V. Přítel, či nepřítel?

10 0 0
                                    

  „Nejdřív se aspoň podívej na můj mobil. Nemám tě zabít," řekla Jessica a zvedla svůj telefon s deníkem. Skutečně tam nebylo napsáno nic o tom, že by měla Lucase zabít. „Co teda po mně chceš?" zeptal se nevrle Lucas. „Musíme se spojit proti té třetí osobě," vysvětlila mu Jessica. „Je někde blízko a jde si pro tebe," dodala s klidem.

„Tak to se musíme dostat jinam, ne?" zeptal se vystrašeně Lucas. „Tak pojď za mnou!" Jessica chytla Lucase za ruku a vyrazili pryč. Po cestě mu vysvětlovala svůj záložní plán.  „Co tady ještě děláte?" zastavil je v nejnižším patře školy cizí hlas. „Všichni studenti mají být evakuováni před školou, tak si pospěšte!" naštěstí to byla ředitelka školy, paní Laura Peterson. Je to výrazná žena, jak už svým vzhledem, tak povahou. Je silnější postavy, ne nějaký tlouštík, ale žena, které by se snad každý muž bál. Je velice energická a pracovitá. Možná díky své energii vypadá na třicet pět, místo svých čtyřiceti let. Bohužel má i chvíle, kdy by se jí měl každý, kdo se chce dožít dalšího dne, vyhnout. V tu chvíli z ní čiří čistá nenávist a možná by dokázala i někoho zabít nebo mu aspoň ublížit. Ale to je asi přehnané.

Jsem tak rád, že jsme vás potkali, paní ředitelko. Ně-někdo se mě pokusil zabít!" vyhrkl ze sebe Lucas. „Zabít? Co to je za hloupost? Proč by to dělal?" zeptala se klidněji ředitelka. „Nevím. Nejspíš chce můj deníku, nebo co." „Deník?" skočila mu do řeči ředitelka „Na coby potřeboval váš deník?" „On umí předpovídat budoucnost," „Vážně?" řekla s údivem ředitelka. „Opravdu. Podívejte se sama!" dořekl Lucas a vytáhl svůj telefon s deníkem. „Tak to jste vy?" zeptala se ještě udiveněji ředitelka.

„Co to sakra děláte?!" vykřikl Lucas, když ho ředitelka chytla za obě ruce, které mu skrčila za záda a nůž mu držela pod krkem. Jessica však už proti ní stála s namířenou pistolí. „Takže další držitel deníku, co?" řekla Jessica, mířící na hlavu ředitelky. „Vystřelíš a ten kluk to schytá." „O co tady sakra jde?!" vykřikl o dost hlasitěji Lucas.

„Takže tenhle toho ví míň,než ty co? Hochu stejnak ti to k ničemu nebude, až tady brzy chcípneš," odpověděla mu s ďábelským smíchem ředitelka.

Hra o budoucnostKde žijí příběhy. Začni objevovat