....Annyeong hasaeyo .....
အားလံုး မဂၤလာပါ ^^
ဒီ Fic ေလး ကို ဖတ္ေပးၾကလို႔ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ......Vote ေတြ ေရာ feedback ေတြ ေရာ
သူငယ္ခ်င္း အခ်င္းခ်င္း လက္တို႔ေၾကာ္ျငာေပးၾကတာေလးေတြ ေၾကာင့္ေရာ ....MLB က အခုလို လူသိမ်ားလာတာပါ ...
ေက်းဇူးပါ .....My last bride က တကယ္ေတာ့ သတင္းဆစ္ပုဒ္ပါ ...ရိုးရာေလး page မွာ စဖတ္မိတာပါ ....
အစကေတာ့ ရိုးရိုးပါပဲ ....ေၾသာ္ .....သနားပါတယ္ေပါ့ ....
ေနာက္ေတာ့ Cmt ေတြ ဝင္ဖတ္မိေတာ့ ...
ေအာက္မွာ မ်ိဳးခ်စ္ေတြ တရားသမားႀကီးေတြ ဆဲထားလိုက္ၾကတာ ....ရစရာမက်န္ဘူး ...negative comment ေတြ ခ်ည္းပဲ ....
မူရင္း သတင္း Website ေတြ လိုက္ရွာ ႀကည့္ေတာ့ ... Daily Mail UK ေအာက္က Reader ေတြ ...နိုင္ငံျခားသားေတြေပါ့ ....သူတို႔ဆီ မွာ လည္း ဒီမွာလို မ်ိဳးခ်စ္ေတြ ဆရာႀကီးေတြ ရိွပံုရတယ္ ......Asians are crazy ....Crazy Asians marry sex doll ...lol ....stupid dumb ...စသျဖင့္ သူတို႔အတြဲကို ဝုိင္း ေျပာၾကတာ ...... စိတ္မေကာင္းစြာ ထပ္ေတြ႕ရျပန္ပါတယ္ ......
ဒါနဲ႔ ပဲ ေလာကႀကီး ကို မေက်နပ္တာနဲ႔ My last bride ကို ေရးျဖစ္ခဲ့တယ္ဆိုပါေတာ့ ......ေနာက္ဆံုးသတို႔သမီး ေပါ့ ......
တကယ္ေတာ့ my last bride လို႔ နာမည္ေပးတာ ဇာတ္လမ္းနဲ႔ မဆိုင္ပါဘူး ...my last fic လို႔ ေျပာခ်င္မိတာပါ ......အဲ့ အခ်ိန္က ယိုကိုယ္တိုင္လည္း အရမ္း ကိုစိတ္ဓာတ္က်ေနတဲ့ အခ်ိန္ ..."ေနာက္ထပ္ တစ္နာရီေတာင္ အသက္မရွင္ခ်င္ေတာ့ဘူး " ဆိုတဲ့ mood မ်ိဳး ျဖစ္ေနခ႔ဲေလေတာ့ ဒီ fic ေလး ေနာက္ဆံုးေရး .....author ဘဝ အဆံုးသတ္မယ္ေပါ့ ဗ်ာ ( ဒါေပမယ့္ .... ဒီ fic ေလးဟာ ေရွ႕ဆက္ဖို႔ တြန္းအားေတြ ေပးခဲ့တယ္ )
သတင္း ဖတ္ခ်င္ရင္ google မွာ " terminal cancer patient marry to sex doll " လို႔ရွာၿပီး ကမၻာတစ္လႊား က သတင္း ဝက္ဘ္ဆိုက္က ေဆာင္းပါးေတြ ကို ဖတ္လို႔ရပါတယ္ ....
ေနာက္တစ္ခုက ဇာတ္လမ္း ....
တကယ္က ယို ေသခ်ာမသိဘူး ....ယို သိတာေတာ့ ယိုေရးေနတုန္းကေတာ့ သူ အသက္ရွင္ေနေသးတယ္ ...Nov 6 မွာ သူတို႔ wedding photo ရိုက္တယ္ ....Nov 8 မွာ သတင္းတက္လာတယ္ ......ယို Nov 10 မွာ ခ်က္ခ်င္း အပုိင္း ၁ စေရးတာ .....ခ်က္ခ်င္း ကို သူတို႔ဘက္က ကာကြယ္မယ္ဆိုၿပီး ေကာက္ေရးတာကုိး ....
ESTÁS LEYENDO
My Last Bride
Novela JuvenilMy Last Bride (ေနာက္ဆံုးသတို႔သမီး) ကမၻာေပၚမွာ တရားမဝင္ေသာ ခ်စ္ျခင္းမ်ားစြာ ကို ဂုဏ္ျပဳေပးၾကပါလ်က္နဲ႔.... ဘာျဖစ္လို႔မ်ား ကြၽန္မတို႔ နွစ္ေယာက္ၾကားက ခ်စ္ျခင္းကို လက္မခံနိုင္ၾကရတာလဲ ? ရွင္တို႔ရဲ႕ အခ်စ္အဘိဓာန္မွာ သက္ရိွနဲ႔ သက္မ့...