Gyorsan kibújtam Yoongi alól, majd teljesen átszellemülve nekivetkőztünk annak amire mindketten vártunk. A hosszú és fárasztó menet után mindketten kidőltünk olyan 4 felé, majd összebújva hamar el is aludtunk és belemerültünk álmunkba. Reggel én ébredtem fel először mint mindig, majd mosolyogva végiggondoltam az elmúlt éjszakát. Nyomtam egy puszit a rezzenéstelen Yoongi arcára, majd egy köntöst magamra kapva kimentem a konyhába, ahol csak Tae ült egyedül a telefonját nyomkodva.
-Csá Tae, miújság?-boxoltam vállba a kizökkentett fiút
-Csáá-vigyorodott el, majd hangos nevetésbe tört ki
-Mi van? Szar a sminkem, vagy mi?-néztem rá értetlenül, majd végigmértem magamat hibát keresve
-Hallottam jól telt az este, mintha egy picit hangosak lettetek volna nem?
-Jó, talán kicsit beleéltük magunkat és? Amúgy is mi közöd hozzá?-mosolyodtam el a hülye helyzeten
-Ja engem nem zavart ,de talán a 2 utcával arrébb lakó nénit lehet, hogy egy kicsit idegesítette -mondta, már szinte sírva röhögve
-Ó hagyjál már - köptem ki kávém a röhögéstől, majd megrúgtam a fiút
Hirtelen Rap Monster rohant ki hozzánk, majd megállt az ajtóban és levegő után kapkodott.
-Srácok, miért nem keltettetek fel? 25 perc múlva indul a gépünk Magyarországra, ti meg itt kávézgattok?
-Mi? De hát csak 9:20-kor indulunk a dormból nem? -állt fel székéből V, majd RM-et kezdte nézni értetlenül
-Drága Tae...-komolyodott el a leader, majd hirtelen felordított -Már 9:35 van!!!
-Hogy mi???
Majd hirtelen mindketten berohantak és elkezdtek ordibálni, hogy az egész ház felkeljen. Pár perc múlva mindenki össze vissza rohangált, hol a nadrágjukat, hol a bőröndjüket keresve. Mikor bementem Sugához ő is szintén ugyanezt tette, mintha az életük múlna ezen a pár percen. Oda akartam menni hozzá megcsókolni, de úgy sietett, hogy egy másodperce sem volt rám. 5 perc múlva, már mindenki az ajtóban állt készenlétben, csak Jiminre vártak, aki mindent az utolsó pillanatra hagyott. Amíg vártunk, odamentem Yoongihoz, majd búcsúzásként odabújtam hozzá és szorosan átöleltem.
-Nagyon fogsz hiányozni kicsim!-néztem fel rá kiskutya szemekkel
Erre ő nem válaszolt, csak közelebb húzódott, majd megcsókolt. Mindeközben megérkezett Jimin, majd kinyitottam nekik az ajtót és sorban kivonszolták magukat. V volt az utolsó aki kilépett az ajtón, de hirtelen eszembe jutott Seo.
-Tae, várj! -ordítottam a srácnak-Seoval mi van?
-Úristen Seo..nem köszöntem el tőle-dermedt meg V, majd ledobva táskáit és a szobája felé vette volna az irányt, de ezt RM megakadályozta
-Tae nincs erre időnk, nem érjük el a gépet! -fogta meg csuklóját idegesen
-De nem érted meg, hogy nem hagyhatom így itt? Nem fogja megbocsátani, ha így megyek el..-nézett rá ijesztő szemekkel
-Leszarom V, indulunk! -Majd kezébe adta a táskákat és előretessékelte a csalódott fiút
Én még egy utolsó csókért Suga után rohantam, majd elköszöntünk és végleg elmentek. Seo végül is másfél óra múlva kelt fel, majd mikor kijött odarohant hozzám a kanapéra ahol épp Sugával sms-eztem.
-Neuuul!! Mondd, hogy nem mentek még el..kérlek!-nyavalygott a még kómás lány
-V el akart köszönni..de már nem volt ideje..nagyon késésben voltak-magyarázkodtam
-Az a buzi pöcsfej hogy zuhanna le a retkes repülőjével együtt-Kezdte el ordítva szidni szerelmét, majd visszavonult a srác szobájába.
1-2 óra múlva utána mentem, majd csodálkozva láttam, hogy teljesen üde és kivirult oldalát látom. Elmondta hogy V-vel nemrég beszéltek és bocsánatot kért tőle.
-Ahj annyira aranyos...nem fogom kibírni nélküle, de tényleg!-mondta a közös képeiket nézegetve
Nem tudom amúgy, hogy mit fogunk itt 3 napon keresztül csinálni..-mondtam a szobát nézegetve-valami ötlet?
-Hát nekem lenne egy..
-Na mesélj
-Ha már ilyen üres ez a ház..és ugye nem jönnek haza egy darabig..akkor tarthatnánk egy világmegváltó bulit!
-Na ez egy király ötlet.. na de kiket hívunk meg? -néztem érdeklődve vigyorgó barátnőmet
-Én igazából valami híresebbekre gondoltam..pl..EXO?Remélem tetszett ez is, jön a kövi rész nemsoká!🐻🐻
VOCÊ ESTÁ LENDO
Míg a vágy el nem választ || BTS {Befejezett}
FanficEgy lépés, egy zuhanás, egy földetérés. Egy lépés, egy zuhanás, egy földetérés.-ismételgettem halkan Már csak pár másodperc választ el a haláltól, mégsem izgulok. Talán már beletörődtem, vagy nem is tudom, de ez már nem fontos. Sóhajtottam, léptem e...