8.rész

595 59 15
                                    

Aznap este a bulin lehet, hogy egy óriási hülyeséget csináltam. Mindenki engem nézett, volt ki értetlenül és mérgesen, ami érthető. Viszont még ekkor sem volt csendes a terem, hisz Suga ordibálása bezengte az egészet. Mikor a srácokra néztem Rap Monster, Jimin és J-Hope épp őt fogta le tiszta erővel, sajnos hiába. Yoongi ki tudott szabadulni a szorításból, majd kirohant az ajtón. A srácok egyből utána futottak, de Jin-t még gyorsan el tudtam kapni egy szóra.
-Várj már, Yoongi hova rohan?-fogtam meg a srác felkarját
-Na szerinted? Tae után..a kis terved mégsem úgy sült el ahogy akartad..most boldog vagy?-majd kirántotta kezét és a többiek után ment, velem együtt
A srácokat az épület előtt találtuk meg, épp egymásnak esve. Suga Tae-t támadta, míg a többiek Jin-el becsatlakozva próbálták leállítani a verekedést.
-Hogy a francba képzelted ezt?!!- ordította Suga, majd belerúgott Tae hasába, aki legalább 2 métert esett hátra és a földön kötött ki
-Állj le!! Megbántam már mindent, nem érted te barom?
-Baszottul leszarom geci!! -ordította, miközben a srácok visszafogták -A testvéremnek tekintettelek és te ezt meg mered velem tenni?
Yoongi ismét kirángatta magát Rap Monster-ékből, majd rátérdelt Tae-re és ököllel ütni kezdte, az így is véres arcát. V már beszélni nem tudott, talán már levegőt venni se, de ez a fiút nem érdekelte különösebben, ütötte tovább.
-Egy vesztes vagy ember! Egy világi nyomorék, érted?-majd a fiúk leszedték Sugát az eszméletlen fiúról
-Ne nyúljatok hozzám bazdmeg!!
-Suga! Suga kérlek hallgass meg! -mondtam túl közel állva hozzá -Én..tudom, hogy erre nincs mentségem..de kérlek..
-Chh..azt érdemelnéd mint V!..Takarodj a szemem elől..-mondta, majd megfordult és elsétált otthagyva minket
-Yoongi kérlek, beszéljük meg!!
Utánna szaladtam, majd megfogtam a kezét, de hirtelen felém fordult és vállamtól fogva ellökött.
-Felejts el engem!! ...Örökre!
A srác kapucniját felvéve és kezeit zsebébe téve, egyre messzebb és messzebb került tőlem. Pár pillanatig néztem ahogy távolodik, de aztán V köhögő, szinte fuldokló hangja kizökkentett. Mikor visszamentem, V nagyon rossz állapotban, a földön szétterülve találtam, körülötte a srácokkal.
-Oh istenem, mit tettem...most..most mit csináljak? Hazakísérjem vagy..vagy hívjam a mentőket?- vetettem fel az ötleteket a letaglózott srácoknak, de engem figyelmen kívül hagytak - Mondjatok már valami!..mit tegyek?
-Inkább csak menj haza Neul! -mondta Jimin rám se nézve, miközben letépett egy hosszú darabot felsőjéből és Tae véres karjára tekerte.
-Dehogy megyek..én okoztam a bajt..miattam fekszik itt Tae..
-Pont ez az..nem kell több galiba..-mondta J-Hope
Ránéztem Rap Monster-re aki szintén csak ennyit mondott.
-Most menj el..mindenkinek jobb lesz, ezt mi majd megoldjuk öten
Pár pillanatig csak álltam remélve, hogy hirtelen minden a helyére áll. Hátha Suga most visszajön és megcsókol. Hátha V makk egészségesen feláll és mondja a hülye poénjait, egy bugyuta vigyorral az arcán. Hátha Seo ismét a barátnőm lenne és olyan lenne minden mint régen. De ezek csak vágyak, ez pedig a jelen.
-..Rendben! elmegyek..de tudnotok kell, hogy nagyon sajnálom..ezt is..meg mindent! Én semmit sem így terveztem..-mondtam, miközben mind engem figyeltek csalódott arckifejezéssel-de már mindegy is..sziasztok! 


EGY HÉT MÚLVA


Alvás, sírás, alvás sírás. Mostanában a napjaim csak ezekből állnak. Igazából ha ki is lépnék a házból, egyáltalán nem az armyktól félnék a legjobban. Sokkal inkább az emlékektől és a szégyentől. A tudattól, hogy lehet egy fél világnak fájdalmat okoztam, de ami legfontosabb annak a 8 embernek, akit a legjobban szeretek.
18:58 ÖNNEK 17 NEM FOGADOTT HÍVÁSA VOLT!
Mi a..? Ennyien egy hónap alatt nem hívtak összesen. Megnyitottam a hívásnaplót és ez fogadott:
Kim Nam-joon 18:23
Kim Nam-joon 17:46
Park Ji Min17:33
Jeon Jeong Guk 16:01
Kim Seok Jin 15:47
Reggel 6-tol kezdve folyamatosan hívogattak. Na mi van? Egy hétig a kutyának se kellettem, most meg hirtelen jó vagyok? Mi bajuk van ezeknek? Visszahívtam Rap Monster-t, és ahogy egyszer kicsöngött a telefon, fel is vette.
-Végre, Neul!! Hol voltál egész nap? Miért nem vetted fel??-kapkodta a szavakat a rapper
-Nyugi már, le voltam némítva..mit akartatok?
-Sugáról van szó..négy napja eltűnt! Kétségbe vagyunk esve, az egész várost átkutattuk utána, de nincs sehol..
-Mi? Mi az, hogy eltűnt? És nem mondott nektek semmit előtte?-pattantam fel hirtelen az ágyból
-Semmit..egy szó nélkül eltűnt és fogalmunk sincs hol van..
-Jól van..figyelj, hol vagytok? Megyek és segítek megkeresni!!
-A Big Hit előtti parkolóhoz gyere, ott leszünk, de siess!!
-Rendben rohanok!-felkaptam a széken levő táskámat, majd rohantam az Entertainmenthez
Nem volt idegrendszerem beállni a buszmegállóba megvárni a buszt, ezért a házamtól, futva közelítettem meg a kiadó épületét. Mikor odaértem mindenki ott volt már a parkolónál, még Seo is, ezért odafutottam hozzájuk.
-Nahhh..itt vagyok!!-torpantam meg előttük, levegő után kapkodva
-Te ideáig futottál?-kérdezte aggódó tekintettel a mellettem álló Jimin, vállamra téve kezét
-Persze..így a leggyorsabb! Na hol keressük??
-Mi arra gondoltunk, hogy szétválunk! Együtt megy Jungkook és Jimin, V és Seo, te meg Jin és J-Hope meg én..mivel már sötétedik, nem akarom, hogy egyedül sétálgassatok Szöulban
Először meglepődtem, hogy Rap Mon Tae-t és Seo-t egy párosnak osztotta be, de mikor megláttam, hogy kezük össze van kulcsolva már tudtam, hogy kibékültek. Néha próbáltam oldva a feszültséget ránézni Seo-ra, de a flegma arckifejezéséből hamar leesett, hogy nem szándékozik hamar megadni magát.
-Na és ki merre menjen?-kérdezte V, akinek még mindig sebes volt az arca, de nem akartam felhozni a témát
-Ti V, menjetek északra a boltsorokhoz! Jungkookék mennek a főútra, J-Hope meg én megnézzük a kedvenc éttermeinél és parkjainál, Neul-ék pedig elmennek a kiadókhoz..hátha az idol haverjaival van valahol..folyamatosan tartjuk a kapcsolatot és amint megtalálta valaki, egyből hívjuk egymást!-adta ki a parancsot a rapper
Miután mindenki bevéste a tervet, Jin-el leváltunk a többiektől. Szinte majdnem egész úton egymáshoz se szóltunk, csak ballagtunk egymás mellett, mint két idegen. Először az SM-hez mentünk el, ahol persze nemhogy Sugát, senkit sem találtunk. Ekkor következett a YG, a JYP, az MBK, a Starship, majd a TOP, de sehol sem találtuk. Párszor felhívtak minket a többiek azzal, hogy még ők sem találják, de senkinek esze ágába sem volt feladni a keresést.
-Nem tudom ezt mégis Rap Mon hogy gondolta..rengetek kiadó van Szöulban..-mondta kimerülten Jin
-Egyszer úgyis meglesz...nem nyelhette el a föld...
-Csak tudnám, hogy Suga miért szökik el mindig egy rohadt szó nélkül..egyszer esküszöm kifogom láncolni azt a gyereket!!
-Mindig??..tehát ez már máskor is megtörtént?-néztem kérdőn a srácra
-Ja..nagyrészt azért, mert a menedzserrel nem voltak épp valami jó viszonyban..nagyon sokat veszekednek..
-Yoongi bárkivel képes összeveszni..ez az egyik dolog, amit szeretek benne...hogy ilyen vad a természete..-majd elmosolyodtam a földet nézve
-Hát figyelj, ha te a szadistákra buksz, én azt is megértem
-Jaj tudod, hogy nem így értettem!!-bokszoltam vállba a fiút, majd mindketten hangosan felnevettünk a csendes utcán
-De..amúgy Sugán nem láttatok valami árulkodó jelet? Semmit? Kizárt, hogy egyszer csak úgy lelép..
-Hát igazából amióta tudomást szerzett rólad meg Tae-ről, nagyon rossz passzban van..nem volt hajlandó próbákra jönni, ha meg eljött, akkor is csak Taehyung-al veszekedtek, vagy fülhallgatóval a fülében telefonozott..
-Ettől féltem..ilyenkor mindenkit eltaszít maga mellől..-mondtam szomorúan
-Pontosan..J-Hope-al próbáltuk felvidítani, de csak még idegesebb lett..aztán szombaton, amikor Jungkook bement a szobájába, már sehol sem volt..vártunk egy napot..mert általában egy, vagy egy fél nap múlva lenyugszik és visszajön...de most nem jött..
-Nagyon sajnálom..tudom, hogy mindez miattam van..-mondtam a földet bámulva és sétalás közben egy követ rugdosva
-Ne aggódj..ha mindez nem lett volna, valami máson úgyis felhúzza magát és ugyanitt kötünk ki..
-Na igen...de az te is tudod, hogy más..
-...Tudom..-mondta halkan, majd 2 perc néma csönd után, ismét megszólalt- Na de akkor most melyik kiadó is jön?
-Ajj muszáj nekünk a kiadókhoz menni? Ha valamit tudok Sugáról az az, hogyha ideges vagy szomorú akkor senkivel sem akar beszélgetni..kizárt, hogy pont egy Entertainment-nél lenne..
-Hmm..igaz..valami olyan helyre kéne menni, ahol egyedül tud lenni..ahol tud gondolkozni..-agyalt a magas srác
Egyszer csak megálltam, hiszen egy nagyon jó tipp jutott az eszembe. Megfogtam a fiú pulcsiját, majd kikerekedett szemekkel néztem őt.
-Most mi van? Nem megyünk tovább?
-Megvan!!! Van egy ötletem hol lehet!!
-De mégis h..
-Ömm figyelj..meg kell néznem valamit-majd elkezdtem futni arra fele, ahonnan jöttünk..szólj a többieknek, hogy megtaláltam!-kiáltottam, vissza se nézve a srácra, aki méterekre volt már tőlem
-Mi? de...de mit mondjak, hova menjünk majd?-ordította
-Gyertek a Big Hit melletti erdőbe!! -mondtam majd eltűntem a sötét utcák között

Naa skacok!! 8.rész viiii❤❤ Vészesen közeledik a befejező rész sajnos😢😢 De lesz egy meglepim majd nemsoká, addig is remélem az elkövetkezendő pár rész tetszeni fog nektek!!❤ Puszaa🐯🐯


Míg a vágy el nem választ || BTS {Befejezett}Onde histórias criam vida. Descubra agora