Bölüm 2-KAN

17 2 0
                                    

Tek arkadaşım olan Tris'in yanına gitmek üzere hazırlandım. Tris hayatta güvendiğim tek kişiydi. Yıkık dökük evlerin yanından geçerken bir ağlama sesi duydum. Sesin kaynağına doğru yürüdüm. Evin kenarında saklanmaya çalışan 2 çocuk buldum. Bir çocuğun üstünde kanla bezenmiş yeşil bir kazak vardı. Diğer çocuğun üstünde bir şey yoktu. Ancak altında yırtık bir pantolon vardı. Diğer çocuk bana bakıp "Lütfen... lütfen bize zarar verme." Bende ona bakıp "Size size zarar vermeyeceğim... Arkadaşına ne oldu."
"Kaçmaya çalışırken biri onu bacağından bıçakladı." 
Bir anda beynimden vurulmuşa döndüm acaba Tris'e bir şey olmuşmuydu?
Yaralı çocuğu kucağıma aldım ve Tris'in bulunduğu sığınağa doğru gitmeye başladım. Sığınağa vardığımda içeriden gürültüler geliyordu. Korkarak çocuğu kenar bıraktım ve içeri girdim. Karşıma çıkan manzara karşısında şok oldum.  Bir tane terörist Tris'e doğru silah tutuyordu. Tris'e adım atmamla birlikte terörist havaya ateş etti. Neyse ki kimseye bir şey olmamıştı. Doğrudan Tris'in üstüne atladım. Atladığımda terörist ikimizide hedef aldı. Tris'e: "Sen kendini kurtar. Ben kendi başımın çaresine bakabilirim." Tris kaşlarını havaya kaldırarak bana "Anca beraber kanca beraber seni bırakmam." Dedi. Bende ona: "Dışarıda üstü kanlı olan bir çocuk var. Onu al ve kaç. Benim dediklerimi yap. Buradan kurtulup senin yanına geleceğim." dedim. Oda beni başıyla onaylayıp kaçtı. Sığınakta sadece terörist ve ben kalmıştık. Hemen buradan kurtulmanın bir yolunu bulmalıydım.
Şu anda yaşam ile ölüm arasındaki o ince çizgide kalmıştım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 30, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

DÜNYANIN SONUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin