אני חולמת על הבית בלילה. אבל לא על הבית כפי שהיה כשעזבתי אותו, אלא הבית כפי שהיה בילדותי. אטלנטיס הזוהרת, המבהיקה והרועשת כפי שנקלטה בעיניה של אריאל בת החמש, כשהכל עוד היה מושלם.
לפני שדברים החלו להשתבש.
אורסולה נמצאת שם גם היא, אוחזת בידי, והחיוך הביישני שלה, שאהבתי כל כך, מרחף על שפתיה, רחב ואמתי.
אלנה מסתחררת סביבי במעגלים שמותירים בועות לאורך הים, מתנגשת באתינה, שמסמיקה בגוונים כהים של אדום וממהרת לנתק את אחיזתה בידו של בן הים ששוחה לצידה ולהצטרף אלינו.
"את רואה את השונית הזו, שם?" אורסולה לוחשת באוזני, מצביעה על שונית שנמצאת במרחק מה מאתנו.
אריאל בת החמש מהנהנת בהתלהבות.
"נתחרה עד לשם?"
אני טסה קדימה עוד לפני שהיא מספיקה להבין שהנהנתי, צוחקת בפראות.
אורסולה יוצאת מאחורי, ושערה מתנופף מאחוריה כמו קרני השקיעה המאוחרות.
אבל אז החלום מתחלף, ואני שוב אני בת השבע עשרה. הזנב שלי חוזר להיות זוג רגליים, אבל אני לא מרגישה עוד את הכאב המייסר שפוקד אותי בכל פעם שאני דורכת עליהן, וכך אני יודעת שמדובר בעוד חלום.
אני ניצבת בכוך בו פגשתי את איב, וקרני השמש הראשונות של הבוקר חודרות דרך החלון, מאירות את הגון באור חיוור.
אריק ניצב במרחק מה ממני, ולידו עומדת זקופה המלכה קאיונה. על אף שזה רק חלום אני ממהרת להסתתר, אבל הם לא מבחינים בי כלל.
שניהם משקיפים אל תוך חדר שדלתו פתוחה אל המסדרון בהבעות רציניות.
"היא נראית כל כך שלווה כשהיא ישנה," אומר אריק בשקט. "כאילו שהכל בסדר."
"אבל לא הכל בסדר, אריק!" נוזפת קאיונה. "איב אינה בקו הבריאות, אתה יודע את זה! איך יכול להיות שהיא שוטטה אתמול בארמון ללא השגחה? ועוד עם הנערה ההיא, האסופית שמצאת."
"קוראים לה אריאל," משיב אריק בנוקשות.
קאיונה מתעלמת מדבריו. "אני לא סומכת עליה. איך ייתכן שהיא הגיעה בדיוק לכאן, אל חופי הארמון?"
"היא הניצולה מהקסאי. היא נאלצה לשחות אל החוף."
"ונמצאה במקרה על ידי יורש העצר של ממלכת טנאליר."
"הלכתי לבדוק האם הדברים שהיא אמרה נכונים. היא אמרה את האמת."
קאיונה מפנה לעברו את ראשה בחדות, וסוגרת את דלת החדר בדממה. "סייאן. אתה חושב שהם מתכננים לתקוף?"
"אנחנו לא יודעים את זה בוודאות."
"איזה סיבה נוספת יש להם לשלוח את שודדי הצעצוע המשוחדים שלהם אל החוף שלנו?"
YOU ARE READING
כוחה של אטלנטיס
Fantasyמזה שנים שאטלנטיס מנותקת לחלוטין מהיבשה, וכל קשר לא מתנהל בין הממלכה הימית הנסתרת ובין הממלכה שבאיים הסמוכים. הדייגים המקומים מספרים על אטלנטיס כאילו הייתה רק אגדה, וזכרה של העיר המרהיבה הולך ונעלם בין דפי ההיסטוריה. כמעט. כשסכנה מרחפת על הממלכה הנש...