Szedtem már ilyen drogot, pontosan tudom, hogy milyen. Ha akkor használjuk amikor jó kedvünk van, akkor csak még jobb kedvünk lesz, viszont ha rossz a hangulatunk, akkor csak még depisebbek leszünk. Nos jelen pillanatban nálam egy köztes állapot volt. Hirtelen minden érzelem ami az elmúlt napokban történt velem, a felszínre tört. Fel alá járkáltam a házban, nem egyszer pofára esve a földön heverő ruhákban. Sajnos nem adtam fel zarándoklásomat, ezert valahogy sikerült kivágódnom az ajtón. Éjszaka+drog+egy önmagáról nem tudó csaj..na igen..ebből nem igazán tud kisülni semmi jó. Elkezdtem bojongani a kutyaugatástól és autó elsuhanásoktól zajos, sötét utcákban. Az életemet is kiordibáltam, minden k-pop számot végigénekeltem ami az eszembe jutott, pár koreográfiával megszépítve produkciómat. Nagy nehezen végül kisétálgattam a lakóházak tömkelegéből és ezután már a réges régóta bezárt boltok vártak rám, szintén sötétségbe burkolózva. Síri csönd telepedett volna a környékre, ha nem lenne az utcában egy elég híres kocsma. Éppen az EXO-tól a Wolf című számot adtam elő a nemlétező közönségemnek, amikor a kocsma előtt eltáncikálva, egy ismerős alakot pillantottam meg. Idióta fejéről még így, bedrogozva is tudom, hogy az én hű bajtársam, Tae az, aki épp egyedül vánszorgott ki a kocsmából. Ő sem volt azért túl józan sőt.. Éppen a vonyítós rész jött a dalomban, mikor meglátott engem.
-Na mizu farkascsajszi?-ordított oda, pedig alig 2 méterre voltunk egymástól
-Ne zavarj meg.. Tuskó
-Hagyj már, inkább muta a koreográfiát - majd beállt mellém és utánozta az így is szegényes tánctudásomat
-Chh figyu a mestert, lúzer!
Fel le kezdtem el pattogni, ami azt hiszem csak ide-oda dülöngéléssel sikerült. Az elszánt, ittas srác ugyan ezt tette, csak persze sokkal gyakorlottabban. Épp egy olyan rész jött, amiben oldalra kell lépni egy nagyot és közben vonyítani, de nekem... mondjuk úgy nem jött össze. Épp tiszta erőből, mint egy tank léptem egy nagyot oldalra, csak az volt a baj, hogy V is ugyan ezt tette felém, ami persze ütközéshez vezetett. Én pont lefejeltem Tae mellkasát, ő pedig elég erősen széttaposta lábamat. A következő pillanatban én épp hátra fele kezdtem volna el zuhanni hanyatt vágódva, de ez nem így történt. V gyorsan reagált állapotához képest a történésekre, derekamat átkarolta, majd magához szorított megmentve szánalmas életemet. Én az első pár pillanatban nem fogtam fel mi történt, ezért csak mozdulatlanul bámultam kikerekedett szemekkel a fekete inges srácot, aki még mindig nem eresztett szorításából. A testünk egymáshoz volt simulva és csak V két karja akadályozta meg, hogy most azonnal a földre vágódjak. A fejünk kb 10 centire volt egymástól.. majd 5.. majd 4.. majd 3 és végül ajkunk is egymáshoz tapadt. A csókunk az elején lassú és romantikus, majd gyors és szenvedélyes volt. A keze szépen lassan lecsúszott fenekemre, de ilyenkor már semmi sem zavart. Végül kb. 2 perc múlva Tae elhúzódott és tisztára zöld fejjel furcsa képet vágott, majd tett tőlem két lépést. Na és persze már tudhatjuk is, hogy mi történt... V-ből az utca közepén szépen ívelten kijött minden, amit ma megevett és vele együtt az este lehúzott jó pár feles is. Mivel a drog még mindig nagyon durván hatott, ezért úgy elkezdtem a fiún röhögni mint még soha, majd ugrálni kezdtem, mint egy két éves gyerek. Hirtelen én is elkomolyultam, majd szédülni kezdtem. Pár másodperc fejfogás és dülöngélés után elvesztettem egyensúlyomat és amire utoljára emlékszek az az, hogy egy óriásit csapódik a fejem a földhöz. Ezt ismét képszakadás követte, ami után egy túlságosan világos és irritáló szobának a kanapéján ébredtem. Rajtam egy takaró, mellettem egy elsősegély doboz, egy vödör víz és abban, egy benne úszó kendő. A fejem iszonyatosan lüktetett, a lábam szét akart robbanni és ráadásul olyan szagom volt, mint egy hajléktalannak. Az asztalon egy óra, ami 14:46-ot mutatott és az ajtóban egy hirtelen betoppanó fiú, aki aggódóan ült le az ágy szélére.
-Fhu.. hát szia... - szégyenlősködött a tegnapi bajtársam
-Szia Tae... elmondanád, hogy miért a dormotokba és nem pedig haza vittél? - mondtam nekiállva a fiúnak még kómás arccal, a fejemet fogva
-Hát..igazából nem én hoztalak tegnap haza.. - mondta nyögdécselve a szavakat
-Chh..akkor emlékezet kiesésem van és nem emlékszek, hogy idesétáltam, vagy mi?
-Nem...téged Suga hozott ide, az éjszaka közepén..
-Suga!? Biztos, hogy nem!
-Pedig de... Felhívtam, mivel nem voltam épp olyan formában, hogy hazataláljak. Ő odajött és hazavitt téged ölben, míg én rendbe hoztam magam. Mikor végül reggel tájt hazaértem, itt aludt melletted a földön. Felkeltettem, mivel túl aranyosak voltatok és irigykedtem - majd elröhögte magát
-Jól van Alien, köszi, ari vagy.. és ez után?
-Hát felkelt ugye, lemosta és letörölte sebeidet, majd rád tett egy takarót és bement gondolom, az óta nem jött ki a szobájából - majd Suga hálójának irányába tekintett
-Jól van Tae, várj egy kicsit... ugye nem mondtad el a...
-Hogy nem-e meséltem el neki vidáman kacagva, hogy smároltam a volt barátnőjével?... nem képzeld, nem szándékozok meghalni!
Egy kicsit fura és fájdalmas volt hallani, hogy Suga VOLT barátnője.. de azt hiszem muszáj lesz elkezdenem hozzászokni.-Ez csak a mi titkunk marad! Nem árulhatod el senkinek, főleg nem Yoonginak vagy Seonak!-fenyegettem meg a fiút
-Jojojo vágom, vágom! Nem mondok semmit, nyugi..
-Kinek nem mondasz semmit? - kérdezte az épp belépő fáradt arcú Suga
-Ohh.. Csáá SugaBuga - lépett V, a srác mellé
Yoongi lassan a fiúra nézett, majd vállára tette kezét.
-Ha még egyszer így hívsz... lassan foglak megölni - mondta, majd mellkasán megbökte, a nem túl poénos Tae-t
V visszaütötte a fiút, majd vigyorogva visszavonult szobájába, magára csapva az ajtót.
-Jó reggelt...ömm..figyelj Yoongi.. V elmesélte, hogy mit tettél értem tegnap este...mármint, hogy idehoztál meg, hogy vigyáztál rám... vagyis én csak meg akarom neked köszö..
-Nem miattad tettem..V megkért, hogy segítsek és én elmentem. Semmi közöm hozzád!-mondta, miközben valamit keresgélt a polcokon csiga tempóban, rám se nézve egy pillanatra se
-De hát...azt mondta V, hogy itt aludtál....és, hogy..
-És? Nem kéne ilyen későn zargatni és talán nem aludnék el bárhol, véletlenül..-mondta, az utolsó szót kiemelve
-Jó..nem voltam épp jó formában..bocs
-Ne tőlem kérj bocsánatot, mert olyan szánalmas vagy, hogy egyből a droghoz nyúlsz..ebből is látszik, hogy csak a pillanatnyi boldogság vonz téged mindig
-Ha ezzel most D.O-ra célzol akkor..-próbáltam volna kinyögni egy kész mondatot, de mindig a szavamba vágott
Hirtelen levett egy telefont a polcról, majd megfordult és teljes önbizalommal, a szemembe nézett
-Nem célozgatok senkire...de most az lenne a legjobb, ha elmennél!
-Mi? De várj ez..
-Neul, leszarom..szedd össze magad és húzz innen!-ordította, majd flegmán besétált szobájába és hangosan bevágta az ajtótHeeelóka mindenkinek! Nah szóval megjött az 5.rész jeeeee!😆😆😆😆 Remélem tetszett, ha igen nem bánnám ha vote-al kifejeznétek! Xd Na jó, nem leszek ilyen xd Nemsokára kövi, kitartás! *virtuális A.R.M.Y ölelééés* ❤🐨🐨
KAMU SEDANG MEMBACA
Míg a vágy el nem választ || BTS {Befejezett}
Fiksi PenggemarEgy lépés, egy zuhanás, egy földetérés. Egy lépés, egy zuhanás, egy földetérés.-ismételgettem halkan Már csak pár másodperc választ el a haláltól, mégsem izgulok. Talán már beletörődtem, vagy nem is tudom, de ez már nem fontos. Sóhajtottam, léptem e...