Eduard***
Cand am auzit ca vrea sa ia cina cu mine...imi venea sa sar pe ea... Ce? Ce am spus? Doar nu o iubesc. Sau da? Nu are cum. De abia daca stiu cum.o cheama,dar trupul ala,e ca o zeita, are niste forme... am mai avut aventuri cu bunaciunu,da pentru niciuna nu am sintit ce simt pentru ea...As vrea sa sar pe ea,sa o sarut flamand,sa-i musc tot ce se poate si sa o fac doar a mea...Si asa nu stiu cum o sa abtin in seara asta de a nu ma năpusti asupra buzelor ei carnoase... Simt o senzatie ciudata in stomac...Fluturasi? Si toata pielea ma furnica atunci cand ma uit la sanii si fundul ei...aaahhh...o vreau...femeia asta ma innebuneste...ma omoara. Oare ea simte ceva pentru mine?
Anna***
Ma duc in baie sa fac un dus. Ma spal cu gelul meu,cu aroma de miere si nuca de cocos,preferatul meu,dupa care imi usuc parul si ma machiez aplicand doar un fond de ten,putin luciu de buze si un pic de rime dupa care ma imbrac in rochia mea rosie si imi iau o pereche de pantofi crem,stiletto si un plic de aceeasi culoare cu pantofii in care imi pun un parfum,crdul de credit,telefonul si nelipsitele casti,ca... niciodată nu se stie dupa ce am terminat am vazut ca era ora 7:50 asa ca m.am dul la bucatarie si mi.am facut un ceai de zmeura; zmeura, ciresele,capsunele si fragii sunt preferatele mele dupa ce imi beu ceaiul aud niste batai in ura,ma duc sa vad cine e... Eduard care ma masura si ma analiza vrand parca sa.mi gaseasca vreun defect...dar s.a lasat pagubas.
Dupa ce m.a privit dupa dorinta sufletului mi.a luat mana si a sarutat.o cu patos...m.a luat la brat,iar apoi ne.am bagat in lift.
Eduard***
As saruta.o de mama focului chiar aici in lift...dar cine spune ca nu pot...? Asa ca intr.o fractiune de secunda ma napustesc asupra buzelor ei ata de dulci,moi si parfumate,iar spre surprinderea mea ea chiar imi raspunde la sarut. O musc de buza inferioara aceasta gemad putind,dându.mi prilejul de a.mi baga limba in gura ei,dardeadata usile liftului se deschid, iar noi suntem fortati sa rupem sarutul. In lift intra o femeie si un copil,noi gafaiam sine aranjam hainele. Ea zambea zucaus,semn ca nu i.a displacut scena de mai devreme.
Anna***
Nu imi pot imagina de ce ii raspundeam la saruturi,dar...sincera sa fiu chiar mi.a placut...baiatul asta ma inebuneste...il vreau...
Sunt intrerupta din gandurile mele de usile liftului care de deschid. Mai intai iese femeia cu acel copil,iar apoi,ceea ce ma surprinde putin, Eduard ma ia de mana si ne urcam intr.o masina destul de luxoasa si pornim spre un restaurant la fel de luxos,acesta se da jos din masina,vine si imi deschide usa dupa care ma ajuta sa cobor si ma saruta scurt pe buze,iar eu raman uimita de acest lucru.
- Ce s.a intaplat? ma intreaba el putin ingrijorat.
- Nimic doar ca...sunt inca surprinsa de scenele din lift...spun eu usor tematoare.
- Ooo,n...nu.... nu am vrut...adi..ca nu m.am putut abtine.... ddd...in ziua in care te.am vazut am sintit ceva pentru tine...dar mi.a fost frica sa.ti spun...
- Te inteleg,aceleas sentimente le am si eu... spun lăsându.mi capul in jos dar el imi apuca barbia cu degetele lui mari si ma saruta pe frunte.
Dupa ce terminam cina ne indreptam spre hotel,urcam in lift,unde Eduard ma ia in brate si ma suruta tandru.👄👄👄După ce iesim din lift ne m.ai sarutam o data si adormim unul cu gandul la celalalt.♥♥♥