Fluturasi?

1.5K 47 2
                                    

Prezentare: Ma numesc Anna si am 18 ani si tocmai am terminat liceul de arte cu media destul de mare.Părinţii mei au murit atunci cand eu avea 16 ani, iar de atunci stau singura intr.un apartament pe care mi l.am cumpărat sigura,familia fiind una cunoscuta si destul de avuta,iar dupa moartea parintilor mei,multimilionari,averea mi.a ramas mie,nemaiavand alti frati.
Intr.o dimineata ma trezesc buimaca,fiind deranjata de bataile in usa ale postasului care mi.a inmanat un plic.
L.am deschis curioasa iar atunci cad am citit conţinutul am crezut ca lesin...acolo scria ca am primit o bursa la o renumita Facultate de Drept,de altfel visul meu de o viata, aceasta facultate era in Turcia,In Ankara,fara sa stau pe ganduri mi.am impachetat hainele si ce mai aveam eu nevoie si am pornit spre aeroport.
Imi cumpar bilet si dupa un zbor de 10 ore ajung insfarsit. Ma cazez la cel mai luxos hotel,iar la receptie fara sa vreau, ma izbesc de 2 ochi de un verde elecrizant. Acesta avea o cafea pe care,din greseala, o varsa in sanul meu. Acesta a inceput sa chicoteasca atunci cand a vazut ca bluza mea alba era moro si mi.a intins un servetel,eu il iau si ii spun:
- Scuze...!spun eu usor rusinata
- Nu ai de ce... Mai degraba eu ar trebui sa.mi cer scuze...spune el fiind atent la sanii mei care acum erau fierbinti din cauza cafelei.
- Da dar a fost vina mea daca nu eram asa zapacita nu se intampla nimic...spun eu simtind cum vina ma apasa.
- Da dar nu a murit nimeni in afara de bluza ta,spune el chicotind
- Eee,nu.i nimic, pata iese la spalat, spun eu cu capul in pamant.
- Nu vreau sa fiu prea curios, dar cum te numesti?
- Anna,spun eu zambind.😀Tu?
- Eduard,spune el cu zambetul pana la urechi. Nu te.am mai vazut pe aici,crede.ma eu sunt proprietarul acestui hotel.Esti cu treburi,ma intreaba el masurandu.ma din cap pana.n picioare oprindu.se pe buzele mele pe care cred ca le.ar musca salbatic dupa privirile pe care mi le arunca.
- Da sunt studenta la Facultatea de Drept. Am primit o bursa de merit, spun eu zambind sfios.
- Ooo,inseamna ca dupa ce termini studiile te.as putea angaja la firma mea, ma rog a tatalui meu, dar eu sunt mana sa dreapta,dar in scurt timp firma va fi a mea... spune el parca vrand sa sara pe mine ,dar la cat de frumos era si sexy sentimentul era reciproc...
- Voi tine minte, spun eu dupa care imi iau cartela de la camera si ma duc spre lift,dar la cat de mari erau geamantanele ma impiedicam si scapam tot ceea ce avea in maini, Eduard,vazand scamatoriile mele vine,aproape fugind,sa ma ajute. Intra cu mine in lift si urcam pana la etajul 25 , de altfel si ultimu etaj,coboram din lift si il aud pe Eduard, spunand:
-Ce coincidenta, stai fix langa apartamentul meu,spune cu o satisfactie in voce.
- Pai atunci,inseamana ca ne vom mai intlni, si iti dau un sfat... sa nu te mai apropii de mine cu pahare de cafea.... pentru ca la cat de zapacita sunt va sfarsi pe unul dintre noi... spu eu apoi incepem sa radem amandoi zgomotos
- Eeeiii, poate esti zapacita,dar nu am mai vazut o zapacita atat de frumoasa,spune dându.mi o suvita de par dupa ureche, uitandune unul in ochii celuilalt.
- Multumesc,sparg eu tacerea.
- N.ai de ce,asta.i adevarul spuna sarutandu.ma in coltul gurii...
Nu stiu daca a facut.o intentionat... dar si mie mi.a placut...💋
Imi iau geamantanele, dar la cat de zapacita sunt,am uitat ca poseta mea ramasese la el asa ca am iesit in graba si m.am ciocnit din nou de el. La care eu spun:
- Ar trebui sa evitam sa nu mai ciocnim,spun eu zambind.
- Ar fi o idee,spune el,iar apoi incepem sa radem amadoi.
Acesta imi da geanta si intru in apartament zambind si amuzandu.ma de întâmplările petrecute pana acum. Nu stiu de ce dar, atunci cad il privesc si ii vorbesc simt o senzaţie ciudata,mii de futurasi imi ininda stomacul iar capul meu nu mai gandeste... Imi place de el? Nu, nu are cum...abia l.am cunoscut,iar in afara de nume si locul de munca nu stiu numic despre el. Dar totusi simt ceva ce nu am mai simtit pentru numeni. Iubire? Nuuu,nu,nu,nu are cum... sunt trezita de nista ciocănituri in usa. Ma duc spre usa si o deschid, in fata era Eduard care zambea...
- Ai vrea sa iei masa cu mine diseara?ma inteaba el, parca timid..
- Da. De ce nu?? Spun eu zabind.
- Pai...atunci la 8 sa fii gata.
- Okk,spun eu si ma retrag in apartament unde incep sa.mi despachetez hainele si sa le pun in sifonier.Dar in timp ce despachetam zaresc o rochie,rosie,cu 2 palme mai jos de fund si unerii goi,era o rochie care imi punea in valoare talie de viespe si celelalte daruri de la mama natura,asa ca am hotarat sa ma imbrac cu ace rochie diseara la cina cu Eduard

Dar in timp ce despachetam zaresc o rochie,rosie,cu 2 palme mai jos de fund si unerii goi,era o rochie care imi punea in valoare talie de viespe si celelalte daruri de la mama natura,asa ca am hotarat sa ma imbrac cu ace rochie diseara la cina cu ...

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Te Iubesc,GolanuleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum