7.rész

558 52 16
                                    

Suga.. ő a legjobb barátnőm, gondolhattad, hogy itt lesz a bulimon.
-Bocs, de azt hittem van annyi méltósága, hogy inkább elássa magát
Ezeket hallva elkezdtem a kijárat felé indulni egy műmosolyt színlelve Seo felé, de nem engedte. Megfogta csuklómat és ismét maga mellé ráncigált, miközben mérges arccal Yoongit figyelte és az ő kezét is megmarkolta.
-Na jó srácok..ezt itt az elején tisztázzuk le! Mindkettőtöket imádlak és biztos, hogy szar lenne a bulim, ha nem lenne valamelyikőtök itt..ez az én partim és ha nem akarjátok elbaszni, akkor azonnal tegyétek félre a nézeteltéréseiteket, rendben?
Mindketten lehajtott fejjel helyeseltünk Seo miatt, de tudtam, hogy mindkettőnknek kínos és feszélyezett a helyzet. Egy felszolgáló srác egy tálcányi pezsgőt nyújtott elénk, ezért mindenki elvett egyet. Tae felment a kis színpadra a pezsgőjével köszöntőt mondani, ami egész jól sikerült.
-Na heló!! Mindenki jól érzi magát?-mondta, majd egyből tapsvihar és éjjenzés hangzott a teremben -ma nem másért vagyunk itt, minthogy megünnepeljük a drága Seo születésnapját
A két szerelmes egész végig egymást nézték közben mosolyogva, de én csak ott álltam a lány mellett komoran, Tae-t bámulva. Nem értettem, hogy V, hogy tud teljes elégedettséggel úgy tenni, mintha semmi sem történt volna éjszaka, minden esetre csak az itallal a kezemben vártam a beszéd végét.
-Emeljük poharunkat a szerelmemre! És ne félj!..boldogítani foglak az elkövetkezendő 100 születésnapodon is!
V elvigyorogta magát, majd felemelte poharát és felkiáltott
-Seo-ra! -mondta Tae, majd a tömeg is megismételte
-SEO-RA!
Mindenki tapsolni kezdett velem együtt, majd bele korgyoltunk pezsgőnkbe. Pár perc múlva az előző eseményekhez képest, elég jó hangulat volt. Mindenki táncolt, ugrált, énekelt néha még én is. Bevallom volt, hogy lehúztam egy-egy felest, de csak mert nem akartam kitűnni Seo-ék közül. Suga is jól érezte magát ahogy láttam, nagyrészt J-Hope-al, Rap Monsterrel és a többi idollal beszélgetett. Próbáltam néha a közelébe férkőzni, de ha csak 2 méterre voltam tőle, simán elsétált egy szó nélkül. Nemsokára elkezdett beütni a pálinka és a vodka, de most csak a rosszkedvemet erősítette. Láttam ahogy Seo és V milyen jól érzik magukat együtt, és úgy éreztem ezt már nem bírom tovább nézni. Egyszer csak kivágtam az ajtót és dühösen kisétáltam a Big Hitből. Kint már sötét, borús idő volt, leültem a lépcső aljára, majd meredten kezdtem el bámulni a holdat. Minden este ugyan ezt a fénylő égitestet látom ott fent, de most valahogy mégis másabbnak tűnt, pont úgy mint mostanában minden. Igazából nem értem miért csinálom ezt. Hisz próbálkozok. Megpróbálom én is meg nem történtnek gondolni mindent, de nem megy. Tényleg? Ennyire rossz ember vagyok, mert nem akarok hazugságokban élni? Ez másoknak sem ilyen egyszerű, vagy csak én vagyok ehhez is túl ügyetlen? Nemsokára Rap Monster rohant utánam, majd amint meglátott, leült mellém.
-Nem nézel ki túl jól..
-Nem is érzem magam annak..de figyelj, ha most lelkizni jöttél utánam, ne fáradj..
-Nem terveztem..de..ugye tudod, hogy velem bármit megdumálhatsz!? Tudom, hogy min mész keresztül..
-Szart se tudsz semmiről..pont mint a bent levők többsége..
-Hát igazából nagyon is tudok!
A rapperre kaptam tekintetem, aki egyből lesütötte szemét.
-Mi?...te...te tudsz..
-Rólad és Tae-ről? Igen tudok!
-Ch...tehát elmondta..
-Igen..de ezért ne őt okold..V úgy gyűri le a fájdalmát és bűntudatát, ha másokkal kibeszéli
-Leszarom
Majd hirtelen felálltam és elkezdtem az Entertainment felé haladni. Rap Mon megragadta a csuklóm, majd visszahúzott, de nem fordultam felé, csak háttal állva hallgattam őt.
-Ne tegyél olyat, amit később megbánsz! A kapcsolatod Sugával már halott, de ne tedd tönkre mások boldogságát!
Kirántottam kezem szorításából, majd teljes testtel felé fordultam és a szemébe néztem.
-És az én boldogságommal mi lesz?
Csorogni kezdett az arcomon egy könnycsepp, de hamar letöröltem és végleg otthagytam a fiút. Amikor visszarohantam a buliba, csak Rap Monster szavai keringtek a fejemben. "Ne tedd tönkre mások boldogságát." Persze..mintha önszántamból akarnék én rossza bárkinek.. A sok csápoló kéz mögül megpillantottam Seot, ezért gyorsan átvergődtem magam a tömegen elég nehezen, mert már satu részeg voltam, majd odamentem hozzá.
-Hé Seo..valamit be kell vallanom!-szóltam oda a lánynak, aki épp J Hope-al dumált
-Jaj Neul, szia! Hol voltál eddig? Kerestelek!
-Kint voltam..de ez nem fontos! Figyelj én..
Hirtelen V zavart meg, aki fent állt a színpadon és a mikrofonba ismét megszólította a táncoló tömeget, akik éjenezni kezdtek.
-Nyugi srácok, mindjárt folytatódhat a buli, de előtte még szeretnék megtenni valamit, ha nem haragszotok..Seo! Feljönnél ide mellém légyszíves?
A lány rám nézett teljesen lefagyva, majd elnevette magát és odaszaladt a V mellé.
-Tudod...amióta megismertelek egy dolgon gondolkodok ami..nem megy ki a fejemből-mondta mélyen a lány szemébe nézve-mégpedig azon, hogy hogy lehetek ilyen szerencsés..ha te nem lennél nekem.... valószínűleg most egy teljesen más ember lennék. Egy ember, aki keresi a másik felét. Aki egyedül van és nincs kivel betöltenie azt a hatalmas űrt a szívében. Emlékszel a megismerkedésünkre? Arra az esős napra, amikor elázottan ácsorogtál az utcán, arra a soha meg nem érkező taxira várva.. Amikor megláttalak téged a másik oldalon...valami nem engedte, hogy levegyem rólad a szemem. Amikor leléptél a patkáról és átakartál menni az úton hirtelen...jött egy autó..nem akart lassítani..azt hiszem, ha akkor nem megyek oda és nem húzlak el onnan, most minden másképp lenne. Mindketten a földre estünk és amikor hirtelen hálálkodva átöleltél..úgy éreztem sose akarlak elengedni..belenéztem a szemedbe..te is az enyémbe és akkor ott..tudtuk, hogy a történetünk elkezdődött. -majd Tae arcán lefolyt egy könnycsepp- Seo..köszönöm, hogy vagy..szeretem ahogy reggel mindig nyűgös vagy..ahogy féltékeny vagy, ha csak ránézek valakire..azt ha szégyenlős vagy, amikor új embereket ismersz meg, vagy amikor visítozva ugrasz nekem egy hosszas távollétem után..azt hiszem eddig ennyire még soha senkit sem szerettem de..ezt úgy érzem eddig nem tudtam bebizonyítani...úgyhogy..-majd elővett egy kis fekete dobozt a zsebéből, letérdelt és kinyitotta azt- Jung Seo Chan, leszel a feleségem?
Az egész tömeg ledöbbent, de több se kellett nekik, mindenki ordítozva a szerelmeseket figyelte. Én a hír után félve hallgattam a választ, amit reméltem nem hallok meg.
-Tae...édes istenem..-mondta könnyes szemekkel- Igen!! ..Igen!.... Hozzád megyek!
A tömeg hirtelen éjenezni kezdett és mindenki ugrált, mintha épp őket jegyezték volna el. V ráhúzta Seo ujjára a karikagyűrűt, majd egymásba borultak. A BTS srácok mind a reakciómat figyelték, ami elég árulkodó volt. Hirtelen összegyűlt bennem az adrenalin. Egyszerre voltam boldog, de ideges is. Hirtelen dülöngélni kezdtem, talán a hírtől talán a piától. Jin odajött hozzám, majd önkénytelenül ráestem mellkasára.
-Neul..jól érzed magad?-kérdezte ijedten
Egy másodperc alatt magamhoz tértem, majd elkomolyult, ideges arccal Seoékat figyeltem.
-Nem! Nem vagyok jól-mondtam mély hanggal, majd a Seo felé mentem félrelökve az előttem lévőket.
Felmentem a színpadra a már 2 perce ölelkező páros mellé és a mikrofont a kezembe véve abban kezdtem beszélni.
-EBBŐL ELÉG!! -majd a teremben mindenki hangtalanul nézett rám, Seo-ékkal együtt- Nem értelek Tae.. mégis mi a fenét gondoltál, most mi lesz ha? Hogy mered így elvenni Seot, hogy szart se árulsz el neki!!?-ordítottam sírva
-Neul fejezd be! Ne mondd el kérlek!-súgta oda
-Várj! Te mégis miről beszélsz?- értetlenkedett a lány
-Ó ezer örömmel elmagyarázom, ha már más nem teszi meg! Pár napja, mikor épp végső magányomban a világomról nem tudtam, a szeretett Tae-del egy kellemes 3 percet töltöttem el, kettesben! -mondtam a piától majdnem leesve a színpadról
-Figyelj Seo..ez ...ez igaz de.. - kezdett bele V
Seo arca hirtelen komollyá vált, majd rezzenéstelenül, könnyekkel a szemében figyelt engem és a magyarázkodó Tae-t
-Én aznap este nagyon sokat ittam és..ez csak egy jelentéktelen csók volt..és..az akkor volt amikor összevesztünk ezért.. - folytatta
-Nem érdekel!-mondta halkan elcsuklott hanggal, majd még mindig minket figyelve, lassan hátrálni kezdett a lány kinek akkor lelkében egy világ dőlt össze
-De..de Seo kérlek beszéljük meg én..
-Azt mondtam, hogy nem érdekel!! Ordította úgy, hogy az egész terem beleborzongott remegő hangjába -Ne kerüljetek a szemem elé!
-Seo..rám ne legyél ideges hisz..én elmondtam neked, mert nem akartam már tovább titkolózni!! - érveltem
-Kussoljál, vagy szájba verlek te ribanc! Hogy tehetted ezt? A legjobb barátnőm voltál!! De ennek vége! Nem ismerlek többé! - ekkor megfordult, letépte pár perce kapott barátság karkötőjét, kezéről majd sírva kirohant a teremből
-Remek Neul..alakítottál! Megint!-nézett rám ijesztően V, majd a lány nevét ordítva, utána rohant.

Khm..na igen..itt a 7. rész.. Remélem szerintetek annyira nem lett rossz, mint amennyire gondolom!!😟 Lécci írjátok meg kommentben, hogy milyen lett mert félek, hogy ezt egy kicsit elrontottam..Na majd jelentkezek a 8.-al nemsokááá🐹🐹

Míg a vágy el nem választ || BTS {Befejezett}Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang