miközben oldalba bökte a még mindig smároló párost
-Annyira hiányoztál életem! Legközelebb, ha elmentek viszel magaddal! Nem fogok itthon ülni azt elhiheted!-vált el Seo V től, majd beszélgetve bevonultak a szobába
Utoljára Suga jött be, de ekkor nem akartam ránézni. Ott álltam az ajtóban a földet nézve, majd megállt előttem.
-Na mi van, semmi ölelés?..semmi?-nézett rám kérdőn
-Ömm..dehogynem-majd zavarodottan nyomtam egy puszit szájára
-El ne túlozd!-kezdtünk el nevetni, majd bementünk szobájába
Egész este az utazást mesélte. Többek között azt is elmondta, hogy egy csaj többször is szerelmet vallott neki, de Sugának mindig az volt a válasza, hogy már van egy gyönyörű barátnője Koreában. Egész végig a lelkiismeret furdalás gyötört, viszont próbáltam nem mutatni. Szerencsére Suga hamar bealudt, ezért nem kellett sokáig színészkednem, hogy minden happy. Reggel mikor felkeltem, Sugát nem találtam magam mellett, kivételesen. Csak egy üzenetet találtam az éjjeli szekrényen: "Jó reggelt édes! Próbán vagyunk nemsokára érkezem." Seot sem találtam sehol, így egyedül voltam a dormba. Pár óra múlva hirtelen megcsörrent a telefonom, majd Seo szólt bele ordítva.
-Úristen Neul, gyere gyorsan a SM Entertainmenthez most!
-Várj, ne ordíts mi van? Miért?
-Siess kérlek!-majd letette a telefont
Nem vártam sokáig, amilyen gyorsan csak tudtam a kiadóhoz rohantam. Éreztem, hogy valami baj van. Mikor odaértem, Seo várt a bejáratnál.
-Gyere gyorsan, mi is most értünk ide!-magyarázta, mikor rohantunk fel az emeletre-minden ami tegnap előtt történt, leadták a TV-ben! Yoongi mindent tud és most gondolom D.O-t keresi..
-De..mégis hogy? Hogy került a hírekbe?-kérdeztem lihegve, miközben rohantunk fel a lépcsőn
-Nem tudom, azt hiszem azon az estén pár lesifotós is besettenkedett, de most nem is ez a fontos! A srácok is felfele tartanak..
Mikor felértünk az EXO termébe, az EXO-ból csak D.O, Luhan és Sehun volt ott, meg persze Suga és vele együtt az egész BTS. Az ordítozó Sugát lefogták a srácok, de mivel az EXO-s srác már a földre került egy sebhellyel a szeme alatt, gondolom későn érkeztünk. Az egész kiadó Yoongitól zengett, aki D.O-t támadva vádaskodott.
-Mi a faszt képzelsz magadról? Lefekszel a barátnőmmel, mi?
-Figyu, nagyon sokat ittunk, egyikőnk se tudta mit csinál..-majd mind a két srác meglátott engem
-Suga...kérlek meg tudom magyarázni-majd feldúltan elkezdett kisétálni az ajtón, de én követtem könnyekkel a szememben-állj már meg egy percre! Én...nem direkt volt esküszöm..Yoongi szeretlek!
A srác az utolsó két szavam hallatán megállt, megfordult, majd pár centi távolságra megállt előttem.
-Szeretsz? Tényleg? Tudod mit? Ha igazán szeretnél..nem feküdtél volna le ezzel a gyerekkel! Undorodom tőled!-mondta flegmán rezzenéstelen arccal, végignézett rajtam, majd megfordult és végleg ott hagyott engem
-Suga..kérlek ne menj el!
Utána ordítottam, de mintha meg se hallotta volna ment előre. Másodpercekig csak néztem az utat ahol kiment, talán mert vártam, hogy visszajöjjön, vagy nem is tudom. Lábaim már nem bírtak tovább egyenesek maradni, a földre estem, majd zokogni kezdtem.
-Neul. Gyere állj fel! Menjünk haza!-majd barátnőm megfogta alkaromat, hogy felállítson
-Eressz! Ez mind a te hibád!-ordítottam sírva úgy, hogy az egész Entertainment belezengett
-Mi? Te meg miről beszélsz?
-Ha nem találod ki azt a bulit, talán még mindig együtt lennék Sugával! Mindenről csak te tehetsz!
Na tudod ki fog így segíteni neked..maradj itt ha akarsz, én leszarom-majd a lány megfogta V kezét és elmentek az összes szánakozó tekintetű fiúval együtt, én meg ott maradtam a földön összeroskadva. Körülbelül egy óráig maradhattam ott. Nem tudtam kontrollálni indulataimat, ezért a kezemet szétvertem a falban, amitől kék-lila foltos és véres lett mind a kettő. Megpróbáltam felhívni Sugát aki persze nem vette fel, ezért hangüzenetet hagytam neki.
-Suga kérlek hívj vissza! Tudom, hogy szeretsz! Én is szeretlek téged és nem akarlak elveszteni egy rossz hiba miatt!.. -sóhajtottam -Kérlek ha meghallgattad, hívj fel! Szia.
Végül elhagytam a kiadót, majd hazamentem. Otthon bedőltem az ágyba, majd végiggondolva az egészet újra könnyek szöktek szemembe. Zsebkendőt kezdtem el keresni a fiókban, de mikor kivettem, a legalján egy kis zacskóban pár darab drogot találtam. Még egy bulin csúsztatta a zsebembe egy srác, akivel akkoriban nagyon jóba voltam míg...a kábítószer véget nem vetett életének. Azt hittem sosem fogom használatba venni..de most semmi másra nem vágyom, csakhogy elmenekülhessek a világ elől, ezért elővettem, majd bevettem egyet.Ééés vége! Remélem tetszett ez a rész is!😃😃 Nemsokára jelentkezem!❤❤❤🐱🐱
YOU ARE READING
Míg a vágy el nem választ || BTS {Befejezett}
FanfictionEgy lépés, egy zuhanás, egy földetérés. Egy lépés, egy zuhanás, egy földetérés.-ismételgettem halkan Már csak pár másodperc választ el a haláltól, mégsem izgulok. Talán már beletörődtem, vagy nem is tudom, de ez már nem fontos. Sóhajtottam, léptem e...