Anna***
Ma trezesc din cauza unor priviri insistente,evident ca ale sexosului de langa mine ca imi si mangaie parul,sarutandu.ma pe ocho,nas,obraji,intr.un cuvant pe toată fata, care acum era umeda din cauza saruturilor lui atat de dulci...
Eduard**
Ma trezesc si ma uit la ea,la parul ala blond,parca cu suvite din soare,ochii aia caprui cu gene lungi stau inchisi,zâmbetul ii sta sfios pe fata ei atat de fina si... perfecta,sincer o iubesc si o vreau,dar mai stiu un lucru: o vreau,dar nu vreau sa o ranesc si sa plece,stiu ca pare absurd,dar am simţit emotie si fluturi in stomac de la prima privire pe care mi.a aruncat.o...O iubesc,nu am mai simţit asta pentru nici o curva cu care am fost...O Iubesc,mult!💞
Anna***
Dupa ce ne mai tachinam si ne mai privim in ochi putin sparg eu tacerea:
- Si presupun ca acum trebuie sa plec inapoi la mine in apartament...spun eu sfioasa si usor intrebatoare...
- Daca vrei sa mor,poti pleca,dar sa sti ca o sa ma ai pe contiinta,spune el si chicoteşte.😄
- Inseamna ca atunci va trebui sa.ti crut viata si sa raman cu tine,spun eu ,iar acesta zambeste si ma saruta flamamd vrand parca sa ma devoreze...
- Ti.e foame,vrei o cafe,vrei sa.ti aduc ceva? ma intreaba el,asa cum isi intreaba un parinte copilul...
- Daca nu te deranjez prea mult,as vrea o cafea,spun si il sarut pe buze.
- Asa sa fie,si se ridica lasadu.ma sa.i admir trupul perfect,e asa de sexy,il vreau atat de mult,dar daca el ma considera doar o curva ieftina,de care se va folosi si apoi o va arunca ca pe o carpa. Dar sunt intrrupta din gandurile mele de el,venind cu 2 cani de cafea.
- As vrea si niste lapte in cafea daca se poate,spun eu mai degraba ca un copil.
-Imediat puiul meu mic,spune el,iar inima simt ca o ia la goana din cauza acelor cuvinte atat de dulci.
Dupa ce isi bea cafeau si eu la fel el isi ia laptop.ul si se pune pe pat langa mine,iar in timp ce eu ii faceam cerculete be bustul lui bine lucrat acesta radea si din cand in cand mai tresărea din cauza ca il gadilam cu voie sau uneori fara voie...😄Dar suntem intrerupti de niste batai insistente in usa,acesta ma saruta apasat ,se ridica isi ia o pereche de pantalo i de trening si deschide usa,la ura erau....